Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schelden, tieren , trekken , koop dan een andere hond
Moderator: moderatorteam
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: schelden, tieren , trekken , koop dan een andere hond
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Daar zit wel wat in, want als ik met maar een hond loop hoef ik ook niet te tieren. Gisteren b.v. ging ik alleen met Nikkie naar buiten en toen stonden er bij de lift twee honden waar mijn honden de pest aan hebben doordat ik alleen Nikkie bij me had kon ik er beter op inspelen, al heb ik haar in eerste instantie wel een beetje opgehangen omdat ze uit reactie in het dichtstbijzijnde wilt bijten en dat waren dus mijn benen, maar zodra ze wat rustiger werd heb ik haar op haar billen gezet en kalm laten worden zonder boos op haar te worden, die meneer heeft me geholpen door te blijven staan met zijn honden (terwijl zijn lift er al was) hij vond het goed van me dat ik haar niet gillend en al mee naar buiten had genomen maar de tijd nam om haar eerst te laten kalmeren voordat ik verder ging. Ze kalmeerde al snel en toen kon ik verder met haar, heb die buurman nog even bedankt dat hij er aan mee wilde werken.
Als ik alle drie de meiden bij me heb dan werkt dat niet want als ik er eindelijk een stil en rustig heb dan begint de volgende wel weer te blaffen en beginnen ze alledrie opnieuw, dus dan word ik wel boos en kunnen ze een grote bek krijgen wat ook het beste werkt als ik ze alledrie bij me heb.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik hoop dat ik jou nooit tegen kom pdb je zou vast een hoop op mij aan te merken hebben.
Ik wil je wel een tipje geven mensen maken fouten, jij vast ook.
Het trekken is een moment opname als het je idd zo dwars zit spreek je iemand aan. Persoonlijk zou ik er geen aandacht aan besteden.
Maar als je iemand aanspreekt heeft die nog de kans om het uit te leggen. Als je iemand echt een hond ziet slaan of mishandelen dat je daar mee loopt kan ik inkomen maar hiermee. Mwah.
Ik wil je wel een tipje geven mensen maken fouten, jij vast ook.
Het trekken is een moment opname als het je idd zo dwars zit spreek je iemand aan. Persoonlijk zou ik er geen aandacht aan besteden.
Maar als je iemand aanspreekt heeft die nog de kans om het uit te leggen. Als je iemand echt een hond ziet slaan of mishandelen dat je daar mee loopt kan ik inkomen maar hiermee. Mwah.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Vaak schiet je ook even uit je slof, net op momenten dat je moe bent en niet veel kan hebben.Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Ik ben meestal vrij geduldig met mijn honden, maar schiet natuurlijk ook weleens uit mijn slof; zo eet ik bijna iedere avond een appel met de honden samen.
Puchu er bijna bovenop en een paar weken geleden zat hij zo ongeveer boven mijn appel te kwijlen en toen (jawel moe en niet lekker) schoot ik ook even uit mijn slof met een 'doe eens even lekker normaal joh!' of woorden van die strekking... de toon was duidelijk en blijkbaar zo duidelijk dat hij nu iedere avond gewoon netjes wacht totdat hij een stukje krijgt, ipv zo ongeveer mijn appel onder te kwijlen
Soms is het dus weleens effectief om gewoon even uit je slof te schieten ipv altijd zeer correct bezig te zijn
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
En bovendien is aanzetten tot zelfmoord strafbaarTara schreef:smoekie schreef: Leuk he, dat stalken,najagen van mensen![]()
Je bent wel weer aardig op dreef zie ik.smoekie schreef:Ga je gezellig met haar meeAriane schreef:Ik zal je missenKruimel53 schreef:![]()
![]()
Waarom schrijf je dat nou Lieke, heel m'n wereldbeeld aan gruizels *gaat touw en boom zoeken om zich te verhangen*
![]()
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Punzel schreef:Eh nee, ik snap nog steeds niet waarom je hier 54 topics per week opent over alle mensen en honden die je tegenkomt die alles fout doen. Ga lekker een gesprek aan met die mensen die je tegenkomt, gezellig over honden praten. Maar een topic openen over iets wat je van een afstandje hebt gezien en er dan maar op los speculeren dat begrijp ik dus echt niet.Pakdebal schreef: en daarom heb ik ervaringen met honden , die jullie niet veel of weinig meemaken , en ook veel observatie mogelijkheden .![]()
nu kan je dus wel begrijpen, waarom ik dit dan allemaal hier opschrijf
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
-
Tiny
- Zeer actief
Oh dat het soms effectief is weet ik zeker, Beau was mijn kleine klerelijerCaro. schreef:Vaak schiet je ook even uit je slof, net op momenten dat je moe bent en niet veel kan hebben.Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Ik ben meestal vrij geduldig met mijn honden, maar schiet natuurlijk ook weleens uit mijn slof; zo eet ik bijna iedere avond een appel met de honden samen.
