Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
_Leonie schreef:Wat mooi zeg! Toch wel heel gaaf om zulke foto's te maken... Alleen dat vroeg eruit...
Met in bed blijven liggen krijg je niet zulke foto's
gonnie schreef:Zou ook graag eens zo vroeg naar het bos willen, maar de honden jagen graag en zo vroeg zitten er erg veel hazen.
Om vijf uur 's morgens neem ik de honden niet mee hoor, die waren om half acht aan de beurt
Gewoon doen, het is zo ontzettend mooi en zo heerlijk stil!
Wohhhh wat prachtig , ik zou er zondag ook zo vroeg uit, maar bedacht me dat het ook wel volgende week kan maar nu ik deze foto's zie moet ik er ook maar aan geloven
billy schreef:Wohhhh wat prachtig , ik zou er zondag ook zo vroeg uit, maar bedacht me dat het ook wel volgende week kan maar nu ik deze foto's zie moet ik er ook maar aan geloven
Haha, hoe herkenbaar!
Maar dan blijkt het ineens de volgende dag lang niet zulk mooi weer te zijn of zo en baal ik dat ik het heb laten zitten.
Dan maar liever even de kiezen flink op elkaar, extra pittige bak koffie er in en gaan!