daan schreef:Hoe ik dit forum zie ?
Veel variëteit in de topics, vind vele topics te langdradig, en sommige topics zijn tot het kattige toe. Iedereen mag zijn mening vertellen, maar soms lees ik een bepaald topic, en als ik dan de reacties zie, dan denk ik, waar zijn jullie mee bezig om mensen zo af te katten of de grond in te boren, reageer dan gewoon toch niet, dat is voor mij de grootste reden dat ik vaak alleen maar lees en niet antwoord. Iemand opent een topic omdat ie graag duidelijkheid of een menig wil weten of wat dan ook, maar ik denk niet dat mensen een topic openen om afgesnauwd te worden, vaak gaat het topic dan ook niet meer over hetgene waar het topic is over begonnen, ik noem dat topic verzieken van een ander, erg jammer. Die mensen zijn alleen maar sensatiezoekers/relschoppers.
Voor de verdere rest, zitten er ook leuke leerzame topics bij.
Wil enkel nog zeggen, behandel de mensen zoals je graag zelf behandelt wilt worden.
Dit dusaai schreef:Hier nog zo'n nieuweling! Ik lees vooral veel. Heb een pup van tien weken en dan is het ook leuk ervaringen van anderen te lezen.
Misschien ga ik ook nog wel meer schrijven, als die behoefte komt. Maar wat ik aan openlijk gekat en geklier heb gelezen maakt het voor mij als nieuwkomer in ieder geval niet aantrekkelijk om me 'gezellig te mengen'. dan ken ik wel andere grote blauwe fora waar dat heel anders gaat. Als je hier een kwartiertje rondleest als nieuwkomer weet je al heel duidelijk op wie je blijkbaar met zijn allen je stront mag afvuren..
Maar ik lees hierboven al dat ik niet de enige ben die dat zo voelt!

.