Ook in stukjes hoeft hij bepaalde dingen niet. Die hij eerst wel wou eten.. Hij is vreselijk zinnig, stomme puberFizgig schreef:Tip voor het barfen, ik knip dingen die ze niet meteen gaan eten, eerst in stukken. Zeker de eerste keer dat ik het geef. Wel groter dan de bek, maar in zo'n vorm dat ze het makkelijk kunnen knagen. En ik hou het dan ook vast voor ze, tot ze zelf snappen hoe ze het kunnen eten. Maar goed, de interesse moet er wel zijn natuurlijk. Ik weet alleen dat sommige dingen zoals een karkas, wat lastig kan zijn om aan te beginnen. Dus knip ik het gewoon in de lengte in repen met een tuinschaar. .Hylos schreef:Ja gek he. Tijdje terug haalde hij zn neus ervoor op..Sarah5 schreef:Dat is hier ook het vreemde hoe meer ze Barf en KVV eten, hoe liever ze brok willen etenHylos schreef:Ik wil xavi graag op barf hebben en zit nu in de 2e week daarvan. Maar hij wil bijna niks eten en laat veel dingen staan.![]()
Handig als er dan nog een zak brokken staat! Een schaal vol.. Was zomaar leeg. Hij heeft brokjes nog nooit zo lekker gevonden haha.![]()
Overigens wel een graan vrije brok, deed ie et altijd al goed op. Maar de drolletjes zullen morgen wel wat groter zijn.![]()
Zal wel een kwestie van afwisseling zijn zeker wat het interessanter maakt.
Misschien elke week maar wat anders voer. Brok - kvv - barf![]()
Zn darmen maken wel veel lawaai .. Al ff extra rondje met hem uit geweest. Hopelijk tref ik morgenochtend geen bende aan
Vandaag heeft hij alles met smaak opgegeten; kippenrug, kipfilet en lamshart. Ff makkelijk barf dagje.
De brokken zijn er in 2 diarree vlagen weer uit gekomen.
Hj moest zo nodig vanochtend.. Vloog er zo uit.