Nou ik probeer toch altijd inhoudelijk te reageren maar als er vervolgens door haar op totaal iets onbenulligs wel gereageerd wordt en mijn stuk slaat ze voor het gemak maar over omdat dit te lastig wordt om te ontkennen.. dan ben ik het wel een keertje zat... Ik zal me er geen sec. druk over maken, heb wel wat beters te doen, maar ze roept het over zichzelf af natuurlijk.renee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
je kunt ook niet reageren of het luchtig houden, dat scheelt al meteen een heleboel zeurtopics
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
ja dat doet ze, maar ook daar kun je je bij neerleggen natuurlijk.malinois schreef:Nou ik probeer toch altijd inhoudelijk te reageren maar als er vervolgens door haar op totaal iets onbenulligs wel gereageerd wordt en mijn stuk slaat ze voor het gemak maar over omdat dit te lastig wordt om te ontkennen.. dan ben ik het wel een keertje zat... Ik zal me er geen sec. druk over maken, heb wel wat beters te doen, maar ze roept het over zichzelf af natuurlijk.renee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
je kunt ook niet reageren of het luchtig houden, dat scheelt al meteen een heleboel zeurtopics
als je weet dat ze niet op je inhoudelijke stuk ingaat (en dat weet je inderdaad) kun je je ook de moeite besparen dat stuk te schrijven of je schrijft het met de wetenschap dat er toch niet op gereageerd gaat worden.
sommige dingen kun je niet dwingen en dan is het makkelijker om je er maar bij neer te leggen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
toevallig....... ik ookJion schreef:Wel. Ik ben er geboren dus ik kan het weten.
en ik ben er nog getogen ook

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Jion schreef:Zeg nou maar gewoon dat ik gelijk had Smoek. Het is schik hebben IN en niet VAN.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- renee-uk
- Zeer actief
smoek, je geeft jion gelijk met je quote 

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Jarenee-uk schreef:smoek, je geeft jion gelijk met je quote
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- kipo
- Zeer actief
Niet te veel van aantrekken, ieder zijn mening en zolang je niet jouw mening als dé waarheid loopt te prediken, is er (meestal) weinig aan de hand. Ik geef wel toe, dat ik meestal mijn mening nog even overdenk, voordat ik hem post, zodat ik ook weet waarom iets mijn mening is, als er discussie over komt. En, niet te beroerd zijn om je mening bij te stellen als een ander overtuigender argumenten heeft, uiteindelijk wordt je nooit dommer van wat discussie en behalve onaardige commentaren, kan er toch niks gebeurenRomy_ schreef:Ik moet toegeven dat ik ook vaak eraan heb gedacht om maar niks meer te posten en alleen te lezen.. (of in ieder geval uit de "wat is jouw mening over-topics" blijf)
Ik vind ook dat er erg snel defensief gereageerd wordt, als iemand zijn/haar mening geeft.
- renee-uk
- Zeer actief
Jion schreef:Ik niet.renee-uk schreef:toevallig....... ik ookJion schreef:Wel. Ik ben er geboren dus ik kan het weten.
en ik ben er nog getogen ook![]()
Jij wint.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Helemaal mee eens! Join the clubrenee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
- renee-uk
- Zeer actief
nee ik ben een loner, ik gedij niet zo goed in clubs en teamsMaryanne schreef:Helemaal mee eens! Join the clubrenee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.

- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Ja, dat had je dan maar eerder moeten bedenken. Nú hoor je bij een clubrenee-uk schreef:nee ik ben een loner, ik gedij niet zo goed in clubs en teamsMaryanne schreef:Helemaal mee eens! Join the clubrenee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ik ben het er ook wel mee eens......maarMaryanne schreef:Helemaal mee eens! Join the clubrenee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Inderdaad en ik ga me daar dan ook niet bij neerleggen, zou ik in real live niet doen dus hier ook niet...Lunatic schreef:Ik ben het er ook wel mee eens......maarMaryanne schreef:Helemaal mee eens! Join the clubrenee-uk schreef:ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
je kunt ook niet reageren of het luchtig houden, dat scheelt al meteen een heleboel zeurtopicsals je haar dan een antwoord van een ander ziet eisen, met smilie en al
op iets compleet onbenulligs.....dan gaan m'n nekharen toch echt wel overeind staan
En dan is het misschien wel onvriendelijk tja, eigen schuld voor dr dan maar.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik reageer eigenlijk zo min mogelijk rechtstreeks op TS, want we komen er toch niet uit.
Toch kan ik ook ontzettend lachen om haar posts.
Toch kan ik ook ontzettend lachen om haar posts.