Puchu er bijna bovenop en een paar weken geleden zat hij zo ongeveer boven mijn appel te kwijlen en toen (jawel moe en niet lekker) schoot ik ook even uit mijn slof met een 'doe eens even lekker normaal joh!' of woorden van die strekking... de toon was duidelijk en blijkbaar zo duidelijk dat hij nu iedere avond gewoon netjes wacht totdat hij een stukje krijgt, ipv zo ongeveer mijn appel onder te kwijlen![]()
Soms is het dus weleens effectief om gewoon even uit je slof te schieten ipv altijd zeer correct bezig te zijn
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Angelique.
Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Toevallig hadden we het daar van de week over....en idd zo zie ik het dus ook zoals je weet...
Zolang een ander er geen last van heeft lekker zijn zoals je ben
En idd als ik niet af en toe even tier heb ik binnen een week niks meer te vertellen vrees ik
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaha, blinde vlek..... mwahhh... totaal niet herkenbaar hoorTiny schreef:Oh dat het soms effectief is weet ik zeker, Beau was mijn kleine klerelijerCaro. schreef:Vaak schiet je ook even uit je slof, net op momenten dat je moe bent en niet veel kan hebben.Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Puchu er bijna bovenop en een paar weken geleden zat hij zo ongeveer boven mijn appel te kwijlen en toen (jawel moe en niet lekker) schoot ik ook even uit mijn slof met een 'doe eens even lekker normaal joh!' of woorden van die strekking... de toon was duidelijk en blijkbaar zo duidelijk dat hij nu iedere avond gewoon netjes wacht totdat hij een stukje krijgt, ipv zo ongeveer mijn appel onder te kwijlen![]()
Soms is het dus weleens effectief om gewoon even uit je slof te schieten ipv altijd zeer correct bezig te zijnen die is best strak opgevoed. Als hij onderweg iets had uitgehaald zei ik bij thuiskomt "ga maar even uit mijn ogen want ik ben nu niet blij met je" en hij wist en deed dat dan ook. Maar bij Jeda en nu Akira kan ik het gewoon niet, misschien omdat ik ze beide niet als pup heb gekregen, geen idee. Misschien wel omdat ik ze zachter van karakter vind, alhoewel de mensen die beide kennen weten dat het echte draken konden en kunnen zijn. Nu ik dit typ denk ik eigenlijk dat het een blinde vlek is
, ik zie en weet het wel maar vind het niet erg genoeg om er iets aan te doen. En natuurlijk zorg ik er wel voor dat de omgeving er geen last van heeft
Ach, er is toch ook niets aan als ze altijd braaf zijn? Ze moeten ook wel hun eigen karakter kunnen hebben en soms 'voed' ik de drakerigheid ook wel hoor.
Zo kan Kaya geen echte harde kluiven meer eten en krijgt sinds een tijdje een ander soort kluif die wat zachter is.
