Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nee zo ruim huis heb ik niet en mijn balkon is groot genoeg voor mijn 'varkens hondjes' en kat en konijn.
De fokker van Beamer wou graag een varken (naast de bullterriers en paarden) en dat zijn twee biggen geworden. Toevallig waren er op de kinderboerderij vlakbij mij dus biggen geboren en na lang wachten mochten ze vandaag mee naar het verre België
Heb net foto's gezien hoe ze er nu bij staan en ik ben blij dat ze daar oud kunnen worden.
O, ben net op de kinderboerderij geweest, zijn leuke varkens zeg. Heb Ma daar gezien.
Ik heb er honing gekocht van de heemtuin hier aan de overkant, heb voor het eerst van mijn leven (denk ik) last van hooikoorts. Volgens een programma op tv is het goed om dan honing te nemen die uit je eigen omgeving komt, zo kan je dan weerstand opbouwen.
Ik ga maandag naar de huisarts want word gek van de koppijn al twee weken lang. Als ik s'ochtends opsta denk ik o gelukkig de hoofdpijn is over maar als ik dan weer buiten loop komt de hoofdpijn weer terug.
Mijn man zegt dat ik gewoon verkouden ben, maar dit voelt toch echt heel anders aan.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.