Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geven mensen het nu al op ?
Moderator: moderatorteam
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: geven mensen het nu al op ?
hoe oud is pakdebal eigenlijk? ik ging uit van iemand tussen de 18 en de 23 ofzo, maar volgens mij zit ik te laag of niet?
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik gok tussen de 40 en 50, maar wat maakt dat eigenlijk uit?? Je bent zo jong als je je voelt of gedraagtsbientje schreef:hoe oud is pakdebal eigenlijk? ik ging uit van iemand tussen de 18 en de 23 ofzo, maar volgens mij zit ik te laag of niet?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Roompie
- Zeer actief
Echt?Liesbeth schreef:Ik gok tussen de 40 en 50, maar wat maakt dat eigenlijk uit?? Je bent zo jong als je je voelt of gedraagtsbientje schreef:hoe oud is pakdebal eigenlijk? ik ging uit van iemand tussen de 18 en de 23 ofzo, maar volgens mij zit ik te laag of niet?.

- Liesbeth
- Zeer actief
Het is maar een gok, voor hetzelfde geld loopt ze richting de 80Roompie schreef:Echt?Liesbeth schreef:Ik gok tussen de 40 en 50, maar wat maakt dat eigenlijk uit?? Je bent zo jong als je je voelt of gedraagtsbientje schreef:hoe oud is pakdebal eigenlijk? ik ging uit van iemand tussen de 18 en de 23 ofzo, maar volgens mij zit ik te laag of niet?.
Mijn schoonmoeder van 88 is bijna net zo eigenwijs.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Dat mag, maar het is wel op de persoon gespeeld. Iets waar je zo'n ontzettende hekel aan hebt naar je eigen zeggen.Pakdebal schreef:mag je best vinden , ik vind haar een kreng, dat mag ook, toch ?.pepim schreef: Ik vind Marjoleine absoluut geen kreng, ik lees haar graag, integer, maar goed ze pikt niet alles en terecht en inderdaad rotzooide je met je antwoord.
Overigens ben ik het niet met je eens wat betreft "het kreng zijn" maar dat lijkt me geen verrassing.
Ik denk dat je topics best gewaardeerd zouden worden als je ze minder veroordelend en "hier kom ik en mijn mening is de enige die telt" zou schrijven
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Misschien moet je dat niet meer doen. Je geeft gewoon je mening, en dat is het dan. Ga die mening niet pagina's lang lopen verdedigen. Niet alles hoeft uit te lopen op een discussie. Zeg wat je ergens van vindt, leg dat eventueel nog een keer uit als je het niet kunt laten, maar hou dan op. Het is tenslotte maar een mening. De jouwePakdebal schreef:ik kom op voor mijn mening, en die kan best anders zijn , dan Marion bv .
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Mickie schreef:Pakdebal werkt al een aantal jaar niet meer, volgens eigen zeggen.
Waarom doe je nu ineens alsof je wel werkt, wat is de reden dat je liegt?
Ze heeft jou dat gemaild, en vind je het dan jouw taak om dat hier te openbaren? Ik vind dat bijzonder ongepast.Mickie schreef:Tekst aangepast door moderator
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
jans&co
- Zeer actief
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
jans&co
- Zeer actief
-
tineke
Ja dat is onze Mickie, ons altijd aanwezige hypocriete geweten als het een ander betreft dat dan weer wel.tekkel schreef:Mickie schreef:Pakdebal werkt al een aantal jaar niet meer, volgens eigen zeggen.
Waarom doe je nu ineens alsof je wel werkt, wat is de reden dat je liegt?Ze heeft jou dat gemaild, en vind je het dan jouw taak om dat hier te openbaren? Ik vind dat bijzonder ongepast.Mickie schreef:tekst aangepast door moderator
En ondertussen maar roepen dat ze hinderlijke mensen in de negeer heeft staan.
Maar dat was ze vast ook even vergeten
-
tineke
Ah een forumpsycholoog ,precies wat we nog nodig hadden hier op het forumjans&co schreef:tekst aangepast door moderatorMickie schreef:tekst aangepast door moderator
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Daar heb je wel gelijk in pak de bal. Ik schrijf hier ook niet zo veel vanwege de behoorlijk onaardige opmerkingen die ik links en rechts lees. Ik had op een hondenforum toch wel wat anders verwacht, gezellig praten over honden met elkaar maar de kleuterschool is er af en toe niets bij!Pakdebal schreef:malinois schreef:Wat bezielt je dan in vredesnaam op een forum te gaan schrijven waar je de mensen vreselijk vind?
er zitten meer leuke bij, dan jij denkt, maar die durven niet veel te posten ., en daar blijf ik voor hier
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Fizgig
- Zeer actief
O en deze nog

