Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wintersport Oostenrijk
Moderator: moderatorteam
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Wintersport Oostenrijk
Hi!
Omdat ik zoveel foto's in de fotohoek zie over Oostenrijk, kan iemand hier vast wel wat meer informatie geven.
In maart gaan mijn man en ik op wintersport naar Oostenrijk met mijn schoonouders. Ik ski niet en vind het erg leuk om Lola mee te nemen en te wandelen. Maar waar moet ik op letten? Ik weet dat er een rabiës enting moet worden gezet, dat gebeurt in november sowieso. Das op tijd lijkt me?
Lola komt uit Spanje maar is gek op sneeuw. Ze wandelt graag en luistert goed. Maar mag een hond wel zomaar los in Oostenrijk? Heb ik sneeuwschoentjes nodig? En heeft er iemand tips voor hond in skilift? Zou een heupriem handig zijn ivm stabiliteit op gladde stukken?
Je ziet, een hoop vragen nog, maar vooral heel veel zin om samen op pad te gaan. Iemand nog goede do's en don'ts voor zo'n tripje? Ik ben benieuwd!
Omdat ik zoveel foto's in de fotohoek zie over Oostenrijk, kan iemand hier vast wel wat meer informatie geven.
In maart gaan mijn man en ik op wintersport naar Oostenrijk met mijn schoonouders. Ik ski niet en vind het erg leuk om Lola mee te nemen en te wandelen. Maar waar moet ik op letten? Ik weet dat er een rabiës enting moet worden gezet, dat gebeurt in november sowieso. Das op tijd lijkt me?
Lola komt uit Spanje maar is gek op sneeuw. Ze wandelt graag en luistert goed. Maar mag een hond wel zomaar los in Oostenrijk? Heb ik sneeuwschoentjes nodig? En heeft er iemand tips voor hond in skilift? Zou een heupriem handig zijn ivm stabiliteit op gladde stukken?
Je ziet, een hoop vragen nog, maar vooral heel veel zin om samen op pad te gaan. Iemand nog goede do's en don'ts voor zo'n tripje? Ik ben benieuwd!
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- -Lilo-
- Zeer actief
Re: Wintersport Oostenrijk
Voor zover ik weet nog niet, dat regelen m'n schoonouders altijd. Maar het wordt wel kleinwalsertal geloof ik. Afgelopen jaren altijd riezlern e.o.Jeannettebo schreef:heb je al wat geboekt?
- Jeannettebo
- Zeer actief
- -Lilo-
- Zeer actief
Haha ja, ik zag het. Via dogwalktrail toch? Dat lijkt mij ook wel wat, maar dat gaat dus niet... Wie weet volgend jaar! Dit wordt de 1ste vakantie met hond, dus we houden t simpel. En lola is nogal bangig, dus die wordt ook wel moe zonder uuuuren lopen.
- -Lilo-
- Zeer actief
Oh en wat ik me ook nog afvraag, hoe zit het met muilkorven. Ik heb niet zo'n ding maar moet ik dat nou wel of niet bij me hebben/gebruiken?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Die zou ik wel halen, je moet hem kunnen tonen en heel soms omhangen bij sommige liften

- -Lilo-
- Zeer actief
Hmm, oke. Dat zal lola leuk vinden
ik moet ook nog op zoek naar een tas zodat ze mee kan in de lift. En in NL heeft ze nooit last van de sneeuw (ijs tussen dr pootjes of te koud of zo) dus ik ga er vanuit dat dat daar ook wel goed gaat. Zo'n aangeklede hond is ook niet echt mijn ding. Ook niet voor lola overigens.