Puchu krijgt dan de harde kluif... maar ja, die ruikt dat Kaya wat anders krijgt en besloot een tijdje geleden die harde kluif te weigeren, want hij wilde ook die lekker ruikende kluif van Kaya
Gegild heb ik van de lach: Puchu die eten weigert en dat smoelwerk erbij dan nog
Toen Pieter laatst de kluif gaf en Puchu die dus weigerde, vertelde ik het verhaal en dat hij eerst een stukje van de andere kluif moet hebben voordat hij deze eet... nou, die keek me ook aan alsof ik nu toch echt volledig getikt was geworden, hahaha
-
Angelique.
1 x is genoeg liek 
-
Angelique.
Die blinde vlek heb ik wat betreft Lola een beetjeTiny schreef:Oh dat het soms effectief is weet ik zeker, Beau was mijn kleine klerelijerCaro. schreef:Vaak schiet je ook even uit je slof, net op momenten dat je moe bent en niet veel kan hebben.Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Soms is het dus weleens effectief om gewoon even uit je slof te schieten ipv altijd zeer correct bezig te zijnen die is best strak opgevoed. Als hij onderweg iets had uitgehaald zei ik bij thuiskomt "ga maar even uit mijn ogen want ik ben nu niet blij met je" en hij wist en deed dat dan ook. Maar bij Jeda en nu Akira kan ik het gewoon niet, misschien omdat ik ze beide niet als pup heb gekregen, geen idee. Misschien wel omdat ik ze zachter van karakter vind, alhoewel de mensen die beide kennen weten dat het echte draken konden en kunnen zijn. Nu ik dit typ denk ik eigenlijk dat het een blinde vlek is
, ik zie en weet het wel maar vind het niet erg genoeg om er iets aan te doen. En natuurlijk zorg ik er wel voor dat de omgeving er geen last van heeft
Die kan en mag bijna alles, en dat kan op 1 of andere manier ook met haar al zou je dat niet verwachten
-
Tiny
- Zeer actief
Ik weet het, en ik ben ook blij dat jij het zo zietAngelique. schreef:Tiny schreef:Ik denk persoonlijk dat je met een grote roedel zoals jij die hebt wel moet, je kunt niet altijd koetsiekoetsie doen anders heb je binnen de kortste tijd heibel en nemen ze een loopje met je. Ik kan het niet, en nu heb ik er maar een dus dat scheelt, tegen Kier. Als ik mij irriteer aan haar zoek ik de oorzaak bij mijzelf, of ik heb dan iets nagelaten te doen of ben gewoon moe zodat ik niet veel kan hebben. En niet dat ze alles mag, wel veelAngelique. schreef: En ja ook ik tier wel is, gaan ze niet dood van, maar zolang de omgeving er geen last van heeft laat ik het zo.
Toevallig hadden we het daar van de week over....en idd zo zie ik het dus ook zoals je weet...
Zolang een ander er geen last van heeft lekker zijn zoals je ben![]()
En idd als ik niet af en toe even tier heb ik binnen een week niks meer te vertellen vrees ik
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Tiny
- Zeer actief
Caro. schreef:
Hahaha, blinde vlek..... mwahhh... totaal niet herkenbaar hoor![]()
Ach, er is toch ook niets aan als ze altijd braaf zijn? Ze moeten ook wel hun eigen karakter kunnen hebben en soms 'voed' ik de drakerigheid ook wel hoor.
Zo kan Kaya geen echte harde kluiven meer eten en krijgt sinds een tijdje een ander soort kluif die wat zachter is.
