empyree schreef:Ik heb nu mijn Grand-puppen op marktplaats omdat ik het liefste mijn puppen in NL en België verkoop en niet in Frankrijk aan jagers waar ze de rest van hun leven in een kennel slijten.
Omdat ik als 'buitenlander' geen gebruik van de verening in NL mag maken omdat ik niet naar verageringen en dergelijk wil komen (kost me teveel tijd en is kostbaar) is dit voor mij de beste oplossing. Plus natuurlijk degenen die per ongeluk mijn website tegenkomen.
Dat bedoel ik.
Er zijn nog genoeg goede advertenties met goede bedoelingen.
Vaak staat er dan wel informatie bij over de ouders,foto`s,dat ze bij een rasvereniging zitten e.d.
dat zijn dingen die je zelf goed moet controleren.
Ook herplaatssites staan er tussen.
Ook opvang van buitenlandse honden
Stichtingen.
Links naar hun websites.
Ik had Dydo via een krant advertentie,Dribbel via nestje op MP(boomer),Vlinder via herplaatssite die adverteerde op MP en link naar eigen site had.
Kijk als ik deze advertentie neem;
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Die heeft een website(leuke site),je kunt de namen van de ouders checken,ik zie geen meerdere rassen,je kunt vrijblijvend langs komen,prijs is op aanvraag etc.
Nou niks mis mee lijkt me zo.Dus als ik belangstelling zou hebben zou ik een afspraak willen maken om met eigen ogen te zien (en te voelen) of het okè is.
Je kunt vragen stellen,informatie inwinnen etc.