Groetjes Marieta
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Laserlichtje
Moderator: moderatorteam
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1
Laserlichtje
Nog meer honden hier die helemaal hyper worden op een laserlichtje???????? Achterlijk beest hier stopt iet voor ie m heeft hahaha, hij zou er zn eten voor laten staan volgen mij
Groetjes Marieta
Groetjes Marieta

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Re: Laserlichtje
Het lijkt zo leuk, maar je creëert wel een heel vervelend en obsessief gedrag.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hier reageert er maar 1 op en dat is Lotje, met 16 jaar nog altijd met volle overgave er achteraan.
- Marieta
- Zeer actief
Ik ben er niet de god ganse dag mee bezig hoor
Hij heeft vandeweek de hele tuin gehad en was zn energie iig kwijt hahaha. (tuin is een 65 meter diep).
Ik weet dat ik het niet te vaak moet doen
Groetjes Marieta.
Hij heeft vandeweek de hele tuin gehad en was zn energie iig kwijt hahaha. (tuin is een 65 meter diep).
Ik weet dat ik het niet te vaak moet doen
Groetjes Marieta.

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
nu is het een laserlichtje, maar als de zon weerkaatst via je horloge krijg je hetzelfde gezeur...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik hou er niet van om mogelijk obsessief wordend gedrag uit te lokken, ook niet soms 
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
CharlesvdBerkt schreef:Het lijkt zo leuk, maar je creëert wel een heel vervelend en obsessief gedrag.
Een worst aan de hengel die hij net niet kan pakken en ook nooit ktijgt , maar dat is nog begrijpbaar .Dat laserlichtje niet.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Inderdaadfes/lou schreef:nu is het een laserlichtje, maar als de zon weerkaatst via je horloge krijg je hetzelfde gezeur...

Beter gewoon helemaal niet/nooit doen.
- Marieta
- Zeer actief
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ken een hond die achter lichtjes aangaat. In de winter is dat niet zo'n ramp, in de zomer is dat heel irritant, ze is alleen maar op flikkerend lichtjes gefocusd...Marieta schreef:Dingen kunnen ook opgeblazen worden...
Maar als jij dat opblazen noemt, ga vooral j gang, heb je nog 10 jaar plezier van
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Marieta
- Zeer actief
Je hebt een keer zoiets doen (omdat je toevallig met de kat aan het spelen bent) en je hebt elke dag dat beest eracteraan laten rennen. Ik ben niet gelijk mn hond aan het verknallen hoor. Als het "een keer"voorkomt, is dat geen ramp.
Ik moest gewoon erg lachen en heb hem er een keer achteraan laten gaan. Hond had plezier.
Voor de kat gebruik ik t ding ook 1 keer in het half jaar........
Snap dat mensen willen waarschuwen, maar ik let wel op met mn hond hoor
Heb maar geen bang!
Ik moest gewoon erg lachen en heb hem er een keer achteraan laten gaan. Hond had plezier.
Voor de kat gebruik ik t ding ook 1 keer in het half jaar........
Snap dat mensen willen waarschuwen, maar ik let wel op met mn hond hoor

- Marieta
- Zeer actief
Mijn ene kat voelt zich er te goed voor
En de andere rent er 2 keer achteraan en wil er dan liefst geen moeite meer voor doen. Zolang ie in de buurt is, mept ze met dr poot. Maar uiteindelijk gaat ze liggen en gaat ze liggen ronken, om dan een half uur daarna dr nagels in je armen te zetten als je toevallig voorbij haar loopt 

- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dat zijn dan toch honden die zowieso gevoelig zijn voor obsessief gedrag.
Lotje speelt er al 16 jaar heel af en toe mee, geen enkel probleem. Tegenwoordig ziet ze het niet meer zo goed.
Lotje speelt er al 16 jaar heel af en toe mee, geen enkel probleem. Tegenwoordig ziet ze het niet meer zo goed.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Kun je nagaan wat ze van jou vinden.Jion schreef:De kat speelt er wel mee, maar als ik het bij de honden probeer gaan ze heel dom (naja eigenlijk heel slim dus) naar het lampje in mijn hand zitten kijken. Ze rollen nog net niet met hun ogen.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Duurd nog even maar wees gerust vanuit Portugal kan ik ook inloggen.Jion schreef:Daar heb je die bruut van een kippenkarkas weer die het er weer even in moet komen wrijven dat mijn honden een hoger IQ (en niet eens gecombineerd) hebben dan ik.bouvierpoedel schreef:Kun je nagaan wat ze van jou vinden.Jion schreef:De kat speelt er wel mee, maar als ik het bij de honden probeer gaan ze heel dom (naja eigenlijk heel slim dus) naar het lampje in mijn hand zitten kijken. Ze rollen nog net niet met hun ogen.![]()
![]()
Ging jij nou niet op vakantie?

