Dat kan ik goed begrijpen. Maar of je hier nou hele dagen onzin zit te blaten of wat dan ook, daar hoef je je niet voor te verantwoorden, lijkt mijTara schreef:Eh... Bij het door PdB geschetste beeld van werkloze gluurbuur kwam bij mij ook wel dezelfde vraag op hoor.Fafo schreef:Dat slaat nou weer nergens op.Marion. schreef:Zoals???Pakdebal schreef:ik heb wel wat anders te doen gehad
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schelden, tieren , trekken , koop dan een andere hond
Moderator: moderatorteam
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: schelden, tieren , trekken , koop dan een andere hond
-
Pakdebal
ik denk dat het een politiehond is , of enigszins een poging daartoe geweestNanna schreef:Ik laat mijn honden niet naar een aangelijnde hond lopen omdat daar wellicht wat mee is. Agressief kan, maar ook gewond, of ziek.Pakdebal schreef: ik zie er een agressieve hond in,
maar jij zou er recht op af gelopen zijn , en je honden er aan blootgesteld hebben , vast wel .![]()
maar dan niet zeuren daarna , he ?.
Maar daar ben ik vast vreselijk buitenissig in
Of had hij die hond los moeten laten lopen, had dat je meer tevreden gestemd?
er liep hier ook vaak een oude man , met een mechelse herder , die hij niet aan kon,
ik had toen gehoord, dat hij
een afgekeurde beveiligings hond had genomen
Heel zielig wel, hoor,
die man had natuurlijk vroeger veel herders gehad , maar deze was echt helemaal ADHD ..
Hij kon hem niet rustig krijgen en de hond had ook een golftas gebeten, golfers lopen daar ook .
Ik zie hem nu niet meer
maar er lopen wel aparte figuren soms , hier , met herders , die ik dus niet vertrouw , en terecht
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 10 jul 2013 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Fafo schreef:Dat kan ik goed begrijpen. Maar of je hier nou hele dagen onzin zit te blaten of wat dan ook, daar hoef je je niet voor te verantwoorden, lijkt mijOf je nou werkt, of niet, doet niet ter zake, vind ik.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
waarom terecht?Pakdebal schreef:ik denk dat het een politiehond is , of enigszins een poging daartoe geweestNanna schreef:Ik laat mijn honden niet naar een aangelijnde hond lopen omdat daar wellicht wat mee is. Agressief kan, maar ook gewond, of ziek.Pakdebal schreef: ik zie er een agressieve hond in,
maar jij zou er recht op af gelopen zijn , en je honden er aan blootgesteld hebben , vast wel .![]()
er liep hier ook vaak een oude man , met een mechelse herder , die hij niet aan kon,
Heel zielig wel, hoor,
die man had natuurlijk vroeger veel herders gehad , maar deze was echt helemaal ADHD ..![]()
![]()
Hij kon hem niet rustig krijgen en de hond had ook een golftas gebeten, golfers lopen daar ook .
Ik zie hem nu niet meer
maar er lopen wel aparte figuren soms , hier , met herders , die ik dus niet vertrouw , en terecht

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
Pakdebal
ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuinTara schreef:En dat geloof ik dan weer onmiddellijk!Pakdebal schreef: maar er lopen wel aparte figuren soms , hier
dus
dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 10 jul 2013 21:13, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Marion.
Jippieeeeeeeee. Je mag meegenieten van mijn orgasme als ik ze tussen mijn duimnagels pletTara schreef:Je mag ze allemaal hebben, ik ben heel genereus.![]()
We bestellen ieder maar gewoon ons eigen kaas-pannetje, lijkt me vrediger. Dan niet bij de pyramide in Austerlitz, want die had weinig kazigs. Ik stem voor een toko in het durp. Bestaat die aan het begin van de Arnhemse Bovenweg nog? Leuke tent. Misschien kookt Bart er nogTara schreef:Als je maar van mijn biologische walnoot-foenegriekkaas afblijft.
