Pakdebal schreef:
zo goed opgevoed waren de tegenliggers niet, kan je beter zeggen , anders was hij niet zo fel tegen ze geweest ..
whahahaha zelfs met honden ben je "ja maar hullie begonnen"
Moderator: moderatorteam
Pakdebal schreef:
zo goed opgevoed waren de tegenliggers niet, kan je beter zeggen , anders was hij niet zo fel tegen ze geweest ..
hij had een hekel aan Duitse herdersduitse herder schreef:whahahaha zelfs met honden ben je "ja maar hullie begonnen"Pakdebal schreef: zo goed opgevoed waren de tegenliggers niet, kan je beter zeggen , anders was hij niet zo fel tegen ze geweest ..![]()
Dat is je diverse malen aangeboden op meerdere forums en daar ben je nooit op ingegaan.Pakdebal schreef:overdrijven is ook een kunst , nogmaals .Roompie schreef:![]()
Pdb heeft zoveel commentaar op andere honden die niet luisteren of agressief zijn of wat er dan in haar ogen ook maar 'mis' is met hond of/en eigenaar maar haar eigen hond was net zo,n uitvallend 'monster'.
Te zot voor woorden.![]()
![]()
jammer
dat die dood is, anders hadden we een afspraak kunnen maken, en het tegendeel kunnen bewijzen .![]()
![]()
![]()

Bij ons thuis en in de familie ging blijkbaar niemand naar de kroeg dan, want de mijne was bij ons heel gebruikelijk, niet die jij nu opschrijft.Suske schreef:LongFields schreef:In het pré-euro-tijdperk zei men dan "hulde, hulde, geef mij maar een gulde(n)."smoekie schreef: Hulde ook nog wel zeg![]()
![]()
![]()
Hulde, hulde, hulde
Een emmer voor een gulden.
In de kroeg, dat wel
Jij bent de enige die overdrijft hier, het ligt altijd aan een ander.Pakdebal schreef:overdrijven is ook een kunst , nogmaals .Roompie schreef:![]()
Pdb heeft zoveel commentaar op andere honden die niet luisteren of agressief zijn of wat er dan in haar ogen ook maar 'mis' is met hond of/en eigenaar maar haar eigen hond was net zo,n uitvallend 'monster'.
Te zot voor woorden.![]()
![]()
jammer
dat die dood is, anders hadden we een afspraak kunnen maken, en het tegendeel kunnen bewijzen .![]()
![]()
![]()

Tessa heeft een hekel aan zwarte honden en zwarte vogels (merels vooral). Toen we haar kregen trok ze enorm aan de riem, maar dat heb ik er grotendeels uit.Pakdebal schreef:hij had een hekel aan Duitse herdersduitse herder schreef:whahahaha zelfs met honden ben je "ja maar hullie begonnen"Pakdebal schreef: zo goed opgevoed waren de tegenliggers niet, kan je beter zeggen , anders was hij niet zo fel tegen ze geweest ..![]()
Liesbeth schreef:En ja, een hond kan een slechte associatie met een andere hond krijgen en dan is het aan de baas om er voor te zorgen dat die ook goede ervaringen opdoet.
Het is wel heel erg makkelijk om mee te gaan in het slechte gedrag van je hond onder het mom van "ja, maar mijn hond heeft een slechte ervaring met jouw ras gehad".

Joh hou op met het over 1 kam scheren van een heel ras svp, het is zeer storend naar mijn meningPakdebal schreef:Liesbeth schreef:En ja, een hond kan een slechte associatie met een andere hond krijgen en dan is het aan de baas om er voor te zorgen dat die ook goede ervaringen opdoet.
Het is wel heel erg makkelijk om mee te gaan in het slechte gedrag van je hond onder het mom van "ja, maar mijn hond heeft een slechte ervaring met jouw ras gehad".
er was maar 1 Duitse herder teefje , waar hij goed mee op kon schieten, hij rook haar al van verte ..![]()
ze konden het heel goed met elkaar vinden
maar
hoe wil je dat dan doen , als die andere Duitse herders ECHT ( !! ) niet te vertrouwen waren, hoe kreeg hij dan die andere gedachten daarover ?.

