smoekie schreef:En ja, hoewel jij zeer zeker (voor mij althans niet) bekend staat asl iemand die steken onder water geeft was dit (naar mijn idee, naar mijn mening) toch wel degelijk en steek onder water. Je wist in ieder geval dondergoed waar die opmerking vandaan kwam, en wie je daarmee "bedoelde".
En nogmaals, voor het geval dat niet duideijk is. Maakt mij verder niet uit. Tenzij je (en je als in algemeen gesproken) dan ook niet gaat ontkennen e.e.a. gezegd te hebben. Met als climax nog eens het drukken op die
uitroepteken.
En vandaar ook eigenlijk mijn opmerking

Ik ben niet van de steken onder water.
Ik vond dat hele hersenverhaal niet te volgen, maar de vergissing naar BP grappig en dus plaagde ik BP ermee. Ik snapte niet eens (en nog niet) over wiens hersenen het überhaupt ging in dat verhaal van PdB. Ik bedoelde haar er totaal niet mee, ik gebruikte de woorden om BP te plagen, meer niet.
Maar ik werd wel zo pissig van dat (naar mijn idee) opzettelijk klooien met een quote en de insinuatie naar mij toe dat ik dat onzorgvuldig formuleerde.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen zoiets tegen iemand te zeggen of zo naar iemand te sneren.
Ik kan het wel bedenken hoor, maar ik ben een te grote muts om het daadwerkelijk te doen. Ik heb dat helemaal niet in me.
Ik ga wel door mijn dak van dit soort valse truken.
Nou goed, dat is nu wel duidelijk geloof ik.