Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
foto's met mijn telefoon genomen dus helaas niet scherp.
ik heb er nog nooit 1 in het echt gezien, deze kwam ik tegen langs het bos waar we de honden uitlaten.
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*
hij was erg traag, (ik weet niet of dat normaal is) dus ik denk dat ie het niet overleefd heeft.
ik kon Roxy nog net weerhouden om er met haar dikke bokkepoten boven op te gaan staan.
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*
Hier had ik zaterdagavond een lagottopupje in paniek want er zat er eentje vast aan haar poot, dus GILLEN als een mager speenvarken. Toen mijn eega haar (de lagotto Izca) wilde 'redden' beet hij/haar (het vliegend hert) hem in zijn duim, dus daar zaten twee gaatjes in de flink bloedden !
empyree schreef:Hier had ik zaterdagavond een lagottopupje in paniek want er zat er eentje vast aan haar poot, dus GILLEN als een mager speenvarken. Toen mijn eega haar (de lagotto Izca) wilde 'redden' beet hij/haar (het vliegend hert) hem in zijn duim, dus daar zaten twee gaatjes in de flink bloedden !
Goed te weten. Ik zou hem zo gepakt hebben denk ik. Zo heb ik ooit in Tsjechië eens een kleine adder opgepakt, want anders zou hij ontsnappen en hij moest eerst nog op de foto
empyree schreef:Hier had ik zaterdagavond een lagottopupje in paniek want er zat er eentje vast aan haar poot, dus GILLEN als een mager speenvarken. Toen mijn eega haar (de lagotto Izca) wilde 'redden' beet hij/haar (het vliegend hert) hem in zijn duim, dus daar zaten twee gaatjes in de flink bloedden !
Goed te weten. Ik zou hem zo gepakt hebben denk ik. Zo heb ik ooit in Tsjechië eens een kleine adder opgepakt, want anders zou hij ontsnappen en hij moest eerst nog op de foto
Alleen de vrouwtjes kunnen venijnig bijten, maar die hebben dan weer niet van die grote geweien zoals het mannetje op de foto
Deze kan je rustig oppakken dus.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Alleen de vrouwtjes kunnen venijnig bijten, maar die hebben dan weer niet van die grote geweien zoals het mannetje op de foto
Oh mooi! Mocht ik er eentje tegenkomen, kan ik er dus gerust een foto van (laten) maken zonder gaatjes in m'n vinger
oh dus dat is zichtbaar, hoe enger ze eruit zien hoe minder gevaarlijk?