Vandaag weer met de dierenarts gesproken. We hadden namelijk vanmorngen nieuwe urinemonsters gebracht, samen met de link die ik hier gekregen had en gevraagd of ze die ook nog eens wou testen omdat we zo twijfelden tussen aqualist en diabetes insipidus. (zie topic 'uitslag tommie')
De urinemonsters die we dit keer gaven hadden allemaal een goed soortelijk gewicht. De dierenarts gaat nu eerst met utrecht overleggen omdat ze erg twijfelde wat het nu kon wezen, ze drukte ons nog op het hart om dan toch heel goed op te letten bij het gecontroleerd water geven. Mocht het insipidus wezen dan is de kans op uitdroging namelijk erg groot. Gelukkig ben ik altijd thuis en hou ik hem dus ook continu in de gaten. Misschien dat we vandaag nog meer van de dierenarts horen, anders wordt het eind van de week.
Wat als tommie nu een aqualist (waterverslaafde) is? Valt hier nog wat aan te doen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nog weer even over tommie
Moderator: moderatorteam
- Roos
- Zeer actief
Re: nog weer even over tommie
Tjee nu weet je nog niks. Ik hoop dat je DA er snel achter komt wat Tommie nu precies mankeert. Weten jullie tenminste ook waar je aan toe bent he.
Sterkte maar weer!

Sterkte maar weer!
Ik denk dan dat je met gecontroleerd water geven een heel eind komtmiekmiek schreef:
Wat als tommie nu een aqualist (waterverslaafde) is? Valt hier nog wat aan te doen?

- TaMa
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk het niet, mijn duitse herder had dit namelijk ook.. ik heb gaf hem op een gegeven moment op vaste tijden maar water want als ik het liet staan dan was het ook zo op en dan speurde hij naar de douche om daar het waterputje leeg te drinken.. net als mijn wc, zodra hij de kans kreeg zat hij daar weer uit te lebberen..
In al die jaren dat ik hem heb gehad (helaas overleden) was dit zijn obsessie ( zo noemde ik het maar) en ik kreeg het er niet uit
In al die jaren dat ik hem heb gehad (helaas overleden) was dit zijn obsessie ( zo noemde ik het maar) en ik kreeg het er niet uit
Rust zacht mijn lieve Batish 15-03-2003 - 18-04-2005

-
- Actief
- Contacteer: