O, dan neem ik de woorden uit mijn vorige post terug. Zo erg ben ik ook weer niet. Hahahahaha.smoekie schreef:gonnie schreef:Wat zijn dat ODD'ers? Ben niet zo thuis in afkortingen.
O.a. tegen spreken, irriteren, verongelijktzijn/reageren, wraazuchtig etc etc etc, maar en dat is waardoor ik met die benaming kwam. Vooral de schuld, fouten bij een ander leggen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geven mensen het nu al op ?
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: geven mensen het nu al op ?
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Muk
Welkom terug!Fafo schreef:knip
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
gonnie schreef:O, dan neem ik de woorden uit mijn vorige post terug. Zo erg ben ik ook weer niet. Hahahahaha.smoekie schreef:gonnie schreef:Wat zijn dat ODD'ers? Ben niet zo thuis in afkortingen.
O.a. tegen spreken, irriteren, verongelijktzijn/reageren, wraazuchtig etc etc etc, maar en dat is waardoor ik met die benaming kwam. Vooral de schuld, fouten bij een ander leggen
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Zeg @Smoekie waar heb jij al die tijd uitgehangen, had jou al eerder verwacht 
- smoekie
- Zeer actief
Mirri schreef:Zeg @Smoekie waar heb jij al die tijd uitgehangen, had jou al eerder verwacht
Oh, ik ik was er gewoon hoor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Mirri
- Zeer actief
Wat knap van jousmoekie schreef:Mirri schreef:Zeg @Smoekie waar heb jij al die tijd uitgehangen, had jou al eerder verwacht
Oh, ik ik was er gewoon hoorMaar ik kots net ff iets teveel personen uit (iets met door de mand vallen, hypocriet zijn enzo) op het moment dat het ten behoeve van mijn eigen ehm welzijn beter is wat vaker via de telefoon en of tablet te lezen (reageren is dan prut en laat ik dan) dan via de laptop
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
hey fafo

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- smoekie
- Zeer actief
Kost me ander ook verdomd veel moeite hoorMirri schreef:Wat knap van jou![]()
(zit nu dus achter de laptop)
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Huh, hoe kan jij hier schrijven zonder je (wederom) voorgesteld te hebben?Fafo schreef:Nou. Dat gaat dus ook erg goed verder zonder ons, is nu wel gebleken.smoekie schreef:Misselijk makende figuren![]()
wie de schoen past trekke hem aan
En dat riep nog niet zo heel erg lang geleden iets over "sfeerverziekende" mensen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, laat ik maar ffdoen
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
smoekie schreef:Kost me ander ook verdomd veel moeite hoorMirri schreef:Wat knap van jou![]()
dus drijf het niet op de spits alsjeblieft
![]()
![]()
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- smoekie
- Zeer actief
Inge schreef:Huh, hoe kan jij hier schrijven zonder je (wederom) voorgesteld te hebben?
Selene schreef:smoekie schreef:Kost me ander ook verdomd veel moeite hoorMirri schreef:Wat knap van jou![]()
dus drijf het niet op de spits alsjeblieft
![]()
![]()
- Inge
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, jij bent de antwoordservice?smoekie schreef:Inge schreef:Huh, hoe kan jij hier schrijven zonder je (wederom) voorgesteld te hebben?
Misschien omdat er vanwege miscommunicatie iets niet helemaal is goedgegaan
![]()
Groetjes Inge

- Mirri
- Zeer actief
Smoek is reserve modjeInge schreef:Oh, jij bent de antwoordservice?smoekie schreef:Inge schreef:Huh, hoe kan jij hier schrijven zonder je (wederom) voorgesteld te hebben?
Misschien omdat er vanwege miscommunicatie iets niet helemaal is goedgegaan
![]()
- smoekie
- Zeer actief
Inge schreef:Oh, jij bent de antwoordservice?
Nope, maar ik voorzie alweer een discussie omtrent haar "terugkeer"
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Heeeeey Fafo! 

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Welkom terug Fafo. 
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Waarom gaan jullie niet lekker buiten zitten, het is heerlijk weer. (nog wel) 

- smoekie
- Zeer actief
Wie zegt dat mensen "binnen" zitten 
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat was een veronderstelling.smoekie schreef:Wie zegt dat mensen "binnen" zitten

- smoekie
- Zeer actief
Nee, ok. Dan is het goed
Zit namelijk draadloos (op laptop) heerlijk op het balkon na te genieten van weekendje Slagharen 
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Vakantieveilingen?smoekie schreef:Nee, ok. Dan is het goedZit namelijk draadloos (op laptop) heerlijk op het balkon na te genieten van weekendje Slagharen