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Je snapt dat je nu het verkeerde antwoord geeft .Jion schreef:Gelukkig maar.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja zit nu ook met mijn muis in mijn hand.Nanna schreef:Zit je dan met je blote gebruinde kippenkont achter die pcbouvierpoedel schreef: Duurd nog even maar wees gerust vanuit Portugal kan ik ook inloggen.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Daar word je toch afgeflikkert en sta je hier weer te janken of je terug mag komen.Jion schreef:Heeft iemand een linkje van dat Libelle forum?bouvierpoedel schreef:Je snapt dat je nu het verkeerde antwoord geeft .Jion schreef:Gelukkig maar.![]()
Het word dus achtervolgen vanuit Portugal.
En ik ben lekker niet bang want je weet toch niet waar ik zit.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Soort van Loek maar dan anders.Jion schreef:Dan meld ik me gewoon anoniem aan als Noij.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja die, Ze liep gisteren ook op de Laekenfunday.Nanna schreef:Je bedoelt L**k.bouvierpoedel schreef:Soort van Loek maar dan anders.Jion schreef:Dan meld ik me gewoon anoniem aan als Noij.

- Angel1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terriër
Spike is er ook helemaal geobsedeerd van... In het begin was het geinig, en zag ik er geen kwaad in. Maar hij sloeg er helemaal in door.
Heb dat ding in de afvalbak gemikt toendertijd.
Nu zo'n 2 jaar later is hij nog helemaal geobsedeerd van licht weerkaatsing van een horloge etc. En als ik het klikkende geluidje na doe die de laser maakte met indrukken, begint hij nog steeds als een lijpe te zoeken naar het rode lichtje
Dus hier geen lasertjes meer
Heb dat ding in de afvalbak gemikt toendertijd.
Nu zo'n 2 jaar later is hij nog helemaal geobsedeerd van licht weerkaatsing van een horloge etc. En als ik het klikkende geluidje na doe die de laser maakte met indrukken, begint hij nog steeds als een lijpe te zoeken naar het rode lichtje
Dus hier geen lasertjes meer
Groetjes, Patricia

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik zal maar happen want ik las het ook al in een ander topic... vertel!!!!!bouvierpoedel schreef:Ja die, Ze liep gisteren ook op de Laekenfunday.Nanna schreef:Je bedoelt L**k.bouvierpoedel schreef:Soort van Loek maar dan anders.Jion schreef:Dan meld ik me gewoon anoniem aan als Noij.
Marieta, Nika reageerde op lichtflitsen, dus in de zomer werd ik gek van haar omdat ze ieder straaltje zon wat naar binnen viel probeerde te vangen. Het lijkt nu leuk maar dat is het echt niet op de langere termijn
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Nee, alleen de dove witte kat. Die heeft een preoccupatie met alles dat beweegt.

Groetjes,
Sandra
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
Doe ik dus niet met Aiko op die gladde laminaatvloer hier, ben veel te bang dat dat funest voor zijn heupen gaat worden, wel vind ik het leuk m hem af en toe eens te pesten in de tuin als het zonlicht op mijn horloge valt.
Het speelt ook mee dat Aiko heel serieus is, er niet vaak op ingaat. en ik er dubbel van kan genieten als ie wel speelt. (Hersenspelletjes en speuren vindt ie leuker. ) Dus zo heeeeeeeeel af en toe mag ie een weerkaatsing achterna zitten.
Staat ie me dan ook echt aan te kijken van: 'Kijk vrouwtje! Zie je dat? Wat moet dat hier?
Ik kan wel begrijpen dat de meeste honden er wel een obsessie aan overhouden hoor. Maar kijk gewoon naar je eigen hond.
Het speelt ook mee dat Aiko heel serieus is, er niet vaak op ingaat. en ik er dubbel van kan genieten als ie wel speelt. (Hersenspelletjes en speuren vindt ie leuker. ) Dus zo heeeeeeeeel af en toe mag ie een weerkaatsing achterna zitten.
Staat ie me dan ook echt aan te kijken van: 'Kijk vrouwtje! Zie je dat? Wat moet dat hier?
Ik kan wel begrijpen dat de meeste honden er wel een obsessie aan overhouden hoor. Maar kijk gewoon naar je eigen hond.
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik weet dat Kay er op reageert. Ik was bezig met het laserlichtje op de beamer. Ja het leek hem wel een leuk spelletje. Ik durf het niet zo goed aan met een border die al zo snel neurotisch zijn en waarbij lichtdrijven geen onbekend verschijnsel is. Gelukkig draag ik vaak blingbling dingen, dus Kay is lichtflitsen meer dan gewend 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib interesseert het helemaal niks. Koos de kat is er wel fan van 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Precies de reden waarom dergelijke 'spelletjes' hier in huis strikt verboden zijn, en ik moet er ook niemand op betrappen dat ze zoiets uitproberen bij Cyntha want dan krijgen ze ruziegyanty schreef:Ik durf het niet zo goed aan met een border die al zo snel neurotisch zijn en waarbij lichtdrijven geen onbekend verschijnsel is.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
En?bouvierpoedel schreef:Ja die, Ze liep gisteren ook op de Laekenfunday.Nanna schreef:Je bedoelt L**k.bouvierpoedel schreef:Soort van Loek maar dan anders.Jion schreef:Dan meld ik me gewoon anoniem aan als Noij.
Meteen tot over je oren verliefd?
Nikita vindt aan die lichtjes geen bal maar Bibi wel.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.