Nou een eerbetoon uit respect dan voor de rotzooiopruimer van anderen.CKS schreef:Lezen:Tara schreef: dan mag je dus geen mening hebben begrijp ik?
CKS schreef: Iedereen mag een mening hebben, alleen dat op afstand oordelen over de keuzes die een ander maakt, dáár kan ik zo slecht tegen.Goh, wat fok je dan zoal. Koeien? Ik heb hier niet 1, niet 2, maar 3 (drie!!!) raszuivere West Highland White Terriers lopen- allemaal ooit gedumpt door hun eigenaren (op leeftijd van 3 maanden, 4 maanden en 3 jaar). Mijn laatste 'projectje' was een Dalmaat, teef van ca. 10 maanden oud. Zondag om 8:30 aan het hek gebonden van een huis waar ik om 09.00 uur de honden ga trainen (iedere zondag, en met mijn eigen honden in de auto om vervolgens te gaan hardlopen. Toeval? Waarschijnlijk niet....). Geen enkele hond, van geen enkel ras is immuun om achtergelaten te worden. Helaas.Wat ik fok staat volkomen los van wat er in de asiels zit, het zijn compleet verschillende afzetgebieden namelijk.
Geeft niet en jij bent daarvoor niet verantwoordelijk. Maar een beetje minder hard op afstand oordelen over de mensen die de rotzooi van andere mensen opruimen zou je wel goed staan.
Tara ruimt haar rotzooi op dus wat heeft zij met jouw rotzooi van anderen te maken.?