-
Pakdebal
Cindy52 schreef:[Daar heb je wel gelijk in pak de bal. Ik schrijf hier ook niet zo veel vanwege de behoorlijk onaardige opmerkingen die ik links en rechts lees. Ik had op een hondenforum toch wel wat anders verwacht, gezellig praten over honden met elkaar maar de kleuterschool is er af en toe niets bij!
kijk maar weer naar die " frustrattie" foto's ..
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
tekkel schreef:Mickie schreef:Pakdebal werkt al een aantal jaar niet meer, volgens eigen zeggen.
Waarom doe je nu ineens alsof je wel werkt, wat is de reden dat je liegt?Ze heeft jou dat gemaild, en vind je het dan jouw taak om dat hier te openbaren? Ik vind dat bijzonder ongepast.Mickie schreef:tekst aangepast door moderator

- Fizgig
- Zeer actief
Sorry hoor. Moest even mijn hart luchten. Ik voel me gefrustreerd over de gang van zaken. Maar ik hou het wel bij mezelf he, ik zeg niks over jou, PdB. Ik vind het allemaal erg frustrerend, ik zou het graag op willen lossen, maar dat kan ik niet. Dat frustreert me. Niet meteen invullen wat ik ermee bedoel, ik uitte mijn gevoel. Geen kritiek, alleen mijn gevoel erbij.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
In je vorige forumperiode ging je er altijd prat op dat je in het onderwijs werkzaam was? Maar zo te lezen heb je een enorme carrière-swing gemaakt als je nu doktersassistente bent bij een kaakchirurg...

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Het gaat toch niemand wat aan wat ze voor de kost doet? Of ligt dat aan mij?
En ook, hoe is dat relevant?
En ook, hoe is dat relevant?

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Pakdebal schreef:Cindy52 schreef:[Daar heb je wel gelijk in pak de bal. Ik schrijf hier ook niet zo veel vanwege de behoorlijk onaardige opmerkingen die ik links en rechts lees. Ik had op een hondenforum toch wel wat anders verwacht, gezellig praten over honden met elkaar maar de kleuterschool is er af en toe niets bij!
.. ik denk dat ze niet met kritiek kunnen omgaan
Dit vind ik een hele goede. Wie roept er hier het hardst dat ze gepest wordt als een ander het niet met haar eens is?
Hahahahaha.
Zou toch maar eens goed in de spiegel kijken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Pakdebal
wat gaat het inderdaad jou en Marjoleine eigenlijk aan ?LongFields schreef:In je vorige forumperiode ging je er altijd prat op dat je in het onderwijs werkzaam was? Maar zo te lezen heb je een enorme carrière-swing gemaakt als je nu doktersassistente bent bij een kaakchirurg...
als je nieuwsgierig bent , kan je daar een topic over gaan openen ( je hebt niet eens goed opgelet , je zit helemaal fout
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Echt Pak de bal, ik wil je bedanken voor je vermakelijke reacties. Zit geregeld met een glimlach jou reacties te lezen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Pakdebal
gonnie schreef:Echt Pak de bal, ik wil je bedanken voor je vermakelijke reacties. Zit geregeld met een glimlach jou reacties te lezen.
als je niet tegen kritiek kunt , ga je in de aanval
leer nou eens met deze kritiek van andere leden om te gaan , en leer nou eens leuk te mee te doen !
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Pakdebal schreef:leer nou eens met deze kritiek van andere leden om te gaan , en leer nou eens leuk te mee te doen !
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik ben mijn dag weer lachend begonnen.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
Pakdebal
Jaap* schreef:Pakdebal schreef:leer nou eens met deze kritiek van andere leden om te gaan , en leer nou eens leuk te mee te doen !![]()
![]()
jij ook < jaap ., met dat kinderlijke nu .
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 08 jul 2013 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Nou hebben we plezier met je mopperen we niet maar loven je voor het vele humor zit je weer te zeiken, het is ook nooit goed met jouPakdebal schreef:twinkeltje schreef:Geen idee of die tegen zoveel humor bestand zijnPtje schreef:Tenaladytimetwinkeltje schreef:Negeren is in verleden ook geprobeerd maar ze blijft grappig pis in me broek bijna
tja, jullie hebben het wel erg veel over mij,
waar de harten vol van zijn , he ?..![]()
![]()
![]()
![]()
dank jullie wel voor alle aandacht , die ik altijd krijg van een helboel hier , top .![]()
.
-
Pakdebal
twinkeltje schreef:Nou hebben we plezier met je mopperen we niet maar loven je voor het vele humor zit je weer te zeiken, het is ook nooit goed met jou
je vindt altijd wel een stok om iemand mee te slaan , toch ?.. nu dit weer ..