Puchu krijgt dan de harde kluif... maar ja, die ruikt dat Kaya wat anders krijgt en besloot een tijdje geleden die harde kluif te weigeren, want hij wilde ook die lekker ruikende kluif van Kaya![]()
Gegild heb ik van de lach: Puchu die eten weigert en dat smoelwerk erbij dan nogVanuit hondenoogpunt vast totaal niet schattig en vanuit mensenoogpunt totaal niet correct opvoedkundig, maar ik vond het schattig en sindsdien krijgt Puchu eerst een stukje van de lekkere kluif en als hij daarmee bezig is, gooi ik de harde kluif erbij en dan eet hij het wel
Toen Pieter laatst de kluif gaf en Puchu die dus weigerde, vertelde ik het verhaal en dat hij eerst een stukje van de andere kluif moet hebben voordat hij deze eet... nou, die keek me ook aan alsof ik nu toch echt volledig getikt was geworden, hahaha
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Tiny
- Zeer actief
Ik denk ook dat dat het is, het kan en dat maakt dat je wat losser bent. Lola neemt geen loopje met jou dus laat jet toe. Met Beau kon het gewoon niet, later wel toen Jeda er niet meer was en hij dat hele macho gedrag niet meer vertoonde, maar toen gewoon echt niet. Misschien had ik het anders moeten aanpakken hoor, dat zal best, maar ik zag of wilde het niet zien.Angelique. schreef: Die blinde vlek heb ik wat betreft Lola een beetje![]()
Die kan en mag bijna alles, en dat kan op 1 of andere manier ook met haar al zou je dat niet verwachten
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- madred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en RSH
- Aantal honden: 3
Zeg.... die PdB is toch geen écht lid, toch?
Was die niet al eens eerder actief?
Zulke uitspraken komen vast niet van een "normaal" lid....

Happy en Lemmi
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Caro. schreef:
Puchu krijgt dan de harde kluif... maar ja, die ruikt dat Kaya wat anders krijgt en besloot een tijdje geleden die harde kluif te weigeren, want hij wilde ook die lekker ruikende kluif van Kaya![]()
Gegild heb ik van de lach: Puchu die eten weigert en dat smoelwerk erbij dan nogVanuit hondenoogpunt vast totaal niet schattig en vanuit mensenoogpunt totaal niet correct opvoedkundig, maar ik vond het schattig en sindsdien krijgt Puchu eerst een stukje van de lekkere kluif en als hij daarmee bezig is, gooi ik de harde kluif erbij en dan eet hij het wel
ohh erg he
zo had sam tot aan dit weekend antibiotica dus die kreeg zijn brokken en vooral een halve pil in een lik paté.
mevrouw heeft 1.5 dag NIET gegeten omdat ze ook eerst paté moest voordat ze ging eten
en wat gebeurt er dan? ipv wachten tot ze genoeg honger krijgt en toch gaat eten gaan wij haar ook paté geven

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Die pdb heeft zich gewoon aangemeld hoor net als jij en ik.madred schreef:Zeg.... die PdB is toch geen écht lid, toch?
Ze was eerder actief wat ik begrepen heb en is toen een tijdje weg gebleven.
Nu is ze er weer. Maar wat ik me altijd af vraag bij reacties zoals die van jou. Wat bedoel je met een normaal lid???
Ze is hier niet onder een schuilnaam o.i.d en ze steekt ook niks onder stoelen of banken. Ze heeft andere ideeën dan de meesten.
Maar dat maakt haar niet minder normaal.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
toots schreef:Die pdb heeft zich gewoon aangemeld hoor net als jij en ik.madred schreef:Zeg.... die PdB is toch geen écht lid, toch?
Nu is ze er weer. Maar wat ik me altijd af vraag bij reacties zoals die van jou. Wat bedoel je met een normaal lid???
Ze is hier niet onder een schuilnaam o.i.d en ze steekt ook niks onder stoelen of banken. Ze heeft andere ideeën dan de meesten.

- madred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en RSH
Misschien staat "normaal" daarom wel tussen aanhalingstekens???
Maar goed, ik zet er mijn vraagtekens bij. Het lijkt alsof PdB alleen maar topics opent om mensen uit de tent te lokken.
Ik trap er dus ook in.
Ik laat het hier dan ook bij.
@Toots : doe eens een beetje rustig, wind je niet op, maak je niet druk
Maar goed, ik zet er mijn vraagtekens bij. Het lijkt alsof PdB alleen maar topics opent om mensen uit de tent te lokken.
Ik trap er dus ook in.

Happy en Lemmi
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
massam schreef:Caro. schreef:
ohh erg he![]()
zo had sam tot aan dit weekend antibiotica dus die kreeg zijn brokken en vooral een halve pil in een lik paté.
mevrouw heeft 1.5 dag NIET gegeten omdat ze ook eerst paté moest voordat ze ging eten![]()
en wat gebeurt er dan? ipv wachten tot ze genoeg honger krijgt en toch gaat eten gaan wij haar ook paté geven
Hahaha, ja maar dat is heel logisch; je kan het zielige kind toch niet zichzelf laten uithongeren?
Nee hoor, in plaats daarvan zit je gewoon haar hele leven vast aan iedere keer eerst wat paté geven voor het eten, een beetje
hond krijgt gewoon eerst een voorgerecht
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
"Mens'' het gaat er helemaal niet om of je voor het eerst of voor de 2e keer in een topic van pdb reageerd.Caro. schreef:smoekie schreef:Caro. schreef:En heel misschien ligt het wel aan de naam en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo vreemd.
Ik heb al heel wat topics van haar voorbij zien komen waarin ze alles en iedereen veroordeeld en het dan blijkbaar graag
in het openbaar deelt ipv het met de eigenaars van de betreffende honden te bespreken.
Dus ik kan me wel voorstellen dat er dan zo gereageerd wordt op weer een topic waar ze weer andere mensen veroordeelt.
Eens een keertje doet iedereen dat wel en als er zo af en toe eens zoiets voorbij komt, prima, maar dan krijg je denk ik ook andere
reacties als dat het topic nr. zoveel is over 'die slechte mensen'.
Maar wie is er dan slecht? De TO. Of de "standaard" mensen die zich daar dan weer melden en zorgen voor een x aantal pagina's?
Kan natuurijk toeval zijn hoor. Maar jou zie ik toch ook vaak genoeg in dergelijke topics![]()
Als je daar dan zo'n hekel aan hebt als je zegt te hebben. Dan klik je dat toch weg?
Mens, dit is de eerste of mogelijk de tweede keer dat ik ooit (ja ooit, als in ook in het verleden) in een topic van PdB heb
gereageerd.
Maar jij geeft liever af op anderen dan naar jezelf te kijken... maar die en die en die en die... ja hoor Smoek, ik ben een
echte stooktrol
Het gaat erom dat het in dergeijke topics standaard om dezelfde personen gaat die zich daar melden. Ik, maar ook bijv. jij
Als je daar dan zo'n hekel aan hebt als je zegt te hebben. Dan klik je dat toch weg? Maar nee hoor. Gewoon meedoen met de meute en een topic mee doen "verzieken"
Oh, maar in vetgedrukte heb je gelijk hoor. Gaat er idd vaak om "hoe'' iets gezegd wordt. De 1 zegt iets op een zeer vileine wijze dat dit voor een simpele snelle lezer bijna niet opvalt. Terwijl de ander gewoon zonder omwegen zegt waar iets op staat. Of het 1 nu zoveel beter is? Mwoah. Persoonlijk vind ik van niet. Zelf ben ik meer van eerlijke recht voor zijn raap manier ipv schijnheilige. Maar, dit verder terzijde gelaten. Dit is niet wat ik met mijn post bedoel.Tara schreef:Smoekie, er is een reden voor dat "Sjullie" (wie dat dan ook mogen zijn) geen sancties op hun opmerkingen krijgen en anderen wel.smoekie schreef: ''Sjullie'' mogen klaarblijkelijk allesSjullie mogen wel met zijn allen 1 en dezelfde persoon (pdb) najagen/stalken noem maar op
Prima hoor, maar lees mij de les niet meer aub
laat staan dat men over "sfeerverziekend"(e personen) begint, want de echt "sfeerverziekenden" laten zich (ondanks de gebanden) steeds weer en weer gezamelijk zien in bepaalde topics.
Dat heeft iets te maken met de manier waarop kritiek door "Sjullie" wordt gebracht, en de mate waarin "Sjullie" wel of niet op de man spelen.
Dat zie jij misschien niet, maar zo gaat dat wel. Je kunt wel verongelijkt gaan doen, maar het is misschien efficiënter om dan eens goed naar je eigen manier van reageren te kijken. Het gaat vaak namelijk helemaal niet om wát je zegt, maar om hóe je het zegt, en om wat je er allemaal bijhaalt.