- smoekie
- Zeer actief
Pepie schreef:Vakantieveilingen?smoekie schreef:Nee, ok. Dan is het goedZit namelijk draadloos (op laptop) heerlijk op het balkon na te genieten van weekendje Slagharen
Uiteraard, uiteraard Pep. Maar dit keer geen wikwem
(daarvan ben ik genezen)
- Roompie
- Zeer actief
-
Pakdebal
aardig is Marion altijd tegen nieuwe leden , toch ?.Marion. schreef:Ach jee. En gisteren was je nog vol lof over het team, en dat er totaal geen haat hier op het forum was. Wat kan de boel snel omslaan zeg.aussie2011 schreef:het is dus een kinderachtig forum, jammer hoor
Nou, toedels dan maar! Tot nooit meer weerhorens!
snap niet dat jij hier nog zit, terwijl wij allemaal verbannen waren, Marion
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 08 jul 2013 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- smoekie
- Zeer actief
Roompie schreef:Goh, dan zat je nog geen 15 km van me vandaan
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Welkom terug!Fafo schreef:
Nou. Dat gaat dus ook erg goed verder zonder ons, is nu wel gebleken.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Marjolein, heb je deze reaktie al gelezen, misschien wel zo netjes en beleefd om hier antwoord op te geven.flamme schreef:Pakdebal schreef: mee eens , pepie,
het wordt eens tijd , dat er hier een heleboel een ban krijgen , die alsmaar negatief over mij schrijven ...
Oke, nog 1 allerlaatste poging.
PdB,
Zou je deze tekst willen lezen zonder meteen in de verdediging te schieten, zonder meteen te denken:" zie je wel, iedereen is tegen me"?
Niet iedereen is tegen je, ik ook niet. Waar ik wel wat op tegen heb is dat je:
Anderen veroordeeld die een andere mening hebben. Je opent topics en begrijpt niet dat anderen het niet met je eens zijn. Als mensen het niet met je eens zijn dan noem jij ze negatief. Als mensen dan wat feller reageren noem je ze zelfs een kreng.
Als je de reactie van Bouvierpoedel een bladzijde terug leest dan noem hem een brutaal meisje. Als je goed leest dan is zijn reactie niet brutaal. Zijn reactie is niet eens onaardig.
Ik denk dat daar het probleem zit. Je lijkt alles te zien als onaardig en negatief ook als het niet zo geschreven is.
Je reacties , maar ook je topics op zich staan bol van je meningen die als Enige waarheid worden verkocht. Misschien heb je ook wel eens geen gelijk en zou je iets kunnen leren van de meningen van anderen. Er loopt hier vreselijk veel ervaring en kennis rond, meer dan jij en ik hebben.
In plaats daarvan sla je om je heen en druk je op uitroeptekentjes.
Ik ben het met je eens dat de woordkeus van sommigen niet netjes is (nu niet alleen dit zinnetje uit mijn bericht halen svp). Aan de andere kant, is je eigen belangrijker maken dan anderen dat wel? Dat is namelijk wat je doet. Door je eigen mening als enige waarheid te verkondigen zet je iedereen weg als onkundig. Ook dat is niet netjes en zelfs wel oneerlijk te noemen.
PdB, ik vraag je om dit bericht eens rustig te lezen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het zou prettig zijn als je zou willen proberen wat zelfreflectie te hebben. Nadenken wat je eigen rol is in het geheel. Niet alleen de schuld bij anderen neerleggen. Ik denk dat je dan een veel prettigere tijd hebt op het forum. Iets wat je toch graag wilde, want anders was je niet terug gekomen. Succes

-
Pakdebal
Marjoleine schreef: En voor je het weet zijn je hersenen ook weg![]()
kinderachtig wel, om een domme opmerking te maken , over mijn werk, dat de stukjes hersenen in de zuiger kwamen tijdens een operatie
was een verkeersongeluk
dus met jou kan je niet op een normale manier je werk uitleggen , Marjoleine ?.
- Inge
- Zeer actief
- Contacteer:
Je bent toch niet op een pony gaan zitten hè?smoekie schreef:Nee, ok. Dan is het goedZit namelijk draadloos (op laptop) heerlijk op het balkon na te genieten van weekendje Slagharen
Groetjes Inge

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik was er al bang voor, dit is verspilde moeite. Het zou toch ook wat zijn, iets aannemen van een ander. Daar doet PdB niet aan hoorthom schreef:Marjolein, heb je deze reaktie al gelezen, misschien wel zo netjes en beleefd om hier antwoord op te geven.flamme schreef:Pakdebal schreef: mee eens , pepie,
het wordt eens tijd , dat er hier een heleboel een ban krijgen , die alsmaar negatief over mij schrijven ...
Oke, nog 1 allerlaatste poging.
PdB,
Zou je deze tekst willen lezen zonder meteen in de verdediging te schieten, zonder meteen te denken:" zie je wel, iedereen is tegen me"?
Niet iedereen is tegen je, ik ook niet. Waar ik wel wat op tegen heb is dat je:
Anderen veroordeeld die een andere mening hebben. Je opent topics en begrijpt niet dat anderen het niet met je eens zijn. Als mensen het niet met je eens zijn dan noem jij ze negatief. Als mensen dan wat feller reageren noem je ze zelfs een kreng.
Als je de reactie van Bouvierpoedel een bladzijde terug leest dan noem hem een brutaal meisje. Als je goed leest dan is zijn reactie niet brutaal. Zijn reactie is niet eens onaardig.
Ik denk dat daar het probleem zit. Je lijkt alles te zien als onaardig en negatief ook als het niet zo geschreven is.
Je reacties , maar ook je topics op zich staan bol van je meningen die als Enige waarheid worden verkocht. Misschien heb je ook wel eens geen gelijk en zou je iets kunnen leren van de meningen van anderen. Er loopt hier vreselijk veel ervaring en kennis rond, meer dan jij en ik hebben.
In plaats daarvan sla je om je heen en druk je op uitroeptekentjes.
Ik ben het met je eens dat de woordkeus van sommigen niet netjes is (nu niet alleen dit zinnetje uit mijn bericht halen svp). Aan de andere kant, is je eigen belangrijker maken dan anderen dat wel? Dat is namelijk wat je doet. Door je eigen mening als enige waarheid te verkondigen zet je iedereen weg als onkundig. Ook dat is niet netjes en zelfs wel oneerlijk te noemen.
PdB, ik vraag je om dit bericht eens rustig te lezen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het zou prettig zijn als je zou willen proberen wat zelfreflectie te hebben. Nadenken wat je eigen rol is in het geheel. Niet alleen de schuld bij anderen neerleggen. Ik denk dat je dan een veel prettigere tijd hebt op het forum. Iets wat je toch graag wilde, want anders was je niet terug gekomen. Succes