Hij maakte meteen een goede eerste indruk op Mila (niet dus) door zo overenthousiast uit de auto te springen dat zijn halsbandje doormidden brak en hij boven op Mila belandde. Het was voor hem dus ook meteen héél duidelijk dat Mila niet van zulk onbehouwen gedrag is gediend.
Gelukkig kon ik hem gewoon pakken en had ik een reservehalsband in mijn tas.
Lester is een ontzettende clown die alles en iedereen leuk vindt en overal nieuwsgierig naar is. Hij is ook een behoorlijke stuiterbal, maar ik denk dat dat zijn manier is om met alle indrukken en veranderingen om te gaan. Hij begint al aardig door te krijgen dat ik dat drukke gedoe in huis niet wil hebben - en Mila wordt er ook tureluurs van, dus als hij echt té druk blijft doen, gaat ze dat wel even duidelijk maken.
Het is wel een pienter hondje dat nu al erg op mij gericht is, dus ik heb hem meteen vanmorgen al stukjes los gelaten en hij komt prima als ik fluit (hij kent zijn naam nog niet, maar ook dat begint te komen).
Hij doet het super met de katten en tot nu toe ook prima met andere honden. Makkelijk beestje dus! Ik heb zo'n vermoeden dat hij zo weer weg is...

.