Branka schreef:Doel je op specifieke personen? Want net geef je nog aan liever recht voor z'n raap hebt. Dat vind ik deze opmerking allerminst.smoekie schreef:Klopt hoor, heb je ook gelijk in, maar laten we wel zijn. .Daarin is zij niet de enige. Laat staat dat zij zich het als een of ander soort (levens) doel an sich voor ogen heeft en daar de nieuwberichten hier en elders in en buiten europa op na te zoeken en ze te openenBranka schreef:Helaas vind ik je verder wel bevooroordeeld met jouw opmerking over 'macho' jongens en het type hond dat ze kiezen. Je kent die rassen niet en je weet niet hoe ze thuis worden gehouden.
smoekie schreef:Ik blijf dan ook een voorstander van de recht voor zijn raap mensen. Zeg gewoon waar het op staat
Oh, nou ik dacht dat ik wel duidelijk genoeg was hoor. Maar als je namen wilt horen. Dan heb ik daar als 1 van de mooiste voorbeelden ene Nanna voor.
Nieuwsberichten daaromtrent komen 9 van de 10x van haar hand.
Hoe vaak laat zij zich niet over een dusdanige manier over "houders van"" uit. Ze heeft een bepaald " soort"" mens voor ogen waar het de klapkaken aangaat. Ze heeft een ''bepaald" soort mens voor ogen waar het enge heddus aangaat etc etc. Zijn altijd kerels, en dergelijke honden worden altijd als ''pikverlengers"" aangeschaft
Wat is dan dat "soort" mens? Wat maakt dat Nanna dat wel mag zeggen (zonder verdere uitleg) en een pdb niet?
Leg jij het me dan maar uit want ik weet het niet. Echt niet.