Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duimen voor Rimpel - draak - update 30 aug + foto's
Moderator: moderatorteam
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Re: Duimen voor Rimpel
Ik denk dat ze met vakantie is en Magda het daarom nog even overneemtElmo/maureen schreef:Ben benieuwd wat de bloed uitslagen zeggenwas het een leuke da?
Ik had haar zelf aan de lijn vanochtend en vanavond was ze er ook...
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Ik duim nog ff door 
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Klinkt voorzichtig positief, maar zal toch maar duimen voor Rimpel 
-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Ik hoop op een goede uitslag en dat Rimpel nog lang bij je kan blijven.
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Geen goed nieuws...
Voor de komende week ook nog niet bar slecht maar dat hij geen 12 gaat worden is nagenoeg zeker
Het is toch lever falen en dusdanig dat hij geelzucht heeft
De waarden horen max 113 te zijn en zijn bij hem 717
De oorzaak?
Het kan een tumor zijn, kan ook wat anders zijn...
Hoe dan ook heb ik prednison meegekregen, AB en nog iets...drie soorten tabletten en zakjes Royal Canin dieetvoer..
Ut Loeder at het allemaal in 1 keer op
Als het een tumor is zal de medicatie niet aanslaan, is het wat anders dan kan hij nog aardig opknappen en nog weken/maanden meehobbelen...
Slaat het niet aan met een week /dag of 10 dan gaan we dat snel genoeg zien en moeten we een keuze maken.
Een biopt ga ik niet laten nemen want wat schiet ik daar voor nu mee op, een tumor laten opereren ga ik hem niet aandoen met 11 en een half.
Die medicijnen koester ik al zo ongeveer alsof het wonder pillen zijn en ik hoop toch zo dat het aanslaat en hij nog even een poosje meedoet maar natuurlijk houd ik ook rekening met het worst case scenario dat hij er over een paar weken niet meer is.
Voor nu heb ik in de auto maar even een potje zitten janken want dat leek me voor hem en Muis een stuk leuker en voor mezelf trouwens ook... Ik klamp me niet wanhopig vast maar hoop dat het herstel van vandaag doorzet en hij in elk geval opknapt zodat we hem lekker kunnen verwennen met wandelingen in het bos...dat vond hij gisteren ook wel even lekker maar toen was hij vrij snel moe.
Vanavond het rondje in de buurt vond hij heerlijk dus morgen gaan we weer naar het bos
vanavond maar even rust verder...
Robin heb ik gebeld...die schrok natuurlijk ook...en ja, ook die houdt alles wel in zijn achterhoofd maar dan nog is het schrikken.
Het "mooie" van dit verhaal - hoop ik dan maar - is dat als hij de komende dagen gewoon blijft zoals hij nu is zodat ook Robin nog even wat fijne dagen met hem heeft als ik ze woensdag terug breng, en dat mocht hij toch achteruit gaan omdat de medicijnen niet aanslaan, we volgende week samen een dag kunnen prikken...
De DA komt evt ook aan huis dus een keus kunnen we eventueel in alle rust nemen ...we hebben voor mijn gevoel gewoon in elk geval nog een dikke week...
Ik weet niet of ik tegen beter weten in hoop, maar gos wat ga ik duimen dat hij bijtrekt OF dat we ook echt over zeg 10 dagen een besluit kunnen nemen waar we achter staan...
Ook al wonen ze hier niet permanent en "deel" ik de honden met Robin, wat een shit gedoe dit zeg
Ik vind het voor Rimpel shit, voor mezelf en Muis en Maarten, maar ik vind het toch wel zo ongelooflijk KUT voor Robin...
