van een kleine boef pupsel..

gemetamorfoseerd naar een (half geplukte) reuze herder

en samen met de grote mama...

tja en die oren, gelukkig kunnen ze goed luisteren, maar verder doen ze wat ze willen
Ik ben onwijs dankbaar voor deze super geslaagde mix, ze is alles wat ik in een hond zoek en dat is als je een pup in huis haalt altijd maar afwachten hoe het uitpakt.. ik had iets meer pit verwacht, een hond die het kaas niet van haar brood laat eten, maar dat zit er niet echt in
Ik ben onwijs blij dat ik met haar kan werken en de opleiding reddingshonden kan doen, wat ze onwijs goed en leuk doet.
ze wijkt niet van mijn zijde, ze is ontzettend trouw en een tevreden hond. doordat we al met 8/9 weken de opleiding zijn gestart is ze heel open naar mensen toe en alle omgevingen is haar niet meer vreemd. of ze nu in een donker gebouw of in puin moet zoeken ze doet alles vol zelfvertrouwen. als ze af en toe steun nodig heeft, dan komt ze die ook halen en vertrouwt blind op mij, waardoor je haar gelijk zelfverzekerder ziet worden in voor haar enge situaties. zoals bijvoorbeeld haar eerste zoektocht op de boot en in een donkere grot. als ze die drempel eenmaal over is, dan gedraagt ze zich ook gelijk als een koningin, heel trots en stoer
vanaf pup af aan was haar specialiteit, goed luisteren en dat doet ze nog steeds
als ze mij dan een keer ondeugend aan kijkt, moet ik ook gewoon lachen.. want meer dan dat zal ze niet zo gauw doen
ik denk er wel eens aan om een camera aan te zetten, als we weg gaan, om te kijken wat ze uitspookt. als we terug komen, staat alles nog net zo en is het net of ze zich niet bewogen hebben
ze is nu 60cm en daarmee alle honden hier voorbij gegroeid
had ik al gezegd hoe blij ik met deze meid ben