maar geen konijntjes en dan in de struiken je hond kwijtrakenBrigitte schreef:. En jagen doen ze hier ook vooral op de vogels en katten

Moderator: moderatorteam
maar geen konijntjes en dan in de struiken je hond kwijtrakenBrigitte schreef:. En jagen doen ze hier ook vooral op de vogels en katten
Ja haha zie het ook voor mij hahahaha Sjon helemaal trots achterin het ienemienie bakje gepropt en Ian maar fietsen.Brigitte schreef:Ohhh hou op zie het al voor mePat75 schreef:Ja pas maar op.Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Ian is al onderweg op zijn 3wieler om Sjon te pikken die past met wat proppen wel achter in het bakkieSjon is nog in staat om netjes te blijven zitten ook denk ik
en Ian mag hem wel pikken
omdat ik denk dat die veel gestolen worden en in een bepaald circuit terecht komen .alm@ schreef:Waarom heb je dit onder discussie geplaatst?we hebben er een apart rubriekje voor: vermiste honden, help met zoeken!
Nee, maar konijnen heb ik hier in de stad nog niet gezienPakdebal schreef:maar geen konijntjes en dan in de struiken je hond kwijtrakenBrigitte schreef:. En jagen doen ze hier ook vooral op de vogels en katten
Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Deze hond is vermist niet gestolen.Pakdebal schreef:omdat ik denk dat die veel gestolen worden en in een bepaald circuit terecht komen .alm@ schreef:Waarom heb je dit onder discussie geplaatst?we hebben er een apart rubriekje voor: vermiste honden, help met zoeken!
dus hier een discussie over
Haalt ze zelf aan met die achterlijke berichten...crienepien schreef:Elk topic van PdB wordt toch een discussie?
Wie weet heeft PdB met haar verrekijker wel wat anders gezien.....Brigitte schreef:Deze hond is vermist niet gestolen.Pakdebal schreef:omdat ik denk dat die veel gestolen worden en in een bepaald circuit terecht komen .alm@ schreef:Waarom heb je dit onder discussie geplaatst?we hebben er een apart rubriekje voor: vermiste honden, help met zoeken!
dus hier een discussie over
Tis ongelooflijk dadelijk krijgt ze nog gelijk ook dat ze zoveel gestolen wordenDevel schreef:Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Hee psst, Bri, kijk daar eens links, zie jij dat ook?
*stopt Phan in dr tas en loopt snel weg*
Oh ja, dat is natuurlijk helemaal waar maar dat heeft ze dan vast wel netjes gemeldcrienepien schreef:
Wie weet heeft PdB met haar verrekijker wel wat anders gezien.....
Nee, waarom moet ik dat raar vinden, het beestje kan wel ergens van geschrokken zijn en in paniek weggerent zijn.Pakdebal schreef:Cendy schreef: Deze?
http://www.amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=828943
vind je het niet raar , dat deze soorten ineens " vermist" zijn ?.. of zullen ze gestolen zijn ?.![]()
dit is hem niet
Hoezo? Ze ziet een flyer met een vermiste hond en denkt dat de hond gestolen is. Wat is daar achterlijk aan vraag ik mij dan af?Devel schreef:Haalt ze zelf aan met die achterlijke berichten...crienepien schreef:Elk topic van PdB wordt toch een discussie?
Achterlijk is misschien wat hard uitgedrukt, maar ik vind het wel heel vreemd dat bij iedere andere vermiste hond (van andere rassen) vermist als vermist gezien wordt en de aandacht vooral ligt bij het opsporen van de hond.alm@ schreef:Hoezo? Ze ziet een flyer met een vermiste hond en denkt dat de hond gestolen is. Wat is daar achterlijk aan vraag ik mij dan af?Devel schreef:Haalt ze zelf aan met die achterlijke berichten...crienepien schreef:Elk topic van PdB wordt toch een discussie?
Er is meer dan alleen die flyer. Gevechten, blablabla...alm@ schreef:Hoezo? Ze ziet een flyer met een vermiste hond en denkt dat de hond gestolen is. Wat is daar achterlijk aan vraag ik mij dan af?Devel schreef:Haalt ze zelf aan met die achterlijke berichten...crienepien schreef:Elk topic van PdB wordt toch een discussie?
ja , dat lijkt mij ook .Naima schreef:Het meest voor de hand liggende is dat de hond is opgestraald door een UFO en nu gekloond wordt tot een heel leger pitbullachtigen die de wereld zullen overnemen.
Je hebt gelijk denk ik. Doodeng. Gelukkig ben ik uit Den Haag weg. Heb ik nog even tijd om te vluchten. Denk ik.Naima schreef:Het meest voor de hand liggende is dat de hond is opgestraald door een UFO en nu gekloond wordt tot een heel leger pitbullachtigen die de wereld zullen overnemen.
Oh waarschuw effe als je dat gaat doen.Devel schreef:Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
sorry dames, dit is ook in het onderwerp " discussie " , dus ga jullie gang , prima zo , toch ?Devel schreef:Haalt ze zelf aan met die achterlijke berichten...crienepien schreef:Elk topic van PdB wordt toch een discussie?
Biet schreef:Oh waarschuw effe als je dat gaat doen.Devel schreef:Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Op het moment dat ze Phantom gaat zoeken, stop ik Buffel in m'n binnenzak en loop de andere kant op.
Geen idee maar ik neem Sjon mee. Die was nog over he?Devel schreef:Biet schreef:Oh waarschuw effe als je dat gaat doen.Devel schreef:Brigitte schreef:
Doe gelijk mijn deur 's nachts op slot
Op het moment dat ze Phantom gaat zoeken, stop ik Buffel in m'n binnenzak en loop de andere kant op.
![]()
![]()
Wie wil slek?
Nee, Sjon is al opgehaald door Ian achterin zijn kinderfiets bakkieMary schreef:
Geen idee maar ik neem Sjon mee. Die was nog over he?
Oh nee, Slek komt uit het asiel dus die moet officieel terug daar heen die mag ik niet door verhuizenDevel schreef:
![]()
![]()
Wie wil slek?
Nou dat gaat lekker zo zeg, en dan zeggen ze dat vechthonden niet te plaatsen zijn ik ben er al 3 kwijt binnen korte tijdBiet schreef:Oh waarschuw effe als je dat gaat doen.Devel schreef:Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
leuke discussie , gaat goed zo , dames !Brigitte schreef:Nou dat gaat lekker zo zeg, en dan zeggen ze dat vechthonden niet te plaatsen zijn ik ben er al 3 kwijt binnen korte tijdBiet schreef:Oh waarschuw effe als je dat gaat doen.Devel schreef:Hee psst, Bri, kijk daar eens links, zie jij dat ook?Pat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Op het moment dat ze Phantom gaat zoeken, stop ik Buffel in m'n binnenzak en loop de andere kant op.![]()
Maar helaas komen jullie maar ik ben nog erger dan mijn honden als het erop aan komt hoor