Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Om te gebruiken tijdens a.s. jaar zoek ik foto's/printjes van de wat minder bekende rassen die je doorgaans dus niet dagelijks op straat tegenkomt.... Ik kan ze heel goed gebruiken als studiemateriaal voor mijn schilderijen. Het gaat dan voornamelijk om kopstudies. Wie kan me helpen? Als er mensen zijn die willen meewerken: het kan gestuurd worden naar mijn emailadres.
Alvast bedankt!
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
Suzanne de Lange schreef:Dus je wilt foto's opgestuurd hebben per e-mail?
Hoe groot wil je de bestanden maximaal hebben?
Ik heb misschien wel wat mooie kopstudies van de Laekense voor je.
Leuk een Laekense! Tja, hoe groot de bestanden? Ik ben geen kei in computers. Naar mijn email adres kunnen wel redelijk grite bestanden gstuurd worden. Ik reageer in ieder geval op je mail.
Groetjes
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
nanoekie schreef:Als je wil kan ik je wel wat foto's van een Saarloos sturen....
Alleen , heb je liever hele grote bestanden of kan je het ook af met foto's formaat onderschrift:)?
Nanouk
Ja prima een Saarloos! Mooi!
Qua bestanden: als je iets wilt opsturen........ik zie wel of het goed is qua bestandsgrootte. Ik reageeer so wie so wel.
Groetjes
Nel
nanoekie schreef:Als je wil kan ik je wel wat foto's van een Saarloos sturen....
Alleen , heb je liever hele grote bestanden of kan je het ook af met foto's formaat onderschrift:)?
Nanouk
Ja prima een Saarloos! Mooi!
Qua bestanden: als je iets wilt opsturen........ik zie wel of het goed is qua bestandsgrootte. Ik reageeer so wie so wel.
Groetjes
Nel
Ja, mooie blik/uitdrukking heeft de Bassethound. Ik heb er ooit wel een paar geschilderd. Ook als vrij werk. Maar blijft de moeite waard. Dus wat mij betreft graag!
Bedankt
Nel
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik zal eens kijken of ik een leuke foto kan vinden van ons zwart-witte Markiesje. Verder is Loeky (kruising Lab) ook zeer geschikt voor schilderijen. Ze is namelijk al eens geschilderd. OP de foto zie je het schilderij op de achtergrond.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe
Sietske* schreef:Ik zal eens kijken of ik een leuke foto kan vinden van ons zwart-witte Markiesje. Verder is Loeky (kruising Lab) ook zeer geschikt voor schilderijen. Ze is namelijk al eens geschilderd. OP de foto zie je het schilderij op de achtergrond.
Ja leuk! Een Markiesje! Trouwens ook een mooi schilderij op de achtergrond.
Groetjes
Nel :