Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja als je het erbij zet, mag ze ook gewoon de rechte baan rennen hoor! Of een ronde recht en andere ronde 3/4de mag ook. Als ik het maar van tevoren weet.
Wij hebben die dag net een wedstrijd.Ik vind het wel Jammer ik had mijn chinees wel eens willen laten lopen.Die rent nu vaak in zijn eentje puur voor de lol rondjes.
Je moet het inderdaad helemaal zelf weten en beslissen maar uitglijden door (nat) gras oid heb ik ook nog nooit meegemaakt op de renbaan. Een vereniging onderhoudt z'n terrein altijd heel goed, juist om zaken zoals teenblessures te voorkomen. Ik denk dat een grasveld in de openbare ruimte gevaarlijker is om je hond te laten rennen, met zwerfafval en zo.
Pasha is twee keer vervelend uitgegleden op gras toen ze achter een bal aan ging, vandaar..
Ik geloof gelijk dat het over het algemeen goed gaat, maar ik vind het het risico dus niet waard. Maakt niks uit toch?
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Nee dat doe ik deze keer niet...als ik je betaling niet heb, krijg je vanzelf een mail dat je nog moet betalen..en zo niet, dan ben je gewoon ingeschreven. Volgende week check ik alle betalingen nog even. Plaats week ervoor nog de lijst met deelnemers.
Nee dat doe ik deze keer niet...als ik je betaling niet heb, krijg je vanzelf een mail dat je nog moet betalen..en zo niet, dan ben je gewoon ingeschreven. Volgende week check ik alle betalingen nog even. Plaats week ervoor nog de lijst met deelnemers.
_Inge_ schreef:Nee dat doe ik deze keer niet...als ik je betaling niet heb, krijg je vanzelf een mail dat je nog moet betalen..en zo niet, dan ben je gewoon ingeschreven. Volgende week check ik alle betalingen nog even. Plaats week ervoor nog de lijst met deelnemers.
Veronique & Kyra schreef:Ik kom ook met het grijze mormel.
Zo even inschrijven, mij agility weekend gaat niet door dus kunnen we hierheen
Edit: als er nog plek is tenminste
Leuk, wij zijn er ook met Cliff, Thilda, manon met James, Nettie met Bibi en broer Marcus' komt ook met zijn alterego Rosa.
Hele ' Grey Stardust ' clan dus