Sinds een paar maanden ben ik helemaal verliefd op Bobbie, die herplaatst wordt via sos-strays. En nu vandaag, poef, is hij ineens van de site. En nu kijk ik daar altijd en normaal staan honden eerst op gereserveerd en dan op geplaatst, volgens mij duurt het dagen/weken voordat de hond daadwerkelijk van de site af is. Nu ken ik Bobbie niet persoonlijk en wil ik hem ook niet hebben (niet echt, althans
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sos strays site
Moderator: moderatorteam
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
sos strays site
Ik heb een beetje een rare vraag, maar ik vind het ietwat raar om sos-strays zelf meteen te mailen dus misschien kan iemand hier mij het verlossende antwoord geven..
Sinds een paar maanden ben ik helemaal verliefd op Bobbie, die herplaatst wordt via sos-strays. En nu vandaag, poef, is hij ineens van de site. En nu kijk ik daar altijd en normaal staan honden eerst op gereserveerd en dan op geplaatst, volgens mij duurt het dagen/weken voordat de hond daadwerkelijk van de site af is. Nu ken ik Bobbie niet persoonlijk en wil ik hem ook niet hebben (niet echt, althans
) maar ik houd hem dus wel al maanden in de gaten en nu ben ik dus oprecht benieuwd waarom hij ineens van de site is. Betekent dat dat hij dood is? Kan dat? Of dat het gastgezin hem zelf heeft geadopteerd en hij daarom niet eerst op gereserveerd hoeft te staan ofzo..?
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: sos strays site
Denk toch echt dat de simpelste manier om daar achter te komen een telefoontje/mailtje naar de stichting is.
Dat zou voor andere buitenstaanders ook speculeren zijn denk ik
Dat zou voor andere buitenstaanders ook speculeren zijn denk ik
-
Punzel
- Zeer actief
Heb je ook wel gelijk in natuurlijk. Ik dacht dat iemand misschien hier het antwoord had voordat ik ging mailen. Maar misschien is dat niet zo heel gek als ik denk 
-
Punzel
- Zeer actief
Ik ben net zo schattig als Bobby
En ik wilde hem ook adopteren maar we hebben nog steeds onze bejaarde muts, dus dat gaat (hopelijk) de komende 5 jaar nog niet.
Maar de mail is verstuurd hoor (en ja, daar moest ik eerst een topic voor maken
)
Maar de mail is verstuurd hoor (en ja, daar moest ik eerst een topic voor maken
-
Punzel
- Zeer actief
Nouja dat volgens mij ook, maar het is meer zo dat Krissie niet mijn hond is en mijn moeder er absoluut geen hond bij wil. Al moet ik trouwens wel mijn vorige bericht aanpassen, het is namelijk niet echt een kwestie van wanneer Krissie overlijdt, maar meer wanneer ik op mezelf ga. En dat gaat toch wel gauw gebeuren, dus dan komt eindelijk mijn buitenlandse schatje 
-
Punzel
- Zeer actief
Gelukkig voor jou is Tela al gereserveerd, maar het is inderdaad een leukerd
Ik ben zelf ook heel benieuwd wat voor hond ik kies, haha. Over het algemeen vind ik kleine of middelgrote hondjes heel leuk, liefst ruwharig. Maar zo af en toe zit er zo'n lieve grote teddybeer tussen die perfect klinkt (zoals Lara ) en die vind ik ook hartstikke leuk. Het zal vooral aan mijn situatie op dat moment liggen, denk ik. Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik maandenlang moet wachten tot ik mijn perfecte hond tegenkom