Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dwergkeesje????
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: dwergkeesje????
ja maar sbientje, dat is een zielig hondje vind ik.. dat is zo'n modepopje net als die mini wawa's

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Maar dat wil ''de consument'' wat naar om dat zo te typen. Maar daar is vraag naar.M@scha schreef: dat is zo'n modepopje net als die mini wawa's
Hoe kleiner hoe meer men betaald
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- M@scha
- Zeer actief
toots schreef:Maar dat wil ''de consument'' wat naar om dat zo te typen. Maar daar is vraag naar.M@scha schreef: dat is zo'n modepopje net als die mini wawa's
Hoe kleiner hoe meer men betaald
hmm.. toch maar met kabouter lola verder fokken dan! 1750 euro per pup!

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ja het is achterlijk.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
M@scha schreef:ja maar sbientje, dat is een zielig hondje vind ik.. dat is zo'n modepopje net als die mini wawa's
deze is iets meer hond
maar het is een andere 'maat' als die jij plaatste, volgens mij is dat een kleine keeshond
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik heb helaas geen tips, ik heb zo ongeveer alles gedaan om een hond te krijgen maar dat werkte allemaal niet. Pas toen mijn vader met pensioen ging en hij zelf graag een hondje wilde kwam er een, een Franse Buldog (Lotje) en ik wilde een Golden Retriever
Neemt niet weg dat ik gek was met Lotje hoor. Pas toen ik op mezelf woonde kon ik zelf beslissen en toen kwam Gollum.
Neemt niet weg dat ik gek was met Lotje hoor. Pas toen ik op mezelf woonde kon ik zelf beslissen en toen kwam Gollum.
- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): west highland white terrier

deze vind ik echt prachtig!
- M@scha
- Zeer actief
Nicole van der star schreef:
meen je dat nicole? ik zie een gedrongen hondje met gekke oogjes in een veel te klein lijf met veel teveel vacht

- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
ja sorry ik vind die echt heel mooi 
- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Oeps... Ik heb geen goed gevoel over de ontwikkelingen die dit ras door lijkt te maken
Ik zou héél goed gaan zoeken naar de gezondheidsinformatie, want het lijkt me niet makkelijk om een hond zo gedrongen te fokken zonder dat er organen in de knel raken. En gezondheid blijft veel belangrijker dan een schattig snuitje!
Ik zou héél goed gaan zoeken naar de gezondheidsinformatie, want het lijkt me niet makkelijk om een hond zo gedrongen te fokken zonder dat er organen in de knel raken. En gezondheid blijft veel belangrijker dan een schattig snuitje!
- M@scha
- Zeer actief
Nicole van der star schreef:ja sorry ik vind die echt heel mooi
het komt hiervandaan nicole, zie je wat ze gedaan hebben? dit kan lichamelijk niet goed zijn

-
Neeltje
Ze is 14 Mascha.M@scha schreef:Nicole van der star schreef:
meen je dat nicole? ik zie een gedrongen hondje met gekke oogjes in een veel te klein lijf met veel teveel vacht
- Gollum
- Zeer actief
Nou dan kun je best begrijpend lezen toch? Ts heeft al gelezen over broodfokkers, nu nog duidelijk maken dat ook stamboomfokkers ongezonde hondjes kunnen fokken.Neeltje schreef:Ze is 14 Mascha.M@scha schreef:Nicole van der star schreef:
- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
deze is wel erg klein ja
ik zal het eerst maar vragen, wand mischien zeggen mijn ouders wel gewoon nee...
en als ik er wel een mag zal ik ook heel erg opletten op de gezondheid, wand dat vind ik ook erg belangrijk.
dan kan het natuurlijk wel een leuk snoetje hebben, maar gezondheid gaat voor.
ik zal het eerst maar vragen, wand mischien zeggen mijn ouders wel gewoon nee...
en als ik er wel een mag zal ik ook heel erg opletten op de gezondheid, wand dat vind ik ook erg belangrijk.
Laatst gewijzigd door Nicole van der star op 30 jul 2013 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gollum
- Zeer actief
Dat lijkt me het handigste ja, en als ze ja zeggen kun je misschien samen kijken voor een hondje. 1000 euro is wel een klap geld dus ik zou ook met 'nee' rekening houden als ik jou was.Nicole van der star schreef:deze is wel erg klein ja
- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
ik heb al redelijk veel geld zodat ik zelf alle spullen kan betalen. met de rest kan ik nog meebetalen?
en als ik geen hondje mag... snik snik
maar het is wel veel geld...
- M@scha
- Zeer actief
Nicole van der star schreef:deze is wel erg klein ja
kijk. ze zeggen wel dat ik lief moet zijn omdat je 14 bent, maar jij snapt het
heel veel succes met overhalen en hondje zoeken wat voldoet, komt vast goed!

- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
Bedankt!!
-
Muk
Je hebt toch al een hond? De Westie? Dan kun je die ook heerlijk vertroetelen.Nicole van der star schreef:ik heb al redelijk veel geld zodat ik zelf alle spullen kan betalen. met de rest kan ik nog meebetalen?
-
Daantje_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
Ik snap je voorliefde voor een bepaald ras heel goed. Toen ik een jaar of 8 was, wilde ik dolgraag een hond en ik kwam de Engelse Cocker Spaniël tegen. Och, ik ben jaren verliefd geweest op dat ras (en nog steeds hoor!). Helaas wilde mijn ouders nooit een hond. Ik was 17 jaar toen mijn hondje kwam. Mijn ouders hadden voorzichtig 'ja' gezegd, en ik was meteen opzoek naar zo'n leuke Engelse Cocker Spaniël. Ik kan je vertellen, ik ben met een compleet andere hond thuis gekomen! Een herder zelfs, wat ik absoluut niet wilde hebben. 
Ik bedoel, geniet van je eigen hondje die je nu al hebt, ook al is het geen keeshondje. Dat keeshondje komt er wel hoor, is het niet nu, dan misschien over een paar jaar. Het is het wachten zeker waard
Ik bedoel, geniet van je eigen hondje die je nu al hebt, ook al is het geen keeshondje. Dat keeshondje komt er wel hoor, is het niet nu, dan misschien over een paar jaar. Het is het wachten zeker waard

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Toen ik acht was, begon ik met zeuren om een puppy. Mijn ouders wilden dat absoluut niet. Voor mijn 9e verjaardag kreeg ik een halsbandje: ik blij, want we zouden een puppy krijgen
Bleek het een kittenhalsbandje te zijn
Nou, dat was ook best leuk, maar ik bleef altijd een hond willen. En op mijn 15e is Beau hier gekomen en hij gaat ook mee als ik het huis uit ga 

- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Best zuur als je dan verwacht een puppy te krijgen...Hilde schreef:Toen ik acht was, begon ik met zeuren om een puppy. Mijn ouders wilden dat absoluut niet. Voor mijn 9e verjaardag kreeg ik een halsbandje: ik blij, want we zouden een puppy krijgen![]()
Nou, dat was ook best leuk, maar ik bleef altijd een hond willen. En op mijn 15e is Beau hier gekomen en hij gaat ook mee als ik het huis uit ga
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Het is mij niet gelukt TS, hopelijk jou wel! Scheelt vast als je kunt laten zien dat je nu al voor de aanwezige hond goed kunt zorgen.

Ik vroeg ook een hond, en kreeg met Sinterklaas van mijn oom een knuffelkonijn in de pan.Hilde schreef:Toen ik acht was, begon ik met zeuren om een puppy. Mijn ouders wilden dat absoluut niet. Voor mijn 9e verjaardag kreeg ik een halsbandje: ik blij, want we zouden een puppy krijgen![]()
- Jeannettebo
- Zeer actief
Muk schreef:Je hebt toch al een hond? De Westie? Dan kun je die ook heerlijk vertroetelen.Nicole van der star schreef:ik heb al redelijk veel geld zodat ik zelf alle spullen kan betalen. met de rest kan ik nog meebetalen?

- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
ik heb al een hond, maar ik wil heeeeel graag een dwergkees.
en ik zag toen de 2 cavaliertjes van mijn tante 2 weken kwamen logeren dat puk helemaal opfleurde.
dus voor haar zou het ook leuk zijn.
en natuurlijk vertroetel ik pukie nog
dat zal ik haar hele leven blijven doen!
en ik zag toen de 2 cavaliertjes van mijn tante 2 weken kwamen logeren dat puk helemaal opfleurde.
en natuurlijk vertroetel ik pukie nog
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Hahahaha dat is pas lullig Léonie 
En ik ben er wel overheen hoor, het is een ontzettend leuke kat
En ik ben er wel overheen hoor, het is een ontzettend leuke kat

-
Muk
Je kan ook met Puk gaat trainen, dat zal zij ook erg leuk vinden. Je ouders verzorgen denk ik de Westie en zullen dat ook met een extra hond erbij moeten doen. Dat is natuurlijk niet eerlijk naar je ouders toe. Jij wilt een hond erbij, maar je ouders staan voor de verzorging en het overgrote deel van de kosten. Ik zou lekker wachten totdat je op jezelf woont met een dwergkees, dan hebben je ouders ook geen last van jouw hond.Nicole van der star schreef:ik heb al een hond, maar ik wil heeeeel graag een dwergkees.
en natuurlijk vertroetel ik pukie nogdat zal ik haar hele leven blijven doen!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je zult verstelt staan.Plumeau schreef:Oeps... Ik heb geen goed gevoel over de ontwikkelingen die dit ras door lijkt te maken![]()
Zo gedrongen is de hond niet hoor , onder die vacht zit een redelijk normaal hondje qua bouw.
Ik vind ze ook schattig
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
nou... mijn ouders dragen de kosten inderdaad, maar ik ben degene die puk verzorgd.Muk schreef:Je kan ook met Puk gaat trainen, dat zal zij ook erg leuk vinden. Je ouders verzorgen denk ik de Westie en zullen dat ook met een extra hond erbij moeten doen. Dat is natuurlijk niet eerlijk naar je ouders toe. Jij wilt een hond erbij, maar je ouders staan voor de verzorging en het overgrote deel van de kosten. Ik zou lekker wachten totdat je op jezelf woont met een dwergkees, dan hebben je ouders ook geen last van jouw hond.Nicole van der star schreef:ik heb al een hond, maar ik wil heeeeel graag een dwergkees.
en natuurlijk vertroetel ik pukie nogdat zal ik haar hele leven blijven doen!
ik ben de enige hier in huis die haar kamt,wast,met haar speelt, overdag met haar loopt , s'morgens eten geeft.
ik vind dat alleen maar leuk
en puk kammen vind ik erg leuk! dat komt ook wel goed uit met een dwergkees
-
Neeltje
Volgens mij is het zonder vacht net zoiets als een chihuahua.bouvierpoedel schreef:Je zult verstelt staan.Plumeau schreef:Oeps... Ik heb geen goed gevoel over de ontwikkelingen die dit ras door lijkt te maken![]()
Zo gedrongen is de hond niet hoor , onder die vacht zit een redelijk normaal hondje qua bouw.
Ik vind ze ook schattig