Zo populair zijn ze niet meer gelukkig, ik zie er niet zo veel moet ik zeggen hierpooh schreef:zucht, tegen beter weten in....waarom zijn alle andere duitse herders NIET te vertrouwen? Je kent ze allemaal? We hebben zo'n 750.000 rashonden in nederland, binnen die groep zijn de duitse herders erg populair, maar om het makkelijk te maken met rekenen zeggen we even dat er 50.000 duitse herders in nederland zijn......hoeveel ken jij er daarvan? graag met naam, anders telt het niet.

Selene schreef:Zo populair zijn ze niet meer gelukkig, ik zie er niet zo veel moet ik zeggen hierpooh schreef:zucht, tegen beter weten in....waarom zijn alle andere duitse herders NIET te vertrouwen? Je kent ze allemaal? We hebben zo'n 750.000 rashonden in nederland, binnen die groep zijn de duitse herders erg populair, maar om het makkelijk te maken met rekenen zeggen we even dat er 50.000 duitse herders in nederland zijn......hoeveel ken jij er daarvan? graag met naam, anders telt het niet.
Maar goed blijkbaar struikel je aan de kust over de klapkaken en duitse herders dus ik zal het wel verkeerd zien allemaal
Hoe weet je dat AL die andere DH niet te vertrouwen waren? Ik snap dat jij ze niet vertrouwde, maar dat wil nog niet zeggen dat ze onbetrouwbaar waren.Pakdebal schreef:Liesbeth schreef:En ja, een hond kan een slechte associatie met een andere hond krijgen en dan is het aan de baas om er voor te zorgen dat die ook goede ervaringen opdoet.
er was maar 1 Duitse herder teefje , waar hij goed mee op kon schieten, hij rook haar al van verte ..![]()
ze konden het heel goed met elkaar vinden
maar
hoe wil je dat dan doen , als die andere Duitse herders ECHT ( !! ) niet te vertrouwen waren, hoe kreeg hij dan die andere gedachten daarover ?.
smoekie schreef:Selene schreef:Zo populair zijn ze niet meer gelukkig, ik zie er niet zo veel moet ik zeggen hierpooh schreef:zucht, tegen beter weten in....waarom zijn alle andere duitse herders NIET te vertrouwen? Je kent ze allemaal? We hebben zo'n 750.000 rashonden in nederland, binnen die groep zijn de duitse herders erg populair, maar om het makkelijk te maken met rekenen zeggen we even dat er 50.000 duitse herders in nederland zijn......hoeveel ken jij er daarvan? graag met naam, anders telt het niet.
Maar goed blijkbaar struikel je aan de kust over de klapkaken en duitse herders dus ik zal het wel verkeerd zien allemaal
Je woont gewoon op de "verkeerde" plek![]()

En onder meer ook voor Rotties, ik heb haar meermalen een uitnodiging gedaan eens hierheen te komen, samen te wandelen en daarna gezellig samen te gaan eten, maar helaas.renee-uk schreef:pdb is zelf bang voor dh's
projectie noemen ze dat geloof ik?

Hoezo heb jij dat alleen? Weet je waar alle forummers wonen dan?Pakdebal schreef:renee-uk schreef:dan begrijp ik nog steeds niet dat jij niet voorkomen hebt dat ie zo vaak aangevallen werd!Pakdebal schreef: wel vreemd , want dezelfde JR , als die Bauke was tegengekomen , zou hij niet te keer zijn gegaan , want hij kon goed met kleintjes opschieten
en met Goldens , en met labradors
Het moest alleen niet van hun kant komen , maar in het algemeen was hij heel sociaal
tja, ik woon hier dus aan de kust , met al die honderden honden , die jullie niet hebben , elke dag
en daar zitten wel eens rotte appels tussen, wederom, die jullie niet hebben , elke dag
Die heb ik gemist, dacht dat dat alleen opging voor klapkakenrenee-uk schreef:pdb is zelf bang voor dh's

ik weet dat nog van voor de radiostilte, voor jouw tijd dusSelene schreef:Die heb ik gemist, dacht dat dat alleen opging voor klapkakenrenee-uk schreef:pdb is zelf bang voor dh's