Hij heeft nooit beesten gehad thuis, onze honden zijn zijn eerste eigen huisdieren en hij is stapelgek op ze... ik weet dat ze hem er het eerste jaar dat ik weg was echt ontzettend doorgetrokken hebben en die gozer...die trouwt op 8 aug
De duimen mogen dus vooral blijven draaien...
Oh ja...hij zaagt alweer een bos om
mijn stinkie mannetje...
De komende twee nachten zijn ze nog lekker hier en ohhh wat zal ik hem tot vervelends toe knuffelen
Voor de komende week ook nog niet bar slecht maar dat hij geen 12 gaat worden is nagenoeg zeker
Het is toch lever falen en dusdanig dat hij geelzucht heeft
De waarden horen max 113 te zijn en zijn bij hem 717
De oorzaak?
Het kan een tumor zijn, kan ook wat anders zijn...
Hoe dan ook heb ik prednison meegekregen, AB en nog iets...drie soorten tabletten en zakjes Royal Canin dieetvoer..
Ut Loeder at het allemaal in 1 keer op
Als het een tumor is zal de medicatie niet aanslaan, is het wat anders dan kan hij nog aardig opknappen en nog weken/maanden meehobbelen...
Slaat het niet aan met een week /dag of 10 dan gaan we dat snel genoeg zien en moeten we een keuze maken.
Een biopt ga ik niet laten nemen want wat schiet ik daar voor nu mee op, een tumor laten opereren ga ik hem niet aandoen met 11 en een half.
Die medicijnen koester ik al zo ongeveer alsof het wonder pillen zijn en ik hoop toch zo dat het aanslaat en hij nog even een poosje meedoet maar natuurlijk houd ik ook rekening met het worst case scenario dat hij er over een paar weken niet meer is.
Voor nu heb ik in de auto maar even een potje zitten janken want dat leek me voor hem en Muis een stuk leuker en voor mezelf trouwens ook... Ik klamp me niet wanhopig vast maar hoop dat het herstel van vandaag doorzet en hij in elk geval opknapt zodat we hem lekker kunnen verwennen met wandelingen in het bos...dat vond hij gisteren ook wel even lekker maar toen was hij vrij snel moe.
Vanavond het rondje in de buurt vond hij heerlijk dus morgen gaan we weer naar het bos
Robin heb ik gebeld...die schrok natuurlijk ook...en ja, ook die houdt alles wel in zijn achterhoofd maar dan nog is het schrikken.
Het "mooie" van dit verhaal - hoop ik dan maar - is dat als hij de komende dagen gewoon blijft zoals hij nu is zodat ook Robin nog even wat fijne dagen met hem heeft als ik ze woensdag terug breng, en dat mocht hij toch achteruit gaan omdat de medicijnen niet aanslaan, we volgende week samen een dag kunnen prikken...
De DA komt evt ook aan huis dus een keus kunnen we eventueel in alle rust nemen ...we hebben voor mijn gevoel gewoon in elk geval nog een dikke week...
Ik weet niet of ik tegen beter weten in hoop, maar gos wat ga ik duimen dat hij bijtrekt OF dat we ook echt over zeg 10 dagen een besluit kunnen nemen waar we achter staan...
Ook al wonen ze hier niet permanent en "deel" ik de honden met Robin, wat een shit gedoe dit zeg
Ik vind het voor Rimpel shit, voor mezelf en Muis en Maarten, maar ik vind het toch wel zo ongelooflijk KUT voor Robin...
Hij heeft nooit beesten gehad thuis, onze honden zijn zijn eerste eigen huisdieren en hij is stapelgek op ze... ik weet dat ze hem er het eerste jaar dat ik weg was echt ontzettend doorgetrokken hebben en die gozer...die trouwt op 8 aug
De duimen mogen dus vooral blijven draaien...
Oh ja...hij zaagt alweer een bos om
De komende twee nachten zijn ze nog lekker hier en ohhh wat zal ik hem tot vervelends toe knuffelen
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
oh verdomme dat was niet wat je horen wilde
ik ga keihard duimen dat de medicijnen wel aanslaan
sterkte hilje
ik ga keihard duimen dat de medicijnen wel aanslaan
sterkte hilje

