Ik heb mijn hele leven veel dieren gehad.
Heel vroeger ooit 5 katten gehad,werd erg goed voor gezorgd.Ieder een eigen kattenbak.Een enorme ren gemaakt met krabpalen etc.
Toen had ik ook nog vissen en hamsters.
later;
Er kwam een moment dat ik het financieel toch moeilijk kon trekken toen heb ik een grote stap terug moeten doen.Als ik dieren heb worden ze enorm verwend.Ik had heel erg veel cavia`s in een enorme flat met mega veel ruimte.Ik had de halve tuin verbouwd voor 4 konijnen.Elke week werden de hokken volledig ververst,elke dag plashoeken ververst.Elke dag hooi en groen voer(denk aan alle groeten en fuit die ik extra kocht voor de dieren)En de dieren gingen voor mezelf.
Er kwam een moment dat alle hokken aan vervanging toe waren,dat is een duur grapje.
Uiteindelijk heb ik toen een knoop door moeten hakken en de cavia`s en konijnen naar de opvang moeten brengen.Die vonden gelukkig heel erg snel een nieuw baasje.Toen heb ik de beslissing genomen om niet meer zo veel dieren te houden.Ik ben ooit meer een soort van opvang geweest voor cavia`s toen had ik er 21

Ik kreeg er te veel aangeboden.
En lichamelijk kon ik al het werk ook niet meer vol houden
Maar zeker tot 4 jaar terug waren er nog veel dieren.2 honden ,4 konijnen,nog 3 cavia`s,3 hamsters.Dat vond ik nog veel.
Toen de hamsters er niet meer waren heb ik alle hamster spullen verkocht.Alle verkochte spullen leverden genoeg geld op voor het maken van een caviaflat.
Op dit moment heb ik dan nog een mooie flat met 4 cavia`s en 1 hondje.En dat vind ik perfect.
En dat is erg gezellig.Zo veel dieren als wat ik vroeger had zou ik niet meer doen.
En 2 honden vind ik erg gezellig maar ik wil ze goed verzekeren.Voor Vlinder betaal ik 48 euro per maand dat zou dan x twee worden plus het eten en alle andere dingen.dat wordt me veel te duur.
Vroeger koste alles lang niet zo veel als nu.
Natuurlijk blijft het een droom om ooit zoveel geld te hebben voor een mooi boerderijtje met allemaal dieren......maar dat zal een droom blijven ben ik bang.
mijn beesies: