Zo'n opmerking heb ik ook eens gehad, omdat ik met m'n konijnen apart kwam voor het zetten van de vaccinaties terwijl dat rond dezelfde periode gepland stond als het vaccineren/check-up van de honden. Als ik alles gelijktijdig liet doen was ik maar 1 x consultkosten kwijt, nu dus twee. Tja, mijn konijnen vonden DA-bezoekjes best stressen dus dat hield ik liefst zo kort mogelijk. Dan maar wat meer geld kwijtranetje schreef:
Een vervangend DA zei een keer dat ik "kennelijk veel voor mijn honden over had" omdat ik daardoor twee keer bij de DA moest komen i.p.v. een keer.![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rabiës-enting en cocktail samen?
Moderator: moderatorteam
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Re: Rabiës-enting en cocktail samen?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Rabiës-enting en cocktail samen?
Mijn eigen DA is zo vriendelijk om de tweede keer alleen de vaccinatie te berekenen.Tamara/Bayko schreef:Zo'n opmerking heb ik ook eens gehad, omdat ik met m'n konijnen apart kwam voor het zetten van de vaccinaties terwijl dat rond dezelfde periode gepland stond als het vaccineren/check-up van de honden. Als ik alles gelijktijdig liet doen was ik maar 1 x consultkosten kwijt, nu dus twee. Tja, mijn konijnen vonden DA-bezoekjes best stressen dus dat hield ik liefst zo kort mogelijk. Dan maar wat meer geld kwijtranetje schreef:
Een vervangend DA zei een keer dat ik "kennelijk veel voor mijn honden over had" omdat ik daardoor twee keer bij de DA moest komen i.p.v. een keer.![]()