Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooi hè, dat is een Mandarin heb ik me laten vertellen. Een Siamees eigenlijk, maar dan in de kleur rood.
Inderdaad een Mandarin.
Bij de oosterse katten heb je kortharige en langharige varianten, point katten en gewone kleuren.
De korthaar point heet siamees, de langhaar point heet balinees.
De korthaar "gewone" kleuren heten Oosters Korthaar en de Oosters langhaar wordt ook wel Mandarin genoemd.
sjm schreef:
Bij de oosterse katten heb je kortharige en langharige varianten, point katten en gewone kleuren.
De korthaar "gewone" kleuren heten Oosters Korthaar en de Oosters langhaar wordt ook wel Mandarin genoemd.
Mooie types zijn het! Niet te extreem.
Die theorie is me vandaag inderdaad exact uitgelegd.
Degene waar ik deze foto's gemaakt hebt heeft dus een Mandarin, een Oosters Korthaar en een Balinees. De Balinees is overigens ernstig ziek en was de belangrijkste reden voor deze shoot.
Ja, absoluut. Ze had al een hartafwijking die behoorlijk ernstig was maar nu heeft ze er een zeer agressieve vorm van kanker bij gekregen die al uitgezaaid is.
Laatst gewijzigd door LongFields op 08 jul 2013 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, absoluut. Ze had al een hartafwijking die behoorlijk ernstig was maar nu heeft ze er een zeer agressieve vorm van kanker bij gekregen die al uitgezaaid is.
Vreselijk
Is daar niets meer aan te doen?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Vreselijk
Is daar niets meer aan te doen?
Nee, helaas niet, realistisch gezien.
Is ook eigenlijk een stomme vraag van me
Hopelijk heeft ze niet veel pijn....
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Mooi hè, dat is een Mandarin heb ik me laten vertellen. Een Siamees eigenlijk, maar dan in de kleur rood.
Inderdaad een Mandarin.
Mooie types zijn het! Niet te extreem.
Nou prachtig hoor die Mandarin.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.