Onze amstaff is al zeer lang schijnzwanger. Door haar verhoogde temperatuur en behoorlijk warme melkklieren ben ik er mee.naar de dierenarts gegaan. Vertrouwde het toch niet helemaal.
Heb het middel Galastop mee gekregen en ze krijgt nu al drie dagen 1x per dag 2,8 ml.
Echter sinds vanochtend weigert ze te eten en is ze wat slomer.
Het staat niet in de bijsluiter dat er een verminderde eetlust kan optreden op de eerste dag kan er gebraakt worden en daarna eigenlijk niks meer.
Het is een enorme eter en heeft haar bak altijd zo leeg. Verder vreet ze wel alles wat ze in haar bek kan krijgen en kotst ze nog regelmatig een sok uit of ee stuk plastic wat ze te pakken kon krijgen.
Is iemand bekend met het geven van galastop en verminderde eetlust.
Of moet ik nu gaan denken aan een verstopping?!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verminderde eetlust bij gebruik "galastop"?!
Moderator: moderatorteam
-
Gentle
- Actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel (standaard) & Amerikaanse Staffordshire Terriër
- Aantal honden: 2
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: verminderde eetlust bij gebruik "galastop"?!
Heeft ze koorts? Galastop heb ik hier regelmatig gebruikt, maar gelukkig geen bijwerkingen gehad
Is er gekeken of het geen baarmoederontsteking is?
Is er gekeken of het geen baarmoederontsteking is?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Gentle
- Actief
Ze had bij de dierenarts lichte verhoging maar dat kon ook door haar drukke gedrag in de waxhtkamer komen want ze had het behoorlijk warm.
Nee er is niet gekeken of ze een baarmoederontsteking heeft... ze heeft wel even haar buik gevoeld omdat ze wat dunne ontlasting had en ik graag wat diarree remmers wilde hebben.
Wel besloten om even tot en met zondag scherp in de gaten te houden of ze niks vreemds vreet en dan pas de diarree remmers te geven.
Het is ook niet dat ze echt aan de diarree is maar meer regelmatig wat dunne ontlasting afgewisseld met wat dikkere ontlasting...
Maak me wel wat.zorgen om die relteef van me... niet ernstig genoeg om de dierenarts uit bed te bellen maar toch...
Nee er is niet gekeken of ze een baarmoederontsteking heeft... ze heeft wel even haar buik gevoeld omdat ze wat dunne ontlasting had en ik graag wat diarree remmers wilde hebben.
Wel besloten om even tot en met zondag scherp in de gaten te houden of ze niks vreemds vreet en dan pas de diarree remmers te geven.
Het is ook niet dat ze echt aan de diarree is maar meer regelmatig wat dunne ontlasting afgewisseld met wat dikkere ontlasting...
Maak me wel wat.zorgen om die relteef van me... niet ernstig genoeg om de dierenarts uit bed te bellen maar toch...
-
Gentle
- Actief
Nou we moeten morgen wel even langs komen met haar bij de dierenarts. Aangezien hij verminderde eetlust wel lang aanhoud en de galastop lijkt ook niet echt te werken aangezien haar tepels nog steeds opgezet zijn.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
hopelijk alles goed en geen rare dingen.. gaan ze nu wel kijken naar een eventuele baarmoederontsteking???