Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
Moderator: moderatorteam
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
Laatst gewijzigd door Ήυs op 31 jul 2015 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Fafo schreef:Ik ben niet zo van de clubjes, maar bij Jion wil ik wel graag in er clubje hoor
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Dat klinkt niet chique genoegZaZa schreef:Doek, kleedje of deken noemen we dat.Ariane schreef:Ik heb anders een hele chique grand foulard hoorJion schreef:
Dan gooien we er een grand foulard overheen. Dat is dan wel niet chique maar klinkt wel zo.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- bianca66
- Vaste gebruiker
Eh hallooooo! Ik beken. Ik ben ook een lezer, en vooral de foto topics.
Ik wist niet dat ik zo gemist werd
Vandaar voor jullie allemaal een
om het goed te maken. 
Ik wist niet dat ik zo gemist werd
Vandaar voor jullie allemaal een
-
Frolic
Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.
Komt allen en laat van je horen, klaar met dat gelees en stiekeme gelach!
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ehm 83 berichten in een week, dat zijn er , ik zal het laag aanhouden, 11 per dag. 11 x 365 is meer berichten dat dat in een "nieuwe leden clubje" zijn toegestaan. Joh, over een maand ben je een ouwe rot op het forumFrolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()
-
Connie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
- Aantal honden: 3
Hahaha mag ik daar ook bij ik zeg af en toe wat maar ben wel al lang lidFrolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()
groetjes Connie

Daantje,Faye,Pluk

Daantje,Faye,Pluk
- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
aaaahhh
Eerst lees ik te laat van clubjes, dan nog over de vooroordelen over onze oosterburen (waar ik een halve van ben) en dan zijn er ook nog eens ontgroeningsrituelen. Geloof dat ik er nu helemaal niet meer bij mag horen
En dan heb ik ook nog eens honden die niet bij bepaalde groepen mensen passen waar ik niet bij wil horen.
Eerst lees ik te laat van clubjes, dan nog over de vooroordelen over onze oosterburen (waar ik een halve van ben) en dan zijn er ook nog eens ontgroeningsrituelen. Geloof dat ik er nu helemaal niet meer bij mag horen
En dan heb ik ook nog eens honden die niet bij bepaalde groepen mensen passen waar ik niet bij wil horen.
...; We will never surrender Winston Churchill
-
Frolic
Tis vakantie hè, tijd zat! En als er één lid over de dam is volgens er meer, dat zie je maar, PdB zal wel blij zijn.flamme schreef:Ehm 83 berichten in een week, dat zijn er , ik zal het laag aanhouden, 11 per dag. 11 x 365 is meer berichten dat dat in een "nieuwe leden clubje" zijn toegestaan. Joh, over een maand ben je een ouwe rot op het forumFrolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()
-
Frolic
UhhhConnie schreef:Hahaha mag ik daar ook bij ik zeg af en toe wat maar ben wel al lang lidFrolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Hahahahaha, het wordt hier steeds gezelliger.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Frolic schreef:Tis vakantie hè, tijd zat! En als er één lid over de dam is volgens er meer, dat zie je maar, PdB zal wel blij zijn.flamme schreef:Ehm 83 berichten in een week, dat zijn er , ik zal het laag aanhouden, 11 per dag. 11 x 365 is meer berichten dat dat in een "nieuwe leden clubje" zijn toegestaan. Joh, over een maand ben je een ouwe rot op het forumFrolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()
Jij gaat het prima redden hier.
- Raika
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Basset Artesien Normand en Berner sennen
- Aantal honden: 3
Mag ik ook meedoen?Frolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()

-
Muk
Moet je natuurlijk wel in het goede topic posten.Nanna schreef:Ik heb in geen tijden iets expliciets gepost maar vooruit dan maar, word ik tenminste ook weer eens aangesprokenMuk schreef:Dat weet ik, maar waarom wordt een Crutz of een Nanna niet aangesproken als zij iets explicieters posten dan dit?
Daar schijnen klachten over te bestaan.
Hop.
-
Safari
Wij gaan gewoon een eigen clubje opRichten. Het 'wij vallen buiten de boot clubje'sternentänzerin schreef:aaaahhh![]()
Eerst lees ik te laat van clubjes, dan nog over de vooroordelen over onze oosterburen (waar ik een halve van ben) en dan zijn er ook nog eens ontgroeningsrituelen. Geloof dat ik er nu helemaal niet meer bij mag horen![]()
-
Frolic
TuurlijkRaika schreef:Mag ik ook meedoen?Frolic schreef:Misschien moet ik dan maar een nieuwe- leden -we -laten -die -oude- lui- een- poepie- ruiken -cluppie oprichten.![]()
- hewi
- Zeer actief
Safari schreef:Wij gaan gewoon een eigen clubje opRichten. Het 'wij vallen buiten de boot clubje'sternentänzerin schreef:aaaahhh![]()
Eerst lees ik te laat van clubjes, dan nog over de vooroordelen over onze oosterburen (waar ik een halve van ben) en dan zijn er ook nog eens ontgroeningsrituelen. Geloof dat ik er nu helemaal niet meer bij mag horen![]()
kook jij?
-
Frolic
Je zit verkeerd, als je wilt dat er gekookt wordt moet je je bij het kookclubje aansluitenhewi schreef:Safari schreef:Wij gaan gewoon een eigen clubje opRichten. Het 'wij vallen buiten de boot clubje'sternentänzerin schreef:aaaahhh![]()
kook jij?
-
Safari
Oke het kan maar duidelijk zijnhewi schreef:Safari schreef:Wij gaan gewoon een eigen clubje opRichten. Het 'wij vallen buiten de boot clubje'sternentänzerin schreef:aaaahhh![]()
kook jij?
- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Jion schreef:Ik zal het maar bekennen: Ik ben kwart Belg.sternentänzerin schreef:aaaahhh![]()
En dan heb ik ook nog eens honden die niet bij bepaalde groepen mensen passen waar ik niet bij wil horen.En Rosca is kwart Duitse herder.
![]()
![]()
ook dat nog!
En dat als voorzitster van d'r eigen Ji-on club, het is toch wat zeg.
Safari dat is een idee, maar niet te veel koken voor Hewi he, die moet nog in d'r jurk passen!
...; We will never surrender Winston Churchill