zoals gezegd heeft ze behoorlijk last van de warmte en wil ze alleen maar naar huis na een rondje park.
en daar gebeurt niet genoeg om over te vertellen
Moderator: moderatorteam

Die laatste foto, wat onwijs genieten dan Renee, zo'n blij koppie. Niet zo raar, dat het al echt je meisje is dan he?renee-uk schreef:leuk he
ik had het niet verwacht, maar ik ben stapel op dat hondje, het is ook al echt mijn meisje

Ach lieverd had het mij maar gevraagdrenee-uk schreef:het is een ouwe knorrepot op het moment, nooit geweten dat honden ook chagrijnig kunnen zijn![]()

renee-uk schreef:hahaha nou ja, ik weet het in elk geval nou ook![]()
best wel lachen hoor.
als ik stofzuig en daarna dweil wil ik altijd de honden van de vloer hebben, bij jan en gina ging dat perfect en automatisch: gina in de bench en jan in de mand, maar bij rietje heeft het nogal wat voeten in aarde gehad voordat ze zover was, koppig als ze is
we hebben nu een compromis gesloten: ze mag op de mat blijven liggen tot ik de voorkamer ga doen, dan moet ze op haar bed en daar blijven tot ik klaar ben met zuigen en dweilen en haar roep.
dan krijgt ze een knuffel en een lekkertje en dat werkt prima.
riep ik haar net en geef haar na de knuffel haar koekje (dat ze heel erg lekker vindt): ze ruikt er eens aan, pakt het aan, laat het vallen en geeft mij een blik alsof ik haar wil vergiftigen.
daarna gaat ze op de mat liggen, met haar rug naar me toe want ik heb het gedaan geloof ik, en eet toch maar haar koekje op.
geweldig, zo'n hond met een kop erop
en ze is nog een beetje dom ook, want in de achterkamer ligt precies eenzelfde mat en daar is het veel koeler.... maar nee, ik ben in de voorkamer dus rietje ook.
da's makkelijker om dodelijke blikken te werpen
oh ik hou echt van dat hondje![]()
![]()

Ze durft en kan gewoon zichzelf zijnrenee-uk schreef:
voor de fans:
gister:
ik-ben-zielug-heb-het-warm-en-ik-vind-jou-ook-niet-lief-rietje:
wat een hond heSuske schreef:Ik ben zielig en jij bent ook niet lief![]()
Hoort eigenlijk met haar koppie op een poot

jaEsther12 schreef:Ha was je even uit de gratie? Lekker ding is het toch

Helemaal niet herkenbaarrenee-uk schreef:wat een hond heSuske schreef:Ik ben zielig en jij bent ook niet lief![]()
Hoort eigenlijk met haar koppie op een poot![]()
maar vandaag is het gelukkig allemaal weer koek en ei, houdt ze weer van me en ligt ze, zoals gewoonlijk, weer achter mijn stoel
ik wacht het af, als het inderdaad zo is maak ik wel een fotosjef schreef:Tuurlijk is het de schuld van de baas als het warm is. En als het heel hard regent willen ze dat je de kraan dichtdraait zodat ze eindelijk naar buiten kunnen.

Haha, Aiko is ook al zo goed in die 'alles is stom, en dat is JOUW schuld-blik'renee-uk schreef:jaEsther12 schreef:Ha was je even uit de gratie? Lekker ding is het toch
voor zover ik het begrijp was het mijn schuld dat het zo warm was