Met mijn post doel ik eigenlijk meer op de personen die zich steeds maar weer in dergelijke (topics) laten zien en "massaal" met zijn allen 1 persoon najagen/stalken (pdb bijv.) dit terwijl ze elders constant maar klagen over het najagen/stalken van anderen. Het verzieken van de sfeer
Kortgezegd. Je kunt en mag wel klagen over een ander hoor. Is mij allemaal prima. Maar tis natuurlijk wel een beetje raar om de 1 iets te verwijten waar je jezelf (algemeen gesproken) zelf ook meer dan eens schuldig aan maakt niet.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha LolbroekjeAriane schreef:En bovendien is aanzetten tot zelfmoord strafbaarTara schreef:Je bent wel weer aardig op dreef zie ik.smoekie schreef:Ga je gezellig met haar meeAriane schreef: Ik zal je missen![]()
toots schreef:Die pdb heeft zich gewoon aangemeld hoor net als jij en ik.madred schreef:Zeg.... die PdB is toch geen écht lid, toch?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Tara schreef:Fijn dat je nog even reageert.![]()
Ik snap wel dat jij iets anders bedoelde, maar ik doelde op iets anders.
Je doet verongelijkt omdat jij wordt aangesproken op je gedrag als je iemand recht voor zijn raap de les leest, terwijl anderen die dat op een geniepiger manier doen dan jij daar niet op worden aangesproken.
En wat ik dus uitleg is dat het verschil hem zit in hoe je het zegt, en wat je er allemaal bijhaalt.
Jij hebt nogal de neiging om het erg op de man te spelen, en er allerlei volstrekt irrelevante info bij te gaan halen om je punt te maken.
Dát is wat ik bedoel, het op de man spelen en niet ter zake doende info gebruiken om jezelf mee van argumenten te voorzien.
De "Sjullie" waar jij op doelt, doen dat stukken minder. Misschien ook wel eens, maar niet structureel. En dat maakt dat "Sjullie" er niet voor op de vingers getikt worden.
Je bent geen domme vrouw Smoekie, en je hebt die persoonlijke sneren ook helemaal niet nodig om je punt te maken.
Hou daar dan ook gewoon een keer mee op, en dan zul je zien dat je al stukken minder vaak door de mods op je gedrag wordt aangesproken.
Tja, kinderen hebben vakantie, dus ben er soms even niet
Waarom ik voornamelijk "verongelijkt" ben als ik wordt aangesproken op mijn gedrag is doordat dat vaak juist de mensen zijn die op een gluiperige manier iemand onderuit proberen te halen. Ik kan dat gewoon niet(moeilijk iig). Dat ik er dingen "bijhaal" is voornamelijk wanneer iets wordt tegengesproken. En er de indruk wordt gewekt dat ik ergens over lieg, en dat doe ik zeer zeker niet. Nooit. Dat maakt het misschien niet altijd ok hoor, daar wil ik je best gelijk in geven
Geloof dat je vanaf mijn ehm "terugkeer" al sowieso niets van dat alles terug kunt vinden, dus denk dat "hou daar gewoon eens een keer me op" overbodig is
edit;
Oh ja, toch nog ff een andere kleine noot over je laatste zin. Ben door geen enkele mod (laat staan vaak) op mijn gedrag aangesproken hoor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
madred schreef:Misschien staat "normaal" daarom wel tussen aanhalingstekens???
Ik trap er dus ook in.
Maak je geen zorgen ik maak me niet zo snel druk
Wel vroeg ik me serieus af wat je bedoeld met normaal ?
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij heb jij ze echt niet meer op een rijtje hoor Smoek.smoekie schreef:"Mens'' het gaat er helemaal niet om of je voor het eerst of voor de 2e keer in een topic van pdb reageerd.Caro. schreef:smoekie schreef:Caro. schreef:En heel misschien ligt het wel aan de naam en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo vreemd.
Ik heb al heel wat topics van haar voorbij zien komen waarin ze alles en iedereen veroordeeld en het dan blijkbaar graag
in het openbaar deelt ipv het met de eigenaars van de betreffende honden te bespreken.
