Pakdebal schreef:Maeve schreef:
Ik was er al bang voor, dit is verspilde moeite. Het zou toch ook wat zijn, iets aannemen van een ander. Daar doet PdB niet aan hoor

Jammer Flamme, heel verhaal en je hebt helemaal gelijk. Maar we kunnen lullen als brugman met z'n allen, ze is gewoon sielug.
ik antwoord niet , omdat het eenrichting op gaat , die van " de anderen hebben meer gelijk dan jij "
ik zal een vraag aan jullie stellen :
waarom nemen jullie niet aan , wat ik schrijf als de waarheid ?..

Blijkt wel weer dat je toch alles niet zo goed leest.
Jou waarheid is niet in elk geval de waarheid.
Elke hond is verschillend en elke hond hoeft niet dezelfde behandeling te krijgen.
Oké, schelden tieren en krijsen is een beetje overdreven dat is ook weer niet nodig, maar af en toe een ruk dat krijgen die van mij weleens hoor, al veroorzaken ze die ruk meestal zelf.
En heel af en toe geef ik ze een ruk ja, als ze ineens iets uit de berm op willen eten geef ik een ruk aan de riem beter een ruk dan dood omdat ze iets eten wat vergiftigd is.
Ze rukken mij ook weleens zowat omver als ze aan de lijn ineens een haas zien, en meestal is de ruk die ze krijgen door eigen toedoen, want als ik ze aan de lijn heb en ze gaan ineens hollen omdat ze een kat of konijn zien dan krijgen ze ook een ruk en dat doen ze wel mooi zelf ik ga namelijk niet mee hollen om te zorgen dat ze geen ruk krijgen. Als ik mee zou gaan hollen dan lig ik mooi op de grond te dweilen en dan kan hen iets veel ergers overkomen dan een ruk.
En af en toe moet ik ze ook door een ruk bij een loslopende hond weghalen die komt buurten. Want ze zijn niet alledrie even lief aan de riem.
En trekken ach dat doen ze zelf al, hoef ik niet te doen.