Allemachtig.toots schreef:Ik had het gelezen maar ik vind het dus wel vreemd.ranetje schreef:Als je me quote, dan toch ook maar even lezen?toots schreef:ranetje schreef:Dat een hond tegen je op springt omdat jij je hond in je armen hebt is niet zo vreemd.![]()
En gelukkig heb je alleen krassen van de nagels en geen beten (toch?)![]()
Jammer dat die baas niet eerder ingreep![]()
Wel heel rot als een hond agressief is.
Je bent er dan nog goed van af gekomen en Toos helemaal!
hopelijk valt de hersenschudding, als het dat is mee.
Ik vind het dus wel vreemd. Als je een hond hebt dien je die bij je te roepen als die iemand lastig valt.
En lastig vallen is nog zacht uitgedrukt. Jezus die boxer heeft haar flink toegetakeld vind dat dus totaal niet mee vallen.
Jeetje Ts wat een schrik.
Op zulke momenten handel je instinctief en kun je ineens dingen waarvan je niet eens wist dat je het in je had.
Veel sterkte, doe rustig aan ''het is al gezecht'' maar belangrijker dan je zelf denkt je kunt je goed voelen maar een bult op je hoofd na een val met je hoofd op straat dat is een klap geweest, wel naar de dokter en ik denk dat ik ''in jou situatie'' een melding had gedaan.
Sterkte
Natuurlijk moet die baas zorgen dat zijn hond niet zo op anderen afstormt.
Ik ben het wel eens met de posting van Maeve
Dat de hond a ts zo besprong en dat je benoemd dat ze alleen krassen heeft.
De hond is vermoedelijk tegen haar opgesprongen omdat ze haar hond heeft opgetild.
Dat doen honden, opspringen naar een opgetilde hond.
Tijdens dat springen heeft TS krassen gekregen van de nagels.
Logisch
Honden kunnen hun nagels niet intrekken dus als ze tegen je opspringen krijg je krassen.
Die hond heeft haar niet gebeten.
En ja, dat vind ik gelukkig ja.
Krassen genezen beter en sneller dan hondenbeten namelijk.
TS is toen gevallen.
Met een stevige hond die tegen je opspringt terwijl je je eigen hond omhoog houd is ook dat niet eens zo vreemd maar wel heel vervelend.
Vooral omdat je beroerd kan terecht komen en een hersenschudding op kunt lopen, of iets breken (benen of armen e.d.).
Dat is allemaal heel rot zoals het gegaan is en ik kan me best voorstellen dat TS daar overstuur van is.