Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
YES... Oostenrijk, here we come!!!
Moderator: moderatorteam
- SandraMecx
- Actief
- Mijn ras(sen): West highland white terrier
- Aantal honden: 3
Re: YES... Oostenrijk, here we come!!!
Dat kan natuurlijk ook, maar goed dat we niet allemaal hetzelfde kiezen.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat is natuurlijk je goed recht, en zoveel mensen, zoveel wensen toch?Melanie 74 schreef:Ik ga niet via een organisatie naar Oostenrijk, het zuiden dus bv tirol en karinthië zijn erg mooi.
Ik huur liever zelf een hutje ( voor veel minder) en beslis zelf wat ik doe.

Overigens kun je bij Dog Walk Trail ook prima zelf beslissen wat je doet hoor, er zijn vooraf geplande weken zoals de Grossglockner week en de Hohe Tauern week, maar daarnaast kun je ook gewoon een basic week boeken en dan wel zien wat je wil doen. Of een privégids huren.
Ik vind het voordeel van begeleid wandelen dat je op plekken komt die je niet zo snel zelf zou hebben gevonden, en dat je op die manier nooit voor rare verrassingen komt te staan omdat de route die je op de kaart uitgestippeld had veel zwaarder of qua tijd veel langer uitpakt dan je gedacht had.
- SandraMecx
- Actief
Nou, ik ben wat allergisch voor " groepsgebeuren". Maar dat ben ik, en ben liever helemaal alleen op een berg in een hut, waar mijn honden vrij rond kunnen lopen. Anders moet ik constant mijn dames in de gaten houden, weglopen doen ze niet, maar ze beschermen wel hun plekje.LongFields schreef:Dat is natuurlijk je goed recht, en zoveel mensen, zoveel wensen toch?Melanie 74 schreef:Ik ga niet via een organisatie naar Oostenrijk, het zuiden dus bv tirol en karinthië zijn erg mooi.
Ik huur liever zelf een hutje ( voor veel minder) en beslis zelf wat ik doe.![]()
Overigens kun je bij Dog Walk Trail ook prima zelf beslissen wat je doet hoor, er zijn vooraf geplande weken zoals de Grossglockner week en de Hohe Tauern week, maar daarnaast kun je ook gewoon een basic week boeken en dan wel zien wat je wil doen. Of een privégids huren.
Ik vind het voordeel van begeleid wandelen dat je op plekken komt die je niet zo snel zelf zou hebben gevonden, en dat je op die manier nooit voor rare verrassingen komt te staan omdat de route die je op de kaart uitgestippeld had veel zwaarder of qua tijd veel langer uitpakt dan je gedacht had.
En dit is gewoon het uitzicht, need to say more? Ik ben n.l. wel eens in Zell geweest, viel mij tegen met de ligging tegenover waar wij waren.

- SandraMecx
- Actief
Prima toch.
Als jij het zo wil doe je het zo.
Ik heb die "allergie" gelukkig niet en mijn hond ook niet.
Als jij het zo wil doe je het zo.
Ik heb die "allergie" gelukkig niet en mijn hond ook niet.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Mijn man ook, en zelfs hij is om door DWT.Melanie 74 schreef: Nou, ik ben wat allergisch voor " groepsgebeuren".

Zell zelf heb ik ook niet zo veel mee, behalve dat het wel handig is voor de boodschappen en je keus genoeg hebt als je uit eten wil. Wij zitten ook niet in Zell maar in een heel klein dorpje tussen Zell en Mittersill.Melanie 74 schreef:En dit is gewoon het uitzicht, need to say more? Ik ben n.l. wel eens in Zell geweest, viel mij tegen met de ligging tegenover waar wij waren.![]()
En tijdens de X(X)L-weken die ik gedaan heb zit je bijna iedere dag in een andere berghut, met zeker zulke mooie uitzichten als waar jij de foto van gepost hebt.

Het is natuurlijk heel erg persoonlijk wat je zelf het liefste doet, er is geen goed en fout in.
Zelf was ik waarschijnlijk nooit met Dog Walk Trail op vakantie gegaan als ik niet in 2005 met een prijsvraag een vakantie bij hen in Oostenrijk gewonnen had, en daardoor mijn vooroordelen tegen een georganiseerde honden(groeps-)vakantie in 1 week overboord gegooid heb. Het feit dat ik dit jaar al weer voor de 9e keer ga zegt ook wel een hoop denk ik.
- Liselore
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 6
Ik ben zelf ook niet zo geschikt voor groepen, vandaar de privé gids. Zonder kom ik namelijk nooit daar waar ik zijn moet 

- SandraMecx
- Actief
Die weten natuurlijk ook wel de mooiste plekjes.
- Liselore
- Zeer actief
Dat, en ze gaat me leren navigeren (kaart, kompas etc), en dingen over de omgeving vertellen etc. Nu hopen dat het klikt, want we zijn vijf dagen volledig op elkaar aangewezen, haha! Maar daar maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen over, dat komt best goed.SandraMecx schreef:Die weten natuurlijk ook wel de mooiste plekjes.
- SandraMecx
- Actief
Klinkt wel super gaaf!
- Liselore
- Zeer actief
Ik ben ook echt aan het aftellen, heb er zo'n zin in!!
- SandraMecx
- Actief
Dat geloof ik 
Ik kan ook niet wachten.
Ben al lang blij dat we in oktober ook naar de Ardennen mogen.
Anders was het wel heel erg lang wachten

Ik kan ook niet wachten.
Ben al lang blij dat we in oktober ook naar de Ardennen mogen.
Anders was het wel heel erg lang wachten

- Liselore
- Zeer actief
Ik wacht al wel even hoor, heb begin dit jaar geboekt. Was een stoppen-met-roken cadeautje aan mezelf, had ik wel verdiend vond ik!
- SandraMecx
- Actief
Das een goede reden.
Ik wacht ook al een flinke tijd op de Ardennen, wordt tijd dat het oktober wordt haha.
Ik wacht ook al een flinke tijd op de Ardennen, wordt tijd dat het oktober wordt haha.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik weet niet welke gids er mee gaat, maar vermoed dat het wel goed zit met het klikken hoor.Liselore schreef:Nu hopen dat het klikt, want we zijn vijf dagen volledig op elkaar aangewezen, haha! Maar daar maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen over, dat komt best goed.

- Liselore
- Zeer actief
We hebben veel mailcorrespondentie gehad, dus ik denk dat ze een aardig beeld van me hebbenLongFields schreef:Ik weet niet welke gids er mee gaat, maar vermoed dat het wel goed zit met het klikken hoor.Liselore schreef:Nu hopen dat het klikt, want we zijn vijf dagen volledig op elkaar aangewezen, haha! Maar daar maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen over, dat komt best goed.

- SandraMecx
- Actief
Komt altijd goed van pas zo'n charmeur.
Mecx is ook vaak aanleiding tot een gesprek met vreemde
Mecx is ook vaak aanleiding tot een gesprek met vreemde