Vanavond ben ik even met de camera de stallen ingetrokken. Erg snugger zien koeien er niet uit, maar ik heb een zwak voor ze!
Ze zijn echt geweldige fotomodellen

Moderator: moderatorteam

Barnsley schreef:Haha, ik doe de koeien niet. Dat doet zoals het hoort, de pa van het bedrijf
Lekkere zins opbouw ook...Kit schreef:Barnsley schreef:Haha, ik doe de koeien niet. D doet zoals het hoort, de pa van het bedrijf

Ik wilde het net zeggen. Leuke foto's.. maar die afschuwelijke oormerkenTara schreef:Ik vind koeien ontzettend leuk, maar die oormerken...
Is ook vreselijk die oormerken, maar ja als je ze er niet in doet krijg je problemen! Werk zelf (vrijwillig) op een kinderboerderij en onze dieren moeten ook oormerken met vaak nare gevolgen: ontstoken bij het oormerk, uitgescheurde oormerken waarbij je dus in zo'n uitgescheurd oor weer een nieuw oormerk moet schietenAnja schreef:Ik wilde het net zeggen. Leuke foto's.. maar die afschuwelijke oormerkenTara schreef:Ik vind koeien ontzettend leuk, maar die oormerken...Ik als watje vind het nog zielig ook voor die beesten om je hele leven met die grote plastic dingen aan je oren te moeten lopen.

hoe heb je deze foto gemaakt , met een speciale lens , of gewoon tegen de neus aan ?Barnsley schreef:![]()
Lekker vetmesten en dan naar mijn slager voor heerlijke fricandeau voor de vitella tonatoPakdebal schreef:.
geweldige foto's daar ben ik ook gek op , maar wat gaat er met deze kalfjes gebeuren ?
Ik heb toen ook zielige kalfjes gezien, stiertjes , de afloop weet je dan al , getver !
dames worden gehouden, heren naar de slacht. (heel soms gehouden als dekstier).Pakdebal schreef:.
geweldige foto's daar ben ik ook gek op , maar wat gaat er met deze kalfjes gebeuren ?
Ik heb toen ook zielige kalfjes gezien, stiertjes , de afloop weet je dan al , getver !

Gewoon met mijn kitlensje, mijn zoomlens heeft niet zo'n hoge lichtsterkte dus die heeft het moeilijk in de stal.Pakdebal schreef:hoe heb je deze foto gemaakt , met een speciale lens , of gewoon tegen de neus aan ?Barnsley schreef:![]()