Toen ik hem aaide voelde ik ineens een enorme keiharde bult op zijn kaak beginnend bij zijn lymfeklier en eindigend bij zijn lip. Ik zag het met de minuut groeien
Hij had ook moeite met slikken dus voor de verandering de spoedarts gebeld. Meteen komen ivm misschien een insectenbeet. Leek en lijkt mij niet waarschijnlijk, 's avonds zie ik geen stekende insecten, behalve een mug, maar die kan dit niet veroorzaken, maar toch meteen maar gegaan.
Prednisonspuit gegeven en volgens de da kon het 2 kanten uit met de prednison; als het ging slinken was het zeer waarschijnlijk een insectenbeet en werd het dikker dan zeer waarschijnlijk ontsteking kaak of kies abces of erger
Nu een paar uur na de prednison is het zeker niet kleiner geworden groter weet ik ook niet. Hij hijgt heel erg, terwijl de airco op standje vriezer staat, en is niet lekker. Bij de da had hij geen koorts
Wat kan dit nou weer zijn zo snel dat het zo groot en hard werd
Morgen in plaats van leuk mijn nieuwe pup halen, zal het wel niet doorgaan ( ver weg) en zal wel weer ritje da zijn.
Vind het zo sneu voor hem hij weet niet wat hij moet doen met zichzelf en wil alleen maar overal aan likken
Hebben jullie nog een paar duimen over voor mijn stoere man?
[/URL]

.