Dus ik kan me wel voorstellen dat er dan zo gereageerd wordt op weer een topic waar ze weer andere mensen veroordeelt.
Eens een keertje doet iedereen dat wel en als er zo af en toe eens zoiets voorbij komt, prima, maar dan krijg je denk ik ook andere
reacties als dat het topic nr. zoveel is over 'die slechte mensen'.
Maar wie is er dan slecht? De TO. Of de "standaard" mensen die zich daar dan weer melden en zorgen voor een x aantal pagina's?
Kan natuurijk toeval zijn hoor. Maar jou zie ik toch ook vaak genoeg in dergelijke topics![]()
Als je daar dan zo'n hekel aan hebt als je zegt te hebben. Dan klik je dat toch weg?
Mens, dit is de eerste of mogelijk de tweede keer dat ik ooit (ja ooit, als in ook in het verleden) in een topic van PdB heb
gereageerd.
Maar jij geeft liever af op anderen dan naar jezelf te kijken... maar die en die en die en die... ja hoor Smoek, ik ben een
echte stooktrol
Het gaat erom dat het in dergeijke topics standaard om dezelfde personen gaat die zich daar melden. Ik, maar ook bijv. jijEn als je dan zegt zo'n hekel te hebben aan zulks snap ik niet waarom je je dan steeds in dergelijke topics begeeft. Niks meer, niks minder
![]()
Als je daar dan zo'n hekel aan hebt als je zegt te hebben. Dan klik je dat toch weg? Maar nee hoor. Gewoon meedoen met de meute en een topic mee doen "verzieken"![]()
Het gaat er bij jou dus wel om hoe vaak je ergens reageert, want je zegt 'standaard om dezelfde personen gaat die zich daar melden' en 'steeds in dergelijke topics begeeft'.
Als ik dan zeg dat ik zeer, zeer zelden in topic van PdB reageer, dan heeft dat er niets mee te maken. Vreemd hoe jij dan redeneert
Bovendien kan je toch echt niet zeggen dat ik hier of in een andere topic van PDB bezig ben met een topic verzieken.
Hoe jij het dan voor elkaar krijgt de boel zo te verdraaien dat ik meedoe met de meute om een topic te verzieken, is mij echt een raadsel.
Het neigt een beetje naar nog steeds hoogst beledigd zijn over je ban en daarom proberen andere maar te pakken en zoveel mogelijk wijzen op wat 'iedereen toch verkeerd doet'.
Verder ga je de boel maar weer lekker in je uppie verzieken. Ik vind je een vervelend dreinend mens geworden en heb helemaal geen zin in jouw kinderachtige spelletjes
- Jackira
- Zeer actief
Weet je Pak de Bal ik ben jou ooit met Bauke tegen gekomen in Ockenburg. Jij stond met een naar een andere hond woest uitvallende en grommende Bauke, die je met moeite kon houden, op een bruggetje. Bauke vertoonde ook niet zo heel sociaal gedrag soms naar andere honden.Pakdebal schreef:Liesbeth schreef:Of het normaal was, weet ik niet, maar ik vind het niet vreemd. Sommige honden piepen nou eenmaal heel snel.Pakdebal schreef:gonnie schreef:Nou dan moeten mijn honden toch hun behoefte maar op het balkon gaan doen dan kunnen ze ook geen snauwen meer uitdelen als ze buiten aan de lijn lopen.
Niet dat ze elke dag andere honden lopen af te snauwen maar kan weleens gebeuren.
Honden delen weleens een snauw uit is gewoon hondengedrag hoor.
een rottweiler en een herder waren het , en ik hoorde een gepiep van een klein hondje , is dat normaal dan ?.
Gisteren hier in het loslooppark naast mijn huis nog meegemaakt.
