Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
sybertje schreef:Mooi hoor. Loopt wel spannend over die houten bruggetjes.
Deze zijn wel heel stevig hoor, dus op zich valt het best mee. Het langsrazende water is vaak voor de honden spannender in het begin dan alle traptredes. Die kunnen soms trouwens wel verraderlijk glad zijn, dus opletten is wel slim.
Deze zijn wel heel stevig hoor, dus op zich valt het best mee. Het langsrazende water is vaak voor de honden spannender in het begin dan alle traptredes. Die kunnen soms trouwens wel verraderlijk glad zijn, dus opletten is wel slim.
Ik denk niet dat Django het leuk had gevonden. Die vindt gewone bruggen al niet fijn om over te lopen, laat staan met die watergeweld eronder.
Ik denk niet dat Django het leuk had gevonden. Die vindt gewone bruggen al niet fijn om over te lopen, laat staan met die watergeweld eronder.
Ik was in 2009 er ook met mijn Bouviers, Devlin liep eigenlijk geen trappen maar die liep er probleemloos overheen nadat ik haar en Vinou
even de tijd had gegeven om ernaar te kijken en te wennen.
Wij hadden meerdere honden bij die het in eerste instantie wat eng vonden maar die zonder problemen de hele route hebben gelopen
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie