Zo'n blik achterom doet het hem
Was de reden dat we Cas in huis haalden.
Sleurde me over de hei maar in al zijn haast was er toch een paar keer oogcontact.
Moderator: moderatorteam
Zou dat het zijnrenee-uk schreef:heeft vast te maken met ons sterrenbeeldElmo/maureen schreef:oh hallo lotgenootrenee-uk schreef: nee. maar ik mis een link in mijn hoofd voor plattegronden
kan me het pre-navigatie-apparaten tijdperk nog levendig voor de geest halen toen ik regelmatig op mijn kop voor infoborden stond omdat ik er anders niet uitkwam

niet dat het makkelijk zit hoor, maar er moest blijkbaar even een punt gemaakt worden naar iets of iemand links van onsSuske schreef:Kont op schoot

rita krijgt dikke billen en ik word weer slank op mijn ouwe dag van al dat lopenJion schreef:Er zijn weer foto's van Rita!![]()
Wat kijkt ze toch lief, en wat staan er veel madeliefjes in dat veld!![]()
Alweer.ben ik via een andere weg dan normaal het veld afgegaan en bewust wat gaan dwalen.
dat pakte toch iets anders uit dan ik van plan was en we zijn weer meer dan 2 uur onderweg geweest.

ja dat doet ze en daar ben ik zo blij meeranetje schreef:Ze neemt vaak contact op lijkt het.
Mooi

echt wel!Hilly45 schreef:Wat mooi, de foto's, die zeggen inderdaad heel veel. Wat is dit toch genieten Renee.