Hoezo ik vraag toch niet hoeveel jij op de bank hebt staanPakdebal schreef:Mirri schreef:PdB antwoord niet omdat wij gelijk hebben, ze werkt namelijk niet
vertel ik aan iedereen hier hoeveel jij op de bank hebt staan ?
Ongehoord , dat je PRIVE gegevens hier openbaar maakt , ik eis een excuus , zelfs .. !
Dat je niet werkt interesseert me geen drol, het zijn je eigen woorden you remember. Je bent door de mand gevallen
Ik zal het nog ff kwooten
Je liegt echt wel, dat vind ik niet netjesPakdebal schreef:Mickie schreef:Pakdebal werkt al een aantal jaar niet meer, volgens eigen zeggen.
Waarom doe je nu ineens alsof je wel werkt, wat is de reden dat je liegt?
ik lieg niet , dat is mijn werk , en daar lieg ik niet in , vraag maar iets over dat vak .
Ik meende van de week toch echt ergens te lezen dat jij de luxe hebt om niet te werken.
Wil het wel ff voor je opzoeken hoor.
Edit gevonden
Mirri schreef:Mirri schreef:Pakdebal schreef:V. ´t Brabantse Bont schreef:Liever een werkende baas die naast zijn/haar werk veel met de honden doet, dan een hondenbaas die altijd thuis is, maar vervolgens nooit iets met de honden onderneemt.![]()
daar ben ik het niet mee eens, ik werkte niet , en kon daardoor met Bauke de hele dag zijn, en hij ook bij mij !
een hond is een roedel dier , en in die roedel zeggen ze ook niet .. : nou, tot vanavond maar weer " ..![]()
we deden ELKE DAG wel leuke dingen , dat heb je nou eenmaal , als je het voordeel hebt niet te werken , en er voor de hond bent . !![]()
.