Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elastiekje in het voorplukje is zielig.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Elastiekje in het voorplukje is zielig.
niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen
Whahahajans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Inderdaad*Ellen* schreef:Whahahajans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen

Ik vind voorplukje ook een gek woord trouwens, krijg er rare associaties bij. Ligt aan mij

Okeeeee. Ik zit me hier nu af te vragen hoe hard je aan de voorhuid moet trekken om de bovenlip omhoog te krijgenjans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
dat ligt er aan wat er met welke voorhuid bedoelt wordlets have fun schreef:Okeeeee. Ik zit me hier nu af te vragen hoe hard je aan de voorhuid moet trekken om de bovenlip omhoog te krijgenjans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen![]()

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
In ieder geval dat je die voorhuid op zijn kop krijgt gebonden.lets have fun schreef:Okeeeee. Ik zit me hier nu af te vragen hoe hard je aan de voorhuid moet trekken om de bovenlip omhoog te krijgenjans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen![]()
Moet een beste voorhuid zijn.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ik heb het even geprobeerd, en bij "Aaauuuw" gaat de bovenlip omhooglets have fun schreef:Okeeeee. Ik zit me hier nu af te vragen hoe hard je aan de voorhuid moet trekken om de bovenlip omhoog te krijgenjans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen![]()

Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Heeft Koos Labratloos het op zichzelf getestJaap* schreef:Ik heb het even geprobeerd, en bij "Aaauuuw" gaat de bovenlip omhooglets have fun schreef:Okeeeee. Ik zit me hier nu af te vragen hoe hard je aan de voorhuid moet trekken om de bovenlip omhoog te krijgenjans&co schreef:niks zieligs aan hoor. je moet de voorhuid niet strak trekken natuurlijk zodat bovenlip omhoog komt. ik vind het pas zielig als die honden niks kunnen zien door die bossen haar voor de ogen![]()