Waar zie jij een discussie?Pakdebal schreef: leuke discussie , gaat goed zo , dames !.. om er echt wat van te leren .
En ik ben geen lerares hoor dat was jij toch

Moderator: moderatorteam
Waar zie jij een discussie?Pakdebal schreef: leuke discussie , gaat goed zo , dames !.. om er echt wat van te leren .
Ja maar jij krijgt Gajes als Ian om Sjon is geweest want dat gaat Gajes niet accepteren nlBrigitte schreef: Nou dat gaat lekker zo zeg, en dan zeggen ze dat vechthonden niet te plaatsen zijn ik ben er al 3 kwijt binnen korte tijd![]()
Maar helaas komen jullie maar ik ben nog erger dan mijn honden als het erop aan komt hoor
Ik ken de foto's en ik onderschat Sjon echt niet hoor.Brigitte schreef:maar Sjon wil je niet hoor is een wegloper en een jager en een hele gevaarlijke Kangal voor als je dat nog niet wist de foto's spreken allemaal voor zichMary schreef:
Geen idee maar ik neem Sjon mee. Die was nog over he?
Mary schreef:Ik ken de foto's en ik onderschat Sjon echt niet hoor.Brigitte schreef:maar Sjon wil je niet hoor is een wegloper en een jager en een hele gevaarlijke Kangal voor als je dat nog niet wist de foto's spreken allemaal voor zichMary schreef:
Geen idee maar ik neem Sjon mee. Die was nog over he?![]()
Ik weet dat hij levensgevaarlijk is![]()