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Alle duimen voor lief Rimpeltje en dikke troostknuffels voor jullie.
Ik hoop met heel mijn hart dat de medicatie aan slaat.
Ik hoop met heel mijn hart dat de medicatie aan slaat.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Helaas dus geen goed nieuws, ik ga toch maar duimen dat de medicijnen aanslaan 

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Niet wat je had willen horen
Laten we duimen dat hij nog een hele lange tijd mee kan op een dosis medicijnen 
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Dat doet niets af aan jouw liefde voor hem. Uit je berichten hier blijkt wel hoe je met hen begaan bent, dan is het net zo erg. Ik had op beter nieuws gehoopt voor jullie, maar duim dat de medicatie aanslaat en hij nog een tijd bij jullie blijft en zichzelf is.mercedes2803 schreef: Ook al wonen ze hier niet permanent en "deel" ik de honden met Robin, wat een shit gedoe dit zeg![]()
- yuki
- Zeer actief
Kut kut kut dacht ik toen ik je sms kreeg. Geen topic gezien..... maar een Hill zonder Rimpel de Pimpel is al helemaal niet denkbaar. Nog niet, dat was later pas, iets van ooit....
Lieve lieve Hill, ik hoop dat het op een goede manier echt later is. Ook voor Robin. Want wees eerlijk die ouwe stinkpei hoort echt bij jullie
Dus nog niet te laat om verder te duimen dat die medicijnen gaan aanslaan! Kom op Rimpel
Lieve lieve Hill, ik hoop dat het op een goede manier echt later is. Ook voor Robin. Want wees eerlijk die ouwe stinkpei hoort echt bij jullie
Dus nog niet te laat om verder te duimen dat die medicijnen gaan aanslaan! Kom op Rimpel
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
He gatverdamme dat zijn geen leuke dingen
ik ga heel hard duimen dat de medicijnen aanslaan!!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat een rotnieuws Hilje, laat ik dan maar duimen dat de medicijnen aan gaan slaan en dat hij in ieder geval nog wat maanden je deeltijdhond kan zijn (en ook die van Robin natuurlijk de andere dagen).

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Ik hoop dat de medicatie aanslaat en dat jullie nog een tijd plezier van hem mogen hebben!
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Oef, dat was niet waar je op hoopte, sterkte.
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Rot nieuws
Sterkte Hilde de komende dagen en hopelijk is jullie toch meer tijd gegund.
Sterkte Hilde de komende dagen en hopelijk is jullie toch meer tijd gegund.
Fenneke en Baloe

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Shit Hilje dat wil je natuurlijk niet horen
Ik ga heel hard hopen dat de medicatie aanslaat en dat hij nog een leuke en langere tijd bij jullie en Robin mag zijn 
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- levi
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder.
- Aantal honden: 0
Ohh dat is niet het nieuws waar je op hoopte Hilje. Ik ga heel hard duimen dat de medicatie aan gaat slaan en jullie nog even kunnen genieten van Rimpel.
-
chrico
- Zeer actief
He ships Hilje. Hopelijk doet de medicatie wat het moet doen en is die rimpeldoos nog een tijdje bij jullie. Duimen draaien 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Hier draaien ze ook mee voor Rimpel 
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Wat een rotnieuws!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Elmo/maureen
- Zeer actief
Zoals ik al zei klotezooi, hopen dat de medicijnen aanslaan. Daar duimen we keihard voor

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Heel veel sterkte, dit is niet het nieuws wat je wilde horen. Jakkes zeg. Ik hoop dat de medicatie in positieve zin nog aanslaat.

-
Asta
Wat een rotnieuws, hopen dat de medicijnen goed aanslaan 
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Shit zeg, ik hoop dat de medicatie aanslaat en je nog een tijdje van je stinkie kan genieten 
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
wat een kutnieuws
Ik hoop dat de medicijnen aan gaan slaan en dat je nog wat maanden maar misschien stiekem nog wel jaartjes van hem mag genieten.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi