Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond van mijn ouders
Moderator: moderatorteam
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: hond van mijn ouders
Zoooo, Bailey is zijn irritante drukke zelf weer.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Met het risico dat de DA je niet meer serieus neemt als de situatie wel levensbedreigend isgonnie schreef:crutz schreef:Nou voor kennelhoest ga ik echt niet m'n DA snachts lastigvallen. Dat is echt niet levensbedreigend.Pakdebal schreef:Pakdebal schreef: Ja ik ben ook een stresskip maar dat kan duur worden hoor, hahaha. Daarom vraag ik ook als er iets is of iemand het herkent, of ik zoek gewoon in de oude topics. Als er echt iets ernstigs aan de hand is, staan mensen eigenlijk uit zichzelf al bij de dierenarts, is mijn ervaring. Ik ook hoor. Dan is het eigenlijk meer mededelen dan om advies vragen.
was ook heel wat geld kwijt , maar niet voor niets , want hij had ook steeds wat , tot kanker aan toe .
zelfs 's nachts gegaan omdat hij kennelhoest had opgelopen, en dat arme beestje bleef maar kokhalzen .![]()
.
Nou inderdaad. Pak de bal zou weleens een zus van mijn man kunnen zijn die gaat ook voor elke scheet naar de dierenarts.
@PdB; ik ga er zomaar vanuit dat jij idd heel veel geld naar de DA hebt gebracht. Niet omdat jouw hond steeds iets serieus had, maar omdat jij het gevoel had dat je hond wat had en jij vind dat jij dat moet (laten) verhelpen. Meer jouw probleem dan dat van je hond nmm.
Gerede kans dat je je hond, in veel gevallen, met heel simpele middelen had kunnen helpen ipv hem naar een DA te slepen.
Net zoals mensen wel eens kwaaltjes hebben die vanzelf weer overgaan, hebben dieren dat ook. Stel dat mijn hond kennelhoest zou krijgen (in 29 jaar nog niet voorgekomen) dan zou ik echt niet meteen naar een DA stappen. Een simpel hoestdrankje lost al heel veel op, letterlijk.
Zelfde met kreupel lopen, kan een verstapping zijn en dat kijk ik dan nog even aan.
Serieuze vraag; ga jij voor jezelf ook zo vaak naar jouw huisarts toe voor iets simpels??
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
Pakdebal
***puppy*** schreef:Zoooo, Bailey is zijn irritante drukke zelf weer.
goed zo , flatcoats zijn nerveuze , maar oh zo lieve honden !..
ik ken er eentje van het park , en zij deed altijd oefeningen met een dummy , zo leuk om te zien , in het water , uit het water
.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
-
Pakdebal
Liesbeth schreef:
@PdB; ik ga er zomaar vanuit dat jij idd heel veel geld naar de DA hebt gebracht. Niet omdat jouw hond steeds iets serieus had, maar omdat jij het gevoel had dat je hond wat had en jij vind dat jij dat moet (laten) verhelpen. Meer jouw probleem dan dat van je hond nmm.
Gerede kans dat je je hond, in veel gevallen, met heel simpele middelen had kunnen helpen ipv hem naar een DA te slepen.
Net zoals mensen wel eens kwaaltjes hebben die vanzelf weer overgaan, hebben dieren dat ook. Stel dat mijn hond kennelhoest zou krijgen (in 29 jaar nog niet voorgekomen) dan zou ik echt niet meteen naar een DA stappen. Een simpel hoestdrankje lost al heel veel op, letterlijk.
Zelfde met kreupel lopen, kan een verstapping zijn en dat kijk ik dan nog even aan.
Serieuze vraag; ga jij voor jezelf ook zo vaak naar jouw huisarts toe voor iets simpels??
viel toch wel mee, maar het was gewoon wel een pechvogel , 2 maal kanker gezwellen weg laten halen , onder de huid,
en
dat was niet " even afwachten " , dat doe je met mensen dan toch ook niet ?.
Ook een keer hoorde ik een schreeuw vanuit een heuvel , had hij zich behoorlijk verstapt , ik denk dat daarna die HD in die heup is begonnen
dus dat laat je ook niet " even afwachten "
de laatste keer was dus de lymfeklier kanker , nou ja, je kan die golfballen wel laten zitten , naar dat deed ik niet
ik ging dat laten onderzoeken en het was reuze mis !
Een ander had misschien gedacht , nou ja, dat zijn vet of ouderdoms -gezwellen ! Dus laten we het maar even afwachten ..
ik ga niet voor iets simpels naar de huisarts, maar ik heb mij wel van het leven gered , door zelf een diagnose te stellen
ben daar aan geopereerd , en nu is het
.
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Waarschijnlijk toch een reactie op de enting geweest.
Hoewel veel DA'en daar nogal makkelijk over doen is het toch steeds weer een aanslag op het afweersysteem.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Ik vind een flatcoats over het algemeen niet nerveus maar gewoon giga druk en altijd graag bezig willen zijn. Ik beschouw ze als de eeuwige kleuters onder de honden.Pakdebal schreef:***puppy*** schreef:Zoooo, Bailey is zijn irritante drukke zelf weer.
goed zo , flatcoats zijn nerveuze , maar oh zo lieve honden !..![]()
ik ken er eentje van het park , en zij deed altijd oefeningen met een dummy , zo leuk om te zien , in het water , uit het water
.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Mijn dierenarts is altijd heel voorzichtig met entingen, hij geeft ze nooit als het dier ziek of verzwakt is bijvoorbeeld. Helaas doet ie alleen niet aan titeren dus daar moet ik voor naar Zaandam. Maar ik ga het ook laten doen, titeren, want ik wil ze niet voor niks inenten. Je kunt beter niet rotzooien met de weerstand, als die goed is. En als je pech hebt, krijgen ze een nare reactie op de enting.
Fijn dat de hond weer is opgeknapt. Als het wel door de enting kwam, dan vind ik het wel suf, je gaat met een gezonde hond voor een apk en dan wordt ie er ziek van. Nou ja, het is niet anders soms natuurlijk, inentingen zijn vaak verplicht.
Fijn dat de hond weer is opgeknapt. Als het wel door de enting kwam, dan vind ik het wel suf, je gaat met een gezonde hond voor een apk en dan wordt ie er ziek van. Nou ja, het is niet anders soms natuurlijk, inentingen zijn vaak verplicht.