Ik liep daar met Luuk en Tessa, we kwamen iemand tegen met 2 honden. De ene hond was vrij rustig en de ander wat schichtig. Alles liep los en het ging best goed onderling. We zijn, na die kennismaking, ieder ons eigen weg gegaan. Even later kwamen we hun weer tegen, nu had ik Tessa aan de lijn en dan is ze wat hyper. Dat schichtige hondje kwam op Tessa af, maar doordat Tessa wat hyperder dan daarvoor reageerde schrok dat hondje zo dat ze piepte.
Gelukkig heeft ze een baasje die haar kent en die liep dan ook door alsof er niks gebeurt was.
ach, wat zielig, waarom heb je haar niet even losgelaten ? . dat deed ik ook, als die andere hond ook los was, sowieso
of kwamen ze ineens om de hoek zeilen ?.
Dus bij jou ging het ook allemaal niet zo ideaal. Geeft niet, maar waarom let je dan zo op andere mensen
-
Pakdebal
Ri@ schreef:Weet je Pak de Bal ik ben jou ooit met Bauke tegen gekomen in Ockenburg. Jij stond met een naar een andere hond woest uitvallende en grommende Bauke, die je met moeite kon houden, op een bruggetje. Bauke vertoonde ook niet zo heel sociaal gedrag soms naar andere honden.
Dus bij jou ging het ook allemaal niet zo ideaal. Geeft niet, maar waarom let je dan zo op andere mensen
ja, hoor, ik had een woeste pitbull . overdrijven is ook een kunst .
hoeveel gaten heeft hij in jouw been gemaakt ?... oeh, wat eng , zeg !
oke, zal het beter uitleggen, zal wel een hond geweest zijn, die naar hem een keer was uitgevallen ( herder ? ) , een hond vergeet nooit wat
- Jackira
- Zeer actief
Geen woeste pitbull maar wel een uitvallende hond. Tegen een andere hond dus niet tegen mij.Pakdebal schreef:Ri@ schreef:Weet je Pak de Bal ik ben jou ooit met Bauke tegen gekomen in Ockenburg. Jij stond met een naar een andere hond woest uitvallende en grommende Bauke, die je met moeite kon houden, op een bruggetje. Bauke vertoonde ook niet zo heel sociaal gedrag soms naar andere honden.
ja, hoor, ik had een woeste pitbull . overdrijven is ook een kunst .![]()
hoeveel gaten heeft hij in jouw been gemaakt ?... oeh, wat eng , zeg !
oke, zal het beter uitleggen, zal wel een hond geweest zijn, die naar hun was uitgevallen ( herder ? ) , een hond vergeet nooit wat
-
Pakdebal
Ri@ schreef: Geen woeste pitbull maar wel een uitvallende hond. Tegen een andere hond dus niet tegen mij.
zoals ik al schreef , hij was woest naar andere honden, die HIJ ( !! ) niet vertrouwde , voor welke reden dan ook ( hondentaal ? )
dus hij was fel tegen herders , omdat herders , alle soorten hem al hadden aangevallen er voor
hij was woest tegen grote grijze rassen, want hij was aangevallen door een Duits Dog , en een Cane Corso
dus .. een hond vergeet nooit wat
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Zo goed opgevoed was hij dus ook niet, mijn hond komt er niet mee weg hoor dat geblufPakdebal schreef:Ri@ schreef: Geen woeste pitbull maar wel een uitvallende hond. Tegen een andere hond dus niet tegen mij.
zoals ik al schreef , hij was woest naar andere honden, die HIJ ( !! ) niet vertrouwde , voor welke reden dan ook ( hondentaal ? )
dus hij was fel tegen herders , omdat herders , alle soorten hem al hadden aangevallen er voor
hij was woest tegen grote grijze rassen, want hij was aangevallen door een Duits Dog , en een Cane Corso
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
Pakdebal
Selene schreef:Zo goed opgevoed was hij dus ook niet, mijn hond komt er niet mee weg hoor dat geblufPakdebal schreef:Ri@ schreef: Geen woeste pitbull maar wel een uitvallende hond. Tegen een andere hond dus niet tegen mij.
zo goed opgevoed waren de tegenliggers niet, kan je beter zeggen , anders was hij niet zo fel tegen ze geweest ..