Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppas / uitlaathulp gezocht Leiden
Moderator: moderatorteam
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Oppas / uitlaathulp gezocht Leiden
Ik ben op zoek naar iemand (die tegen vergoeding) zo af en toe mijn 2 honden wil uitlaten.
Het gaat om Paika en Lola. Eigenlijk zou het al héél mooi zijn als het op korte termijn zou lukken i.v.m. een stand op een evenement dit weekend.
Omdat het zulk warm weer is (en omdat ik Lola er geen plezier mee doe) neem ik ze liever niet mee. En 'mijn' oppas die ik al had geregeld heeft op het laatste moment afgezegd.
Gaat dan echt om in de middag een rondje door de wijk (liefst 1 voor 1) waarbij ze even hun behoefte kunnen doen en lekker snuffelen.
Uitrazen doe ik met ze in de vroege ochtend en late avond dus daar is het niet voor.
Paika: beagle kruising heerlijk eigenwijs super sociaal naar iedereen en alles, soms iets té
Lola: kruising Dalmaat Bordeaux Dog is een flinke dame waar ik hard mee aan het trainen ben om het trekken helemaal af te leren. Dit gaat al erg goed maar is er niet 100% uit. Andere honden (behalve Paika) doe je haar geen plezier mee dus die zoeken we niet op
Het gaat om Paika en Lola. Eigenlijk zou het al héél mooi zijn als het op korte termijn zou lukken i.v.m. een stand op een evenement dit weekend.
Omdat het zulk warm weer is (en omdat ik Lola er geen plezier mee doe) neem ik ze liever niet mee. En 'mijn' oppas die ik al had geregeld heeft op het laatste moment afgezegd.
Gaat dan echt om in de middag een rondje door de wijk (liefst 1 voor 1) waarbij ze even hun behoefte kunnen doen en lekker snuffelen.
Uitrazen doe ik met ze in de vroege ochtend en late avond dus daar is het niet voor.
Paika: beagle kruising heerlijk eigenwijs super sociaal naar iedereen en alles, soms iets té
Lola: kruising Dalmaat Bordeaux Dog is een flinke dame waar ik hard mee aan het trainen ben om het trekken helemaal af te leren. Dit gaat al erg goed maar is er niet 100% uit. Andere honden (behalve Paika) doe je haar geen plezier mee dus die zoeken we niet op
- Sarah5
- Zeer actief
Re: Oppas / uitlaathulp gezocht Leiden
niemand?
Mocht je iemand kennen in de buurt van Leiden die interesse zou hebben...
Mocht je iemand kennen in de buurt van Leiden die interesse zou hebben...
.
die ene leek mij wel wat , de beagle , maar die andere is voor mij te groot en te sterk
die ene leek mij wel wat , de beagle , maar die andere is voor mij te groot en te sterk
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Als het in de buurt was geweest had ik je wel uit de brand willen helpen maar helaas.. Utrecht leiden is iets te grootte afstand voor even uitlaten :p

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Voor dit weekend een uitlaatservice?
Volgens mij heeft Tineke - hier op het forum - er daar 1 in de buurt
Volgens mij heeft Tineke - hier op het forum - er daar 1 in de buurt
- Sarah5
- Zeer actief
Bedankt voor het meedenken, gelukkig ben ik voor het weekend voorzien en voor daarna ook wat nieuwe contacten opgedaan 
Een uitlaatservice daar doe ik Lola écht geen plezier mee. Er komt iemand in huis die ze ook uitlaat en dat voelt wel zo prettig (een oude bekende)

Een uitlaatservice daar doe ik Lola écht geen plezier mee. Er komt iemand in huis die ze ook uitlaat en dat voelt wel zo prettig (een oude bekende)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever, Duitse Herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Was dan ook gewoon in Gouda gebleven, dan had ik even langs kunnen tuffen voor je...
Leiden is nogal lastig aangezien ik zaterdag voor nazoek op de lijst sta bij een jacht in de regio, dus ik kan niet te ver weg gaan...

Leiden is nogal lastig aangezien ik zaterdag voor nazoek op de lijst sta bij een jacht in de regio, dus ik kan niet te ver weg gaan...
Groetjes Dorine en de hondenbende!

Juna, Labrador Retriever
Fust, Duitse Herder
Cial, Labrador Retriever

Juna, Labrador Retriever
Fust, Duitse Herder
Cial, Labrador Retriever
- Sarah5
- Zeer actief
Ik ga meteen weer op zoek naar een huis in Goudalabranwk schreef:Was dan ook gewoon in Gouda gebleven, dan had ik even langs kunnen tuffen voor je...![]()

Gelukkig is het voor dit weekend gelukt met iemand uit de buurt. Met dit weer zit er in de middag toch niet meer in dan een plas in de wijk.