Liesbeth schreef:]
Hoe weet je dat AL die andere DH niet te vertrouwen waren? Ik snap dat jij ze niet vertrouwde, maar dat wil nog niet zeggen dat ze onbetrouwbaar waren.
Als je hun eigenaren had aangesproken, dan denk ik dat je een heel ander beeld had gekregen van die 'onbetrouwbare' herders.
Ik vertrouw ook niet alle herders op het eerste gezicht, maar ik ga er echt niet vanuit dat een herder, per definitie niet te vertrouwen is.
Luuk en Tessa denken daar anders over die vinden herders, per definitie, LEUK.
Selene schreef:smoekie schreef:Selene schreef:Zo populair zijn ze niet meer gelukkig, ik zie er niet zo veel moet ik zeggen hierpooh schreef:zucht, tegen beter weten in....waarom zijn alle andere duitse herders NIET te vertrouwen? Je kent ze allemaal? We hebben zo'n 750.000 rashonden in nederland, binnen die groep zijn de duitse herders erg populair, maar om het makkelijk te maken met rekenen zeggen we even dat er 50.000 duitse herders in nederland zijn......hoeveel ken jij er daarvan? graag met naam, anders telt het niet.
Je woont gewoon op de "verkeerde" plek![]()
dat zal het zijn, ik moet het doen met een nel, met DD's en teckels
![]()
Edit: laat maar, heeft geen zinPakdebal schreef:Liesbeth schreef:]
Hoe weet je dat AL die andere DH niet te vertrouwen waren? Ik snap dat jij ze niet vertrouwde, maar dat wil nog niet zeggen dat ze onbetrouwbaar waren.
Als je hun eigenaren had aangesproken, dan denk ik dat je een heel ander beeld had gekregen van die 'onbetrouwbare' herders.
Ik vertrouw ook niet alle herders op het eerste gezicht, maar ik ga er echt niet vanuit dat een herder, per definitie niet te vertrouwen is.
mijn ervaring was , of is ( met mijn logeerhonden ) , dat ze altijd wat dominant zijn en ook zo overkomen
zoals
ik al in een ander topic schreef .. de eerste moet ik nog steeds tegenkomen , die in een speelhouding Bauke ging uitdagen
maar nee, allemaal heersers van het pad waren ze ..![]()

Selene schreef:Edit: laat maar, heeft geen zinPakdebal schreef:Liesbeth schreef:]
mijn ervaring was , of is ( met mijn logeerhonden ) , dat ze altijd wat dominant zijn en ook zo overkomen
zoals
ik al in een ander topic schreef .. de eerste moet ik nog steeds tegenkomen , die in een speelhouding Bauke ging uitdagen
In het asiel ermee en een sociale stabij of oid aanschaffen! hoe konden we toch beginnen aan die asociale rassen, het is een schandeTara schreef:Mijn ervaring is dat ze vaak gewoon niet zo geïnteresseerd zijn in spelen met andere honden.Pakdebal schreef: mijn ervaring was , of is ( met mijn logeerhonden ) , dat ze altijd wat dominant zijn en ook zo overkomen
zoals
Maar als spelbuigingen voor vreemde honden het criterium zijn om een sociale hond te kunnen zijn, dan moet ik wel heel asociale rothonden hebben. Die van mij maken NOOIT spelbuigingen naar vreemde honden, die hebben genoeg aan elkaar.
En dat zijn dan nog wel jachthonden!!! Lieve Mona, wat nu?

Jawel hoor maar geloof je dan die van mij ook?Pakdebal schreef:Selene schreef:Edit: laat maar, heeft geen zinPakdebal schreef:Liesbeth schreef:]
zoals
edit: laat maar , mijn ervaringen worden niet geloofd
Tara schreef:Probeer er dan in elk geval om te lachen, dan héb je er tenminste nog wat aan.Selene schreef:Edit: laat maar, heeft geen zinPakdebal schreef:
zoals

ja hoor, ik geloof best dat jij het zo ervaren hebt.Pakdebal schreef: edit: laat maar , mijn ervaringen worden niet geloofd

Oh, zeg je nu dat je genoeg gezegd hebt, dat je er (voor dit topic) mee kapt?Pakdebal schreef:
edit: laat maar , mijn ervaringen worden niet geloofd