Moederpoes is nog bang, maar ze is gelukkig wel al komen eten uit het reismandje. Ze heeft 3 kleintjes:)
De foto's zijn even snel gemaakt.

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteSuperwerkmarloes_2406 schreef:Ik vang idd op voor een asiel. Ze zeiden dat ze zeker niet wild is, alleen maar bang. Dus hopelijk gaat ze wat wennen hier, en vind ze ook een thuis
Dat klopt ja, vanaf een week of 4 kunnen ze wel wat vlees of geweekte brokken eten.marloes_2406 schreef:De moeder is gelukkig aan mij gewend:) dus extra stress had ze zoiezo niet. Bij de dierenarts is ze wel ontsnapt, maar hier thuis is ze gelukkig weer rustig.
Ik heb de moeder al ander voer gegeven en melk enz, maar helaas dat helpt ook niet.
De kittens zijn vandaag 15 dagen oud, dus ik moet nog minstens 2 weken bijflessen

Zulke jonge kittens die vaak ook nog buiten worden gevonden redden het inderdaad vaak niet.marloes_2406 schreef:Ik hoef nu nog niet de nachten te doen, eerst even kijken of het lukt met 3 flesvoedingen per dag.
Ahh maar flessenkittens (vanaf geboorte) redden het heel vaak niet toch? Lijkt me echt afschuwelijk als er dan 1tje overlijd.
thezoozwolle schreef:
Las dat je naar de dierenarts ging met moeder Noa. Hoe gaat het nu?