-
Asta
wees maar blij met de duitse toeristen kunnen ze jouw uitkering als niet werkende van betalenPakdebal schreef:ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuinTara schreef:En dat geloof ik dan weer onmiddellijk!Pakdebal schreef: maar er lopen wel aparte figuren soms , hier
dus
dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Dat je ze niet vertrouwt mag je helemaal zelf weten, maar of dat terecht is kun je dus niet zomaar vaststellen.Pakdebal schreef: maar er lopen wel aparte figuren soms , hier , met herders , die ik dus niet vertrouw , en terecht

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Geloof dat Pakballetje nogal een beperking heeft al dan niet gelabeld.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- renee-uk
- Zeer actief
geloof niet dat hier kruid tegen gewassen is, ik geef het opPakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ήυs
- Zeer actief
Wellicht verstandigrenee-uk schreef:geloof niet dat hier kruid tegen gewassen is, ik geef het opPakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus dan zeggen we weer tegen elkaar , oh, de duisters komen weer , een andere weg maar nemen , en niet naar die bungalowpark gaan
-
Muk
Beste PdB, ik woon in Duitsland en kan dat toch echt niet zeggen. In Nederland worden volgens mij net zoveel honden in de tuin / kennels gehouden dan in Duitsland. Dus waar baseer je die mening op?Pakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus
-
Asta
beter een gek met een erkend gebrek dan iemand die denkt perfect te zijn zonder zelfkennis en dat nonstop verkondigtbouvierpoedel schreef:Geloof dat Pakballetje nogal een beperking heeft al dan niet gelabeld.
-
Pakdebal
en jouw reet afvegen met poep , dat is toch jouw schrijfwijze , die jij alleen begrijpt ?.Asta schreef:[
wees maar blij met de duitse toeristen kunnen ze jouw uitkering als niet werkende van betalentoeristenbelasting enzo
- kipo
- Zeer actief
Nou inderdaad. @TS, als je het nou bij het dikgedrukte gelaten had, had niemand er wat van kunnen zeggen. Dat is nl een mening en jij hebt recht op je eigen mening, net als iedereen. Door er 'en terecht' aan toe te voegen, wat overigens een aanname is, presenteer je , alweer[/i ] je mening als een feit.renee-uk schreef:waarom terecht?Pakdebal schreef:ik denk dat het een politiehond is , of enigszins een poging daartoe geweestNanna schreef:Ik laat mijn honden niet naar een aangelijnde hond lopen omdat daar wellicht wat mee is. Agressief kan, maar ook gewond, of ziek.Pakdebal schreef: ik zie er een agressieve hond in,
Heel zielig wel, hoor,
die man had natuurlijk vroeger veel herders gehad , maar deze was echt helemaal ADHD ..![]()
![]()
Ik zie hem nu niet meer
- renee-uk
- Zeer actief
maar dan wil ik ook niet meer horen dat pdb onheus bejegend wordt.Fafo schreef:Wellicht verstandigrenee-uk schreef:geloof niet dat hier kruid tegen gewassen is, ik geef het opPakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin

- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Ja en? ik heb hier een verziekte sporthond in huis genomen (en een duitser nog wel) die honden mogen toch nog een kans krijgen of wat moeten we er dan mee? gewoon afmaken die handel?Pakdebal schreef:ik denk dat het een politiehond is , of enigszins een poging daartoe geweestNanna schreef:Ik laat mijn honden niet naar een aangelijnde hond lopen omdat daar wellicht wat mee is. Agressief kan, maar ook gewond, of ziek.Pakdebal schreef: ik zie er een agressieve hond in,
Ik ben in ieder geval helemaal gek van die hond en die gaat echt nooit ergens anders heen en dat zou niet mogen? wat is je punt in hemelsnaam?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
Asta
poppedopje jij ben te dom om te poepen, wel een beetje bijblijven hoor dit wordt wel extreem dommig hePakdebal schreef:en jouw reet afvegen met poep , dat is toch jouw schrijfwijze , die jij alleen begrijpt ?.Asta schreef:[
wees maar blij met de duitse toeristen kunnen ze jouw uitkering als niet werkende van betalentoeristenbelasting enzo
-
Pakdebal
dat waren rottweilers , en dat zeiden ze , dat ik uit de weg moest gaan , ik spreek wel een woordje Duits , hoor .Muk schreef:Beste PdB, ik woon in Duitsland en kan dat toch echt niet zeggen. In Nederland worden volgens mij net zoveel honden in de tuin / kennels gehouden dan in Duitsland. Dus waar baseer je die mening op?Pakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus
-
Asta
duits spreken en horen wat je hoort is een wereld van verschil hoor, gezien jouw gewapende betonnen muur voor de kop, nou ja do the mathPakdebal schreef:dat waren rottweilers , en dat zeiden ze , dat ik uit de weg moest gaan , ik spreek wel een woordje Duits , hoor .Muk schreef:Beste PdB, ik woon in Duitsland en kan dat toch echt niet zeggen. In Nederland worden volgens mij net zoveel honden in de tuin / kennels gehouden dan in Duitsland. Dus waar baseer je die mening op?Pakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
dus
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Ik probeer al een kwartier richting vaatwasser te gaan om die leeg te halen, maar op één of andere manier blijf ik hangen bij de Duisters, de levensgevaarlijke herders (ook alleen Duistere??) en iets met billen afvegen ofzo 

-
Pakdebal
Selene schreef: Ja en? ik heb hier een verziekte sporthond in huis genomen (en een duitser nog wel) die honden mogen toch nog een kans krijgen of wat moeten we er dan mee? gewoon afmaken die handel?
Ik ben in ieder geval helemaal gek van die hond en die gaat echt nooit ergens anders heen en dat zou niet mogen? wat is je punt in hemelsnaam?
prima, toch ?.. nee, heel goed ,
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Volgens mij doe je het gewoon express allemaal 
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Asta
ach pakdebal is gewoon compleet verknipt projecteert het op honden en verkondigt haar mening vervolgens graag en breeduit op het medium waar ze het zo ongelofelijk moeilijk mee heeft omdat de hele wereld tegen dr is. Echt rellen in een kunstvorm en zuigen in een kunstvorm maar zij mag het. Nou ja verschil moet er wezen toch 
-
Marion.
Hou dat vast wijffie. Hou dat vast.Pakdebal schreef:ik spreek wel een woordje Duits , hoor .
Wereldburger dat je er bent!
- Ήυs
- Zeer actief
Ik ben ook van mening dat ze dat over zichzelf af roept. En ik vind het knap hoeveel er nog zoveel geduld hebben om het steeds op een normale manier uit te leggen.renee-uk schreef:maar dan wil ik ook niet meer horen dat pdb onheus bejegend wordt.Fafo schreef:Wellicht verstandigrenee-uk schreef:geloof niet dat hier kruid tegen gewassen is, ik geef het opPakdebal schreef: ook duitse toeristen , die weer met honden lopen, die niet gesocialeerd waren , Duisters houden hun honden vaak alleen in de tuin
Maar bepaalde dingen zoals dat werk gebeuren, schelden, kleineren en 'pesten' vind ik echt onnodig. (Dat doe jij overigens niet, ik vind het knap dat je het nog probeerde uit te leggen, alleen heeft het denk ik weinig zin
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Expres of niet , je zult zoiets de hele dagen tegen je aan hebben zitten lullen zeg.smoekie schreef:Volgens mij doe je het gewoon express allemaal
Ik zweer het je iedereen had haar minmaal een paar blauwe ogen bezorgd of eigenhandig haar stembanden achter uit haar strot getrokken
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Marion.
Tara schreef:Zegt mij niks eigenlijk, maar anders schuiven we toch bij de Japanner aan?
Weinig kaas, veel lekkers!
Marion = kaas en noten. Vlees mag (wel met mate en graag onherkenbaar), en vis is vies. Een keer per week moet ik vis eten van mezelf, maar rauw krijg ik niet weg hoor
-
Muk
Ik spreek ook Duits én ik woon er. Onaardige duitsers heb je altijd helaas, maar dat wil nog niet zeggen dat Duitsers hun honden standaard in de tuin houden.Pakdebal schreef:dat waren rottweilers , en dat zeiden ze , dat ik uit de weg moest gaan , ik spreek wel een woordje Duits , hoor .Muk schreef: Beste PdB, ik woon in Duitsland en kan dat toch echt niet zeggen. In Nederland worden volgens mij net zoveel honden in de tuin / kennels gehouden dan in Duitsland. Dus waar baseer je die mening op?