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Nee, er uitkomen doen we niet, maar ik kan wel lekker lachen en een dag niet gelachen is een dag niét geleefd, dus van mij mag ze blijven posten.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
-
Laatst gewijzigd door Romy_ op 28 sep 2016 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Het is een kunst opzich, aangezien het opgeschoren is in m'n nekJion schreef:Dat is toch juist heerlijk met deze hitte?!Lunatic schreef:dan gaan m'n nekharen toch echt wel overeind staan
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- renee-uk
- Zeer actief
ik betaal gewoon geen contributieEsther12 schreef:Ja, dat had je dan maar eerder moeten bedenken. Nú hoor je bij een clubrenee-uk schreef:nee ik ben een loner, ik gedij niet zo goed in clubs en teamsMaryanne schreef: Helemaal mee eens! Join the club

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Hahaha! Als het beestje maar een naam heeft!Jion schreef:Je schrijft het verkeerd. Het is 'the Jion club'.Maryanne schreef: Helemaal mee eens! Join the club
-
Frolic
Ik als nieuw lid dat soms iets durft te zeggen, maar niet te veel en mijn plaats onder de tafel weet te vinden, lig echt helemaal in een deuk hier.
Jullie zijn gewoon met z'n allen een stelletje gekke malloten
( als ik dat mag zeggen
)
Jullie zijn gewoon met z'n allen een stelletje gekke malloten
- renee-uk
- Zeer actief
nee, natuurlijk niet: mond houden en mooi wezen dát mag jeFrolic schreef:Ik als nieuw lid dat soms iets durft te zeggen, maar niet te veel en mijn plaats onder de tafel weet te vinden, lig echt helemaal in een deuk hier.
Jullie zijn gewoon met z'n allen een stelletje gekke malloten( als ik dat mag zeggen
)

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Zoiets mag je natuurlijk nooit zeggen over oudere leden.. 

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Frolic schreef:Ik als nieuw lid dat soms iets durft te zeggen, maar niet te veel en mijn plaats onder de tafel weet te vinden, lig echt helemaal in een deuk hier.
Jullie zijn gewoon met z'n allen een stelletje gekke malloten( als ik dat mag zeggen
)
Natuurlijk mag je dat zeggen. De waarheid mag gezegd worden. Ik ben een malloot.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Jongere wel?thom schreef:Zoiets mag je natuurlijk nooit zeggen over oudere leden..
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Wat een brutaaltje zeg,malloot tijd voor ontgroening ik zeg het je 
-
Frolic
Oeitwinkeltje schreef:Wat een brutaaltje zeg,malloot tijd voor ontgroening ik zeg het je
* kruipt in schuilkelder onder de tafel *
- twinkeltje
- moderator
Te laat die trucjes kennen weFrolic schreef:Oeitwinkeltje schreef:Wat een brutaaltje zeg,malloot tijd voor ontgroening ik zeg het je![]()
* kruipt in schuilkelder onder de tafel *
- twinkeltje
- moderator
Engnek beetje inlikken bij de nieuweJion schreef:Dankoewel hoor. Eindelijk erkenning!Frolic schreef:Ik als nieuw lid dat soms iets durft te zeggen, maar niet te veel en mijn plaats onder de tafel weet te vinden, lig echt helemaal in een deuk hier.
)
- twinkeltje
- moderator
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jij klampt jezelf ook aan de eerste en best vastJion schreef:Ik moet toch wat...twinkeltje schreef:Engnek beetje inlikken bij de nieuweJion schreef:Dankoewel hoor. Eindelijk erkenning!Frolic schreef:Ik als nieuw lid dat soms iets durft te zeggen, maar niet te veel en mijn plaats onder de tafel weet te vinden, lig echt helemaal in een deuk hier.
)
Wat je zegt ben je zelfffff