Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitlubberende hond?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Safari

Uitlubberende hond?

Ongelezen bericht door Safari »

Net een uitgebreide knuffel, aai en kroelsessie met Rakker achter de rug. Al wat achterbleef was een enorme bos haren. Toch maar even de borstel erbij gepakt, aan de slag gegaan en er kwam een extra hond aan haar af. Geen probleem maar ik merk dat ik veel vaker als een paar jaar geleden zijn huid wat strak moet trekken omdat hij meer plooit. Vroeger was het alleen bij zijn hals en een plooitje bij zijn staartaanzet als hij erbij ging zitten. Tegenwoordig zit er ook een plooi waar zijn heupen beginnen en op zijn schouders.

Eigenlijk is mijn vraag dus of een hond ook een slappere huid gaat krijgen naar mate hij ouder wordt.

Zijn gewicht is keurig en hij is niet afgevallen.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Uitlubberende hond?

Ongelezen bericht door alm@ »

Mijn ouwetje (Rock van 13) heeft dat ook, de lieverd :love: maar ik heb geen idee of dat standaard is.
Afbeelding
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

alm@ schreef:Mijn ouwetje (Rock van 13) heeft dat ook, de lieverd :love: maar ik heb geen idee of dat standaard is.
Ja ik vind het eigenlijk wel schattig. Het schud ook zo lekker, af en toe aan zo'n rolletje. :I:
Zijn snuit is inmiddels ook niet meer echt rood viel mij afgelopen week ineens op. Hij begint wat vaal te worden op zijn kop vanwege de grijze haren.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Grappig dat je dat schrijft.
Ik zie het bij Rana ook :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”