Zou het atrofische gastritis kunnen heten, zo heet die aandoening namelijk bij mensen, volgens mij. Daarvoor krijgen mensen ook prednison. Toevalligerwijze moet ik zelf ook naar de huisarts voor een maagscopie en ik zat wat te lezen over wat er mis zou kunnen zijn, en daar las ik over die aandoening. Het zou best kunnen dat ik het ook heb, maar we zullen zien, misschien is het alleen mijn normale ellende, zweren ed.
Hypoallergeen voer kun je in allerlei merken krijgen, ik ben zelf een ontzettende anti-fan van RC. Veel mensen trouwens. Doet ze het er goed op? Want ik hoor ervaringen dat het daar juist slechter door gaat vaak. Ik geef deze aan mijn honden, die is ook hypoallergeen en bevat zeker geen granen:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... san/313282 Deze brok is voor minder actieve honden dus je beperkt meteen de calorieën wat. Ze vinden ze zo lekker dat ik hem gewoon heb gehouden, Bruno moest wat afvallen. Ik sport ook niet met mijn honden en wandel normale tijden, geen urenlang dus vind ik het wel een goeie keuze. Maar je moet het zelf weten, er zijn dus veel merken die een hypoallergene versie aanbieden, en voor een veel betere prijs dan RC. En een betere samenstelling, volgens mij. Op zooplus vind je er ook veel.
Vervelend dat ze weer moe is, maar dat kunnen de bijwerkingen zijn inderdaad. Misschien gaat het beter bij een wat lagere dosering, dat merk je vanzelf als je gaat afbouwen. Misschien ga je wel naar een onderhoudsdosering op een gegeven moment. Ik weet niet of het helemaal afgebouwd kan worden, heeft de dierenarts dat gezegd? Nou hopelijk is ze morgen weer wat fitter!