Teefje wit/bruin 490 gram

Reutje wit/gestroomd 650 gram (kleine dikzak

Reutje gestroomd/iets wit 590 gram

Teefje gestroomd/wit 510 gram

Teefje gestroomd/iets wit 500 gram

Teefje gestroomd/iets wit 510 gram

En het hele spul bij mekaar

Moderator: moderatorteam

Mellow schreef:Waar is de foto van mams?

Ze zitten niet in een gastgezinM@rleen schreef:Ze zijn wel schattig hoor![]()
Blijven ze in een gastgezin, of gaan ze strax ook de kennel in, als ze oud genoeg zijn?
noekie schreef:Ze zitten niet in een gastgezinM@rleen schreef:Ze zijn wel schattig hoor![]()
Blijven ze in een gastgezin, of gaan ze strax ook de kennel in, als ze oud genoeg zijn?![]()
Ze zit in ons kittenhome; een apart gedeelte daarvan waar normaal de kittens van 9 weken en ouder loslopen die zonder moeder binnen komen.
Het is helemaal afgeschermd van pottenkijkers; alleen wij lopen daar.
De kennel gaan ze zowieso niet in; mama pas als de pups weg zijn en zij het goed doet.

prachtig stel! Waarom mogen ze de kist niet uit? Dit is het moment om de wereld te verkennen en zindelijk te worden. Nu zit je telkens met een, letterlijk, zeiknat kleed.
Ze vallen er steeds uit, maar kunnen de weg terug nog niet vinden en mama helpt ze niet.

Nou pups zo weg is niet zo, want met deze kruising gaan we wel goed selecteren; d'r zitten al aardige koppies op.iones schreef:Die pups zijn straks zo weg, dat is geen probleem. Maar een uitgefokte jack russel van 8 jaar, die willen mensen niet meer. Heel sneu.
Het is echt maar goed dat ik niet in het asiel werk, want ik heb geen geduld voor mensen die zoveel met een hond fokken en dan óók nog eens het beestje op 8 jarige leeftijd die op z'n laatst loopt bij het asiel brengen. Wat een laaghartige ellendelingen heb je toch!
Dat wekt zoveel irritatie op bij mij, dat kan ik niet onderdrukken.
Ik hoop heel erg dat dat teefje straks nog een fijn tehuis gaat krijgen.
Te zot voor woorden zulke mensennoekie schreef:Nou pups zo weg is niet zo, want met deze kruising gaan we wel goed selecteren; d'r zitten al aardige koppies op.iones schreef:Die pups zijn straks zo weg, dat is geen probleem. Maar een uitgefokte jack russel van 8 jaar, die willen mensen niet meer. Heel sneu.
Het is echt maar goed dat ik niet in het asiel werk, want ik heb geen geduld voor mensen die zoveel met een hond fokken en dan óók nog eens het beestje op 8 jarige leeftijd die op z'n laatst loopt bij het asiel brengen. Wat een laaghartige ellendelingen heb je toch!
Dat wekt zoveel irritatie op bij mij, dat kan ik niet onderdrukken.
Ik hoop heel erg dat dat teefje straks nog een fijn tehuis gaat krijgen.
Luna zal ook zo weg zijn na haar sterilisatie; ze kan met kinderen, katten en andere honden en is superlief daar staan ze straks voor in de rij.
Ja het is moeilijk om "vriendelijk" te blijven naar zulke mensen maar je moet wel want wat gebeurd er anders met de dieren.
Aan de balie netjes blijven en vloeken mag zodra ze weg zijn.
De oude eigenaar wilde bijv. wel steeds komen kijken naar de pups; nou dat gebeurd dus niet
Het is gunstig dus dat ze een gemakkelijke en probleemloze hond is. Mooi, dat biedt perspectief.noekie schreef: Nou pups zo weg is niet zo, want met deze kruising gaan we wel goed selecteren; d'r zitten al aardige koppies op.
Luna zal ook zo weg zijn na haar sterilisatie; ze kan met kinderen, katten en andere honden en is superlief daar staan ze straks voor in de rij.
Ja het is moeilijk om "vriendelijk" te blijven naar zulke mensen maar je moet wel want wat gebeurd er anders met de dieren.
Aan de balie netjes blijven en vloeken mag zodra ze weg zijn.
De oude eigenaar wilde bijv. wel steeds komen kijken naar de pups; nou dat gebeurd dus niet