Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

chihuahua met markeer probleem

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: chihuahua met markeer probleem

Ongelezen bericht door ranetje »

Antonetta schreef:
Badu schreef:
Antonetta schreef: Ik ben blij dat hij het op het kleed doet en niet op mijn houten vloer, als ik niet gelijk zie dat hij geplast heeft en het even kan intrekken worden het zwarte vlekken die er zelfs niet meer zijn uit te schuren.
Schoonmaken met iets van biotex groen & olijfolie er overheen :ok:
Zal ik eens proberen. Mijn oude reutje had al voor een grote lelijke plek gezorgd, ik ben dus niet blij met nog een hond met markeer problemen.
Op je kleed geen olijfolie doen hoor
Als je die nog wat langer in gebruik wilt houden......... :wink:
Biotex groen is prima :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Badu schreef:Hier ook zo'n pissert, een cairn. Ik bind er in huis een pamper (maatje van 4 - 9 kg) omheen. Hij loopt voor joker maar goed, het meubilair blijft schoon :F:
Deze tip gaan wij ook proberen bij onze onverbeterlijke markeerder, zien of hij dat ding heel laat :mrgreen:

We hebben het al een heel stuk beter gekregen (zonder castratie, want op zijn leeftijd en met zijn hekel aan dierenartsen doe ik hem dat niet meer aan, samen met zijn nu al afschuwelijk snel klittende vacht en zijn niet te stillen honger). Medisch is alles in orde en hij heeft correcties gekregen waar mijn border collies een week later nog van zouden staan trillen, maar afgeleerd krijgen we het niet.
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

-Saskia- schreef:
Badu schreef:Hier ook zo'n pissert, een cairn. Ik bind er in huis een pamper (maatje van 4 - 9 kg) omheen. Hij loopt voor joker maar goed, het meubilair blijft schoon :F:
Deze tip gaan wij ook proberen bij onze onverbeterlijke markeerder, zien of hij dat ding heel laat :mrgreen:

We hebben het al een heel stuk beter gekregen (zonder castratie, want op zijn leeftijd en met zijn hekel aan dierenartsen doe ik hem dat niet meer aan, samen met zijn nu al afschuwelijk snel klittende vacht en zijn niet te stillen honger). Medisch is alles in orde en hij heeft correcties gekregen waar mijn border collies een week later nog van zouden staan trillen, maar afgeleerd krijgen we het niet.
Ze zijn er met de meest koddige figuurtjes er op... wordt hij vast heel blij van :engel:
Afleren lukt bij de cairn ook niet, middelvinger kan je krijgen.... :mrgreen:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pakdebal schreef:
sbientje schreef:wat gek eigenlijk, dat kleine reutjes dat veel vaker doen, terwijl je het maar zelden hoort van een herder of een labrador. hoe zou dat komen?

menig dominante herder stond te rijden op mijn hond , eerst leggen ze de kop op de rug en daarna nog even . hop ! :hmmm:
dus
bij de volgende had ik het snel door , zodra ze die pogingen maakten van kop op de nek of rug te leggen .
Het gaat over binnen pissen, die herders had je niet in huis neem ik aan destijds...

Mijn reuen halen het toch echt niet in hun kop hoor om BINNEN te plassen.
En dat terwijl er dus meerdere reuen binnengelopen hebben en ze een intacte teef in huis hebben.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”