Brigitte schreef:
Sjon is dol op knuffelen en begroet je sowieso eerst alsof hij je in geen jaren heeft gezien
Leuk, komen hoor! En ik wil jou al wel eens ontmoeten!
Moderator: moderatorteam
Brigitte schreef:
Sjon is dol op knuffelen en begroet je sowieso eerst alsof hij je in geen jaren heeft gezien
Sjon wil ik wel graag knuffen, maar Bri......... ehhhh, dat weet ik nog niet. Die pikt straks gewoon Saar weer inRami schreef:Brigitte schreef:
Sjon is dol op knuffelen en begroet je sowieso eerst alsof hij je in geen jaren heeft gezien![]()
Leuk, komen hoor! En ik wil jou al wel eens ontmoeten!

Whaaaaaaaaaaaaaaah, laat me niet zo schrikken zeg! "Stijlvol kamperen in een safaritent met 20 mensen in de stapelbedden naast je, en een stuk of 60 snurkende honden in de zaal"Rosita Compagner schreef:'t Worden wel steeds minder mensen, maar dit is ook leuk...
http://www.stijlvol-kamperen.nl/pages/c ... ijssel.php
Wat doe jij hier trouwens in dit topic???Rosita Compagner schreef:'t Worden wel steeds minder mensen, maar dit is ook leuk...
http://www.stijlvol-kamperen.nl/pages/c ... ijssel.php

dit, doe ik hier. En ik keur jouw honden geen blik waardigRosita Compagner schreef:Zodra er een trekkershut vrij komt wil ik ook wel. Voor nu zijn ze allemaal gereserveerd, volgens de site van de camping
Kom dan Csiva dr vacht maar weer ff bekijken. T vachtje groeitRosita Compagner schreef:dit, doe ik hier. En ik keur jouw honden geen blik waardigRosita Compagner schreef:Zodra er een trekkershut vrij komt wil ik ook wel. Voor nu zijn ze allemaal gereserveerd, volgens de site van de campingKom om te bbq-en en te wandelen

Wat een lelijk dingMachie schreef:
![]()

Is goed !Machie schreef:
MJ, ik neem van de week ff contact met je op om de route te maken

we gaan volgende week voorlopen maar het zal zo rond de 10 km zijn denk ik .Hilly45 schreef:Heb er wel zin in. Hebben jullie enig idee hoe lang de wandelingen zullen zijn?
Asta schreef:ik haak af, wandelse allemaal
Strak plan, MJ!MJ schreef:ik vraag over een week of 2 nog wel een keer of iedereen het lijstje quoten wil ( da's redelijke termijn toch ?) en wil dan ook graag weten wie er definitief meegaan zodat ik de camping in kan lichten. Ook eventueel voor de BBQ....of we dat gaan doen, hoe we dat regelen